Cotxets

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
*sandri*
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dc. març 07, 2012 9:11 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: *sandri* » dj. jul. 03, 2014 12:11 pm

Hola noies, jo he comprat tambe el MUUM de Jane 2 peces en color vermell, l'he comprat al DRIMS per 419,99 Euros, el tenen d'oferta en blau i vermell, ho podeu veure al seu cataleg lo que no se fins quan dura l'oferta. No el tenien a la botiga i me l'han portat del magatzem nou (no d'exposicio). No se si sera el model 2013 o 2014, pero la veritat es que a mi personalment, em dona igual, el cotxet m'agrada i l'he trobat molt be de preu!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Syneracakes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
Contacta:

Re: Cotxets

EntradaAutor: Syneracakes » dj. jul. 03, 2014 1:26 pm

Està estupendament bé de preu Sandri! Felicitats per la troballa! :)
Imatge
buscoBaby
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dv. gen. 10, 2014 5:05 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: buscoBaby » dt. jul. 08, 2014 1:42 pm

Hola noies!!!
Tot just he començat a mirar i com tampoc em vull gastar el que val un bugaboobhe mirat els d jane i ara mateix m'agraden 2 uppababy cruz molt lleuger i l'epic volia saber opinions a mes per preu estan molt be tots dos!
Avatar de l’usuari
AmyWill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 09, 2014 4:12 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: AmyWill » dj. jul. 10, 2014 8:57 am

Hola a totes, per si algú porta la mateixa idea que nosaltres, vam veure un cotxet que es diu NJOY REVERSE que es la típica cadireta de passeig que es plega en paraigües però movent el respatller pots canviar la orientació del bebé (cap a tu o cap al carrer), val 170€ aproximadament crec recordar, i serveix des de 0 fins quan vulguis.

A nosaltres encara ens queda molt temps, però com no he vist que ningú la nombri, així us la podeu mirar!

:-)(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
MarczingerZ
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 5:42 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: MarczingerZ » dt. ago. 05, 2014 7:13 pm

Pipeta ha escrit:
MarczingerZ ha escrit:Gràcies Sònia.

Ja posats he vist molts posts i comentaris dient toooooooot lo bo que té el BugaBoo Bee, però a mi el que m'agradaria saber és el que té dolent (si és que té alguna cosa), ja que potser és precisament el que a nosaltres no ens va bé...

Algú ha tingut mala experiència?


Nosaltres estàvem molt decidits a comprar-ho, però el fet de que fos tan baixet i no tingués cabàs (i ha d'anar sempre lligat quan fa servir el sac reductor) han fet que ens decidissim pel Uppababy Cruz, que ens cap sencer al maleter del nostre Corsa!


Hola!

Vaja home, ara qeu ja ens havíem decidit pel BugaBoo Bee va i veiem a el Corte Inglés el Stokke Scoot que seria l'equivalent... també ens agrada, pero`dubtem perquè no hi ha gaires opinions ni en aqeust fòrum ni per internet. El carretó va sortir el 2013 però aquest setembre l'actualitzen.
La verittat que el vam estar trastejant i va força força bé, es plega similar i igual de fàcil que el Bee, 'únic que va el bebé més amunt i és una mica més "robust".

Algú que pugui opinar d'aqeust carretó per experiència pròpia?

Merci!!
Tot per tu, petita!!
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: petitajo » dc. nov. 26, 2014 11:31 am

Hola a totes!
Recupero aquest fil per donar la meva opinio sobre el nostre cotxet, us vaig estar llegint en el seu moment i em va anar molt be.

Nosaltres tenim el Kudu 4 de casualplay i va super be. Es molt manejable, es pot portar amb una sola ma. Molt fácil de plegar i lleuger. Cap a qualsevol ascensor (tinc una amiga q te el muum de jane i no hi cabia en l'ascensor del nostre apartament). El preu crec q rondava pels 600 (va ser un regal de la familia hehheh).
Imatge

Imatge
esti1984
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dg. gen. 04, 2015 6:54 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: esti1984 » dg. gen. 25, 2015 5:37 pm

Hola noies!!

Escric a aquest post per demanar-vos la vostra experiència amb el MUMM després d'uns mesos. Jo seré mare primerissa al juliol i havia pensat comprat aquest carret en dos peces perquè al fer bon temps m'han dit que el cuco no és tan necessari. Les que el teniu, esteu contentes?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Navi » dg. gen. 25, 2015 9:22 pm

Esti1984 jo em vaig comprar el Muum de 2 peces i me n'he penedit molt perquè se'ns va quedar petit de seguida. Vam comprar-nos una bona cadireta pel cotxe i com que el maxi-cosi no el volíem per res vam tirar cap al 2 peces amb el matrix 2. El matrix el vam fer servir fins els 4 mesos que va ser el màxim que vam poder allargar. Ja feia temps que el nostre fill li sortíen els peus per baix, però al final ja no hi cabia d'amplada a l'alçada de les espatlles.
Si fos ara m'agafaria un altre cotxet o el muum amb el cuco gran, perquè el xàsis va bé i molt fi.
Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Mum15 » dt. gen. 27, 2015 3:02 pm

mamis expertes tinc una curiositat. Com és que veig moltes noies q han comprat el tipic trio que porta la cadira de passeig q se suposa que dura fins als 3 anys... i quan el nen fa un anyet aprox venen el cotxet x comprar una cadireta sola... q no serveixen aquestes cadiretes dels trios quan el nen es mes grandet??

Merci!!
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Cotxets

EntradaAutor: numa1982 » dt. gen. 27, 2015 4:35 pm

Mum: no és q no serveixin, sinó que normalment o a les escoletes les volen tipus paraigües, o ocupen massa al maleter, o no són prou lleugeres... Nosaltres fa 16 mesos que anem amb la del trio, però si no fos perquè d'aquí a 3 setmanes esperem una germaneta i passem a un cotxet doble, ja hauríem canviat. El nostre motiu és que el model que vam triar, ocupa massa lloc al maleter perquè són dues peces i no plega en paraigua.
Imatge

ImatgeImatge
shieldmaiden
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: shieldmaiden » dv. gen. 08, 2016 9:59 am

Hola!

Reobro aquest tema, perdoneu si se n'ha parlat ja molt o en altres fils. He trobat aquest i per això escric per aquí.

Encara em falta molt per comprar el cotxet però vull anar sabent opinions. La veritat és que vaig bastant perduda. La meva idea és comprar-ne un de uns 600 euros (els de gama alta son preciosos i segur que súper pràctics, però el pressupost està limitat!)

Què tal el MUUM de jané? he sentit de tot.
Per altre banda em recomaneu que agafi un trio? En cas que em deixin un maxicosi qualsevol serveix per qualsevol cotxet o no va així? Llavors puc comprar un duo, que rebaixa molt el preu.
El maxicosi diguem que serveix només pel cotxe? He sentit que és dolent portar-los allà.

Ho sento però es que no en tinc ni idea sóc primeriza primeriza!! :-:)
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: shyla » dv. gen. 08, 2016 1:55 pm

Jo amb les cadiretes que hi ha pel cotxe avui día no en gastaría diners en un máxicosi, que esta pensat exclusivament pel cotxe i no pero anar a passejar. Compraría un bon grup0-1 contramarxa directament.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: musica » dg. gen. 10, 2016 5:08 pm

Hola noies,
Com que sé el que costa triar cotxet, i fa uns anys jo també entrava molt al post de "Cotxets", us recomano el Bugaboo. Nosaltres no hem hagut de fer servir mai cadireta de passeig. Sempre hem anat amb el Bugaboo a tot arreu. Es condueix amb una mà, és lleuger, pràctic, còmode...Només tinc bones crítiques pel Bugaboo! Bé, potser hi ha altres cotxes que queden plegats més petits, però nosaltres l'hem encabit a tot arreu!
I ara, ens venem el nostre Bugaboo!
Si us interessa:

viewtopic.php?f=58&t=49007
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
Avatar de l’usuari
denali
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 9:24 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: denali » dt. gen. 19, 2016 12:04 pm

Hola bones!
Noies alguna ha provat el maclaren mark ii?
Vivim en un pis sense ascensor i volem algo lleuger. em frena el que no es reclina i que diu que no té reposapeus.
Ja em dieu si teniu info!
gràcies
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Cotxets

EntradaAutor: numa1982 » dc. gen. 20, 2016 9:01 pm

Denali: pels primers mesos és important que puguin anar estirats. Nosaltres amb na Júlia des del primer dia hem anat amb un maclaren techno twin que es reclina del tot i cap problema (bé, de fet hi anaven els dos, però en Pau anava assegut, ja tenia 17 mesos).
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
denali
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 9:24 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: denali » dj. gen. 21, 2016 12:10 pm

numa1982 ha escrit:Denali: pels primers mesos és important que puguin anar estirats. Nosaltres amb na Júlia des del primer dia hem anat amb un maclaren techno twin que es reclina del tot i cap problema (bé, de fet hi anaven els dos, però en Pau anava assegut, ja tenia 17 mesos).



gràcies numa! la cria ara ja té 13 mesos i busquem un cotxet més lleuger per passejos curts i anar pel barri. com que no tenim ascensor... el fariem servir poques estones. era més res saber si algu l'ha fet servir i per saber que tal va. gràcies!
aim26
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 9:52 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: aim26 » dj. feb. 25, 2016 1:29 pm

Hola!
Com molts/es aquí, estem en cerca del cotxet ideal per nosaltres. Tenim al cap un uppababy cruz. En el fil fa temps que no se'n parla... els q el teniu, quina és l'experiència? He llegit molt bones crítiques del Vista, però no n'he trobat pegues i m'estranya...
Per altra banda, algú sap les diferències entre el cruz i el vista.
Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Aprenenta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 2:49 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Aprenenta » dl. març 07, 2016 3:46 pm

Hola AIM26...nosaltres ens hem decantat pel VISTA 2015.
Es un grandíssim cotxet, tot i que car (supera un xic al bugaboo de sortida, pero realment no es més car perquè integra adapatador per grup 0, cosa que el bugaboo no fa, i 2 mosquiteres i 2 plàstics de pluja...), però al meu parer té alguna prestació de més (bossa es enorme, imans enlloc de velcros, més posicions reclinables, posar i treure capazo i cadireta més fàcil,...). Jo he buscat moooolta info sobre cotxets perquè trobo que es de les despeses inicials més grans a fer, llavors m'hi he mirat molt.

La diferència amb el CRUZ son unes poques. Que jo recordi la principals es que el CRUZ es considera més urbà, més peque, i de fet ho es. La realitat es que plegat, es un xic més estret. El capazo es el mateix que els vista 2015, però la cadireta es un xic mes peque. Diria que la resta de prestacions, son les mateixes.
Es una gran marca, numero 1 a estats units. Aquí de moment guanya en conegut el bugaboo, molt bon carro també. Si no comprés el vista compraria el bugaboo, però crec que per algun eurillo més hi surtim guanyant.
Espero haver ajudat :ok:
09/12/15: Beta +
23/12/15: Eco. Et sentim el cor...ufff!!!
16/01/16: Eco (privat) estàs bé. Ja patia...
27/01/16: Eco 12 setm. Flipant! Fas 6,5 i et bellugues molt. Súper runner!
12/02/16: Eco "regal"... Ets taaan bonic/a. Avui dorms!
22/02/16: ETS UNA NENAAAA!!!
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: melibea80 » dt. març 08, 2016 2:36 pm

Jo tinc el vista des de 2013, la versió 2015 està millorada i té detalls que el fan encara més còmode. Quan el vaig comprar jo, eren els primers que es venien al país, però ara comença a ser molt conegut i té algunes imitacions (que d'entrada no recomano). La diferència principal que veig amb el cruz, tot i que jo el cruz no l'he fet servir, són les rodes més petites i no pneumàtiques del cruz, que el fan més similar a un cotxet tipus paraigua pel que fa a la maniobrabilitat i a la menor sensació d'amortiguació quan el portes pel carrer. Per dir-ho així, amb les rodes del Vista el cotxet sembla que "va sol" i amb les rodes petites i sense pneumàtic del cruz pots accedir més fàcilment a llocs estrets (estan més juntes) però has de fer una mica més de força per conduir el cotxet.

Diferències entre uppababy vista i bugaboo en trobaràs mil comparatives a internet, però a simple vista la que jo trobo més evident és que el vista porta el nen més a prop del conductor i amb el bugaboo van realment molt baixos, la qual cosa diuen que afavoreix una bona amortiguació dels moviments però a mi em sembla una mica més incòmode i em sembla més agradable portar al nen més elevat i a prop de tu. La cadireta del bugaboo crec que és més estreta en alguns models que la del uppababy. I la capota i la cistella de l'uppababy ara per ara no tenen comparació amb res!! Són genials!! Especialment la del cabàs és ideal per la primavera i l'estiu perquè permet adaptar ventilació i cobertura del sol de moltes maneres possibles. Amb el bugaboo has de comprar una capota d'estiu apart si vols que estigui més ventilada que la normal.

Espero haver ajudat.
Avatar de l’usuari
mixu
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. gen. 05, 2016 4:13 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: mixu » dc. març 09, 2016 12:42 pm

Hola!
Aquest tema ens té ben atabalats :carro: Però amb ilusió!!!!
Algu ha sentit a parlar del GREENTOM?
Només l'hem vist per internet i ens sembla una bona opció

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::