Cotxets

Salut, dubtes i preparatius.
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Gesmil » dv. maig 20, 2016 5:38 pm

Ho has entés perfectament ;)
És cert que ja quasi no hi cap... gràcies!
eli_silmarwen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: eli_silmarwen » ds. maig 21, 2016 8:20 pm

Gesmil ha escrit:Bondia! Alguna de vosaltres ha comprat el cotxet per Amazon? He vist el baby jogger city mini 3 bastant més barat, però pateixo per si he de demanar un recanvi o el que sigui...

Ara no sé si estic incomplint les normes del fòrum per citar una botiga...


A quin preu l'has vist? Puc ajudar-te a veure si està més barat en alguna altra web online (aquí per exemple http://www.latiendademama.es/cochecitos/78386-silla-paseo-city-mini-3-gris-cochecito-city-mini-3-gris-de-baby-jogger-con-sistema-de-plegado-faacutecil-y-raacutepidonbsp-baby--474061367592.html?gclid=CLn_oNjw68wCFcQp0wodUFUAFQ). Jo vaig comprar el meu per internet, no a Amazon sino a una altra botiga i per sort no he tingut cap problema amb ell però crec que en segons quins casos el tracte és directament amb la fàbrica...
Imatge
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Gesmil » dg. maig 22, 2016 8:56 am

A 342e, veig que aquest que m'has passat és en gris, però més barat. Ens feia gràcia en verd, però vaja, no és imprescindible. Gràcies!
eli_silmarwen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: eli_silmarwen » dg. maig 22, 2016 10:15 pm

Gesmil ha escrit:A 342e, veig que aquest que m'has passat és en gris, però més barat. Ens feia gràcia en verd, però vaja, no és imprescindible. Gràcies!

En aquesta tenda amb aquesta preu el tema en negre, gris, arena i vermell. En verd i blau puja a 360€. Demà t'ho miro amb calma en alguna altra web ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: cris1986 » dl. maig 23, 2016 2:11 pm

Bona tardaaa!!

He estat xafardejant per Internet preus de cotxets i si voleu fer una ullada a la web de Drim i Eurekakids hi han coses interessant. A Eurekakids tenen un Chicco de tres peces a 280€ per exemple.
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: GAIA_ » dv. juny 10, 2016 9:12 am

Nosaltres el Baby Jogger City Mini ens va perfecte!
Jo sempre recomano comprar-lo en negre, ja que és neutre, sofert, atemporal i molt més fàcil de combinar amb complements com sacs, fundes, etc...

Però a gustos colors! (i en aquest cas, mai millor dit!)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: Náyade » dj. set. 01, 2016 5:27 pm

Hola!!!

Si tot va bé serem papis al febrer i ja començo a mirar tema cotxets... He llegit algunes pàgines d'aquí però no trobo res com el post de la izaskun sobre cadiretes de cotxe! No hi ha un altre així però cadiretes de passeig?

No tinc ni idea dels tipus de cotxets que hi ha, sé que es venen en 2 peces o 3. La nostra idea es agafar una cadireta de cotxe apart que sigui molt bona i amb seguretat++++ a contramarxa etc, per lo tant no vull un maxicosi ni res que vingui amb el cotxet. Així que suposo que he d'agafar un dos peces, oi???

Ara entrant al tema 2 peces, una d'elles es la cadireta de passeig, i l'altre el cabàs. El cabàs ha de ser reclinable?? Es recomana o no?? Hi han com dos tipus, el tou (quadrat i recte, pla), o el dur que es com un maxicosi però més gran i millor... em decanto més per aquest però no sé pros i contres???
El tema cadireta de passeig crec que més o menys sí que ho tinc clar com han de ser, reclinables, que la capota cubreixi molt (per si dona el sol baix)... altre cosa a tenir en compte???

Per exemple he vist una review d'una youtuber (Clarisse) sobre el Be Cool Slide, ella ha agafat el de 3 peces però jo suprimiria el maxicosi (el veig totalment inútil i no es recomana pel que tinc entès), i el cabàs està molt bé, ampli i tal, però el veig super pla i que no es reclina ... i no ho acabo de veure clar.

Alguna ajudeta????? Tampoc tinc idees de preus... tots diuen que com el bugaboo res, però tinc clar que no em vull deixar una pasta impresionant en un cotxet que en no-res ja no voldrà!!

Gràcies!! <:-) <:-) <:-)
Imatge Imatge
aim26
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 9:52 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: aim26 » ds. set. 24, 2016 4:10 pm

Hola!

Escric aquí després d'uns mesos d'utilitzar l'uppababy cruz per si pot servir a algú l'opinió. En general estem encantats amb el cotxet! molt manejable, cistella molt gran, fàcil de plegar (tot i que diria que l'hem plegat comptades vegades perquè tenim un bon maleter i el podem pujar tal qual). Vull compartir l'única, però important, pega que hi hem trobat i que és compartida amb el vista: el cabàs se'ns ha quedat petit molt aviat! a molt estirar, hi podrà anar fins els 4 mesos... Penso que, si els pares de base ja són alts, que s'ho plantegin perquè la criatura només hi podrà anar fins que faci 63cm i nosaltres amb 3 mesos ja passem els 60...

Tot i així, vull pensar que molts acabem passant a la cadireta abans dels 6 mesos perquè les criatures ja volen veure món i el cabàs no ho facilita.
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: 0blanca0 » dt. set. 27, 2016 7:54 pm

Hola!!
Perdoneu, una pregunta per les que teniu el Uppababy! La cadireta s'estira de veritat, es a dir passa de la posició asseguda a estirada o "s'estira" tipo bogaboo, es a dir el nen está assegut pero rotat de 180º?
És que jo no entenc com es pugui considerar comoda una cadireta que no s estiri de veritat perque quan el nen es més gran no pot donar-se la volta si vol ,ni posarse de costat, no sé, per mi és un misteri! :anec:

Ahi!! Algú coneix el Oyster de Lemon Baby?


Moltes gràcies!!
Imatge

Imatge
aim26
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 9:52 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: aim26 » dc. set. 28, 2016 11:30 am

Hola Blanca!

Aviat ens tocarà estrenar la cadireta, si ningú t'ha respost abans, quan comprovi si s'estira responc ;)
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: MENTA33 » dc. set. 28, 2016 2:29 pm

Bona tarda!
Jo tinc el Cruz, però encara no l'estrenat i no entenc la pregunta :content: la cadira s'estira bastant, però en posicó estirat, les cames queden com en L, es aixó el que vols saber?
Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: 0blanca0 » dc. set. 28, 2016 5:12 pm

Si Menta! No entec aquestes cadires que basculen pero amb les cames que queden en L....no les trobeu incomodes?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: pimpam » dc. set. 28, 2016 6:35 pm

ostres bona pregunta Blanca !! jo al meu nen de seguida que el vaig veure una mica estable i no tan bebé ( potser cap als 9 mesos o abans ja ni m'enrecordo) el vaig passar a la lleugera que si que s'etirava de tot i li era molt cómode per agafar la pose com volia :ok: la pena que va acabar tant trotada i amb l'enganxe del cierre trencat que la vaig llençar ..pero haurem de buscar algo similar pq jo si que la vaig trobar ideal :ok:
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: 0blanca0 » dc. set. 28, 2016 6:56 pm

Pimpam!!! Igual que tu i més!! :content: Pensa que jo amb el primer no he tingut cotxet! M'han deixat un bogadoo però només el capazo i als 3 mesos no podia més i vam passar directament al Mac Laren, com s'estira del tot li vam posar un reductor i llestos. Per mi que es pugui estirar del tot és bàsic perquè cap als 7-9 mesos poden agafar la posició que volen. El que vam trobar a faltar amb això és poder posar la cadira cara a nosaltres, perquè quan tenen 3,4-8 mesos és millor que et puguin veure tota l'estona, es queden més tranquils i és per això que ens hem animat a fer la inversió cotxet pel segon! Però clar, tampoc vull comprar un cotxet amb una cadira que el 8 mesos ja sigui un trasto inútil! L'altre dia vaig anar al Corte Inglés amb la idea de veure i provar el concord neo però no el tenien....en canvi he vist el casual play loop i m'ha agradat força! Em sembla molt pràctic, la cadira és ampla i ben reclinable, la capota és XL i m'ha semblat força lleuger....a més té un preu que no està mal! Que en penseu? Com es pot apreciar estic amb modalitat Master en Cotxet ON jejejejej
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: crunchi » dl. feb. 13, 2017 10:50 am

Pujo post noies!!

Algu sap algo del Jane Minnum????
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: crunchi » dl. feb. 13, 2017 10:48 pm

Noies una pregunta, algu ha comprat una cadireta sense el capazo/cuco????

Peg Perego per exemple te el model Booklet Lite q diu q es pot fer servir dsd el naixement. Em ve al cap el dubte aquest, realment és aixi??? Em puc estalviar el cuco????
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: RedBerry » dt. feb. 14, 2017 8:03 am

Hola bonica!

Nosaltres gaire be segur agafarem el cotxet cybex balios m gold, sense cuco, i agafarem la cadireta aton, que es tipus maxicosi, i posa a la web que te una postura per que estigui horitzontal i sigui comoda per el nado. Gaire be segur perquè suposem que ho podrem comprar aixi a la botiga que ho hem vist. A la botiga estava cotxet i cuco, pero son 150€ (el cuco) que et duren molt poquet, i aixi tenim la cadira del cotxe per el primer any que son les mes cares, i d'una bona marca de cadiretes com es cybex.

Espero a verte ajudat una micona :ok:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 14, 2017 10:18 am

Redberry siiii m'ajudes mooooolt!! Merci maca!! Em miro el model q dius.... Ahir vaig veure tambe el model Britax B Motion 4 tb diu que val desde el naixement....

Ahir em deia el meu marit que on anavem sense cuco, q si tothom va amb cuco és per algo.... pero navegant per internet diu q a altres països no el fan servir, i despres surt gent q diu q no cal. Pero clar, veig la cadireta i em sembla massa gran per un recent nascut.... no havia caigut en el maxicosi. Potser tb hi ha adaptadors per la cadireta....????

Es que em fa pal comprar tot l'arsenal de coses si realment no cal. Una per pasta, l'altra pq tot son trastos. A part penso q ens toca estiu a nosaltres redberry, diferent és quan el cuco és per un nado a l'hivern, q ha d'anar ben tapat.... pero a l'estiu no cal embutir-lo alla, no? Inclus amb el portanadons podriem passar els primers mesos, no? Pero la meva parella diu que no, q me'n cansaré de portejar-lo (pel tema pes, que jo soc molt figa).

En fi, si algu em vol donar la seva opinio, ho agraïré.
Imatge

Imatge
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Cotofluix » dt. feb. 14, 2017 2:02 pm

Hola noies!!

Crunchi, nosaltres hem comprat el Britax B Motion 4 Plus que comentes.

Em sap greu perquè encara no he pogut provar-lo (estic de 39+1!!), però és cert el que dius que pot anar des del naixement, perquè el puc posar totalment horitzontal.

De totes maneres, nosaltres hem acabat comprant el cuco, perquè al neixer ara al febrer, anirà molt més abrigadet... I és cert que veure un recen nascut en un cotxet tant gran no sé... però si donen l'opció serà per algo!

Aviam si hi ha alguna mare amb aquesta experiència que et pugui ajudar més!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: shyla » dt. feb. 14, 2017 3:15 pm

Jo vull comentar un parell de coses, el maxicosi normal no es idoni pero portar sempre al cotxet, i al cotxe maxim 2 h. S'ha d'estar alerta ja que la postura por ser perillosa si quedessin massa horitzontals. Els nadons no tenen.cap control del seu cap i por haver-hi RISC d'ofegament postural.
L'altra es que el meu fill petit no ha anat MAI en.cotxet i el mes vinent fara 2 anys. L'he portejat en exclusiva i m'he sentit molt mes tranquila que amb el gran amb qui intentava anar en cotxet i en frustrava molt, ell no hi volia anar de cap manera.
Imatge Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::