Cotxets

Salut, dubtes i preparatius.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: crunchi » dc. feb. 15, 2017 11:01 pm

Cotofluix ostres q dius, quina casualitat!!! Em va semblar veure que es pot posar un cuco a sobre, si.... On l'has comprat??? M'agradaria veure'l en directe.....
Ja et queda poquet!!!! Aprofito per desitjar-te sort i donar-te anims en aquesta recta final!!!! :-()-)

Syla si, ja ho se lo del maxicosi, per aixo el tinc descartat.... en ppi buscavem un carro de 2 peces, i no de 3. Pero ara em plantejo un carro, i q es pugui posar un cuco a sobre. Com jo seré mare a l'estiu, no se si el tindré mes en braços o al cuco, o que..... Pero tens rao, gastar-se molts diners en un cotxet no pq despres poder ens va millor els braços. Ja veurem. Merci x l'opinió!!!! :ok:
Imatge

Imatge
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Cotofluix » dj. feb. 16, 2017 8:13 am

Moltes gràcies crunchi :globus:

Doncs el vaig comprar a la botiga Mothercare del centre comercial Splau (a Cornellà). Em va costar trobar un lloc on els tinguessin en exposició però la veritat es que allà ens van atendre molt bé i tenen varis models.

Nosaltres hem fet un Duo, és a dir, la cadira de passeig Britax B Motioun 4 Plus + l'accessori del cabàs. Pel cotxe hem comprat una cadireta que serveix des del naixement, la Concorde Reverso Plus, que va sempre a contramarxa. :ok:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: crunchi » dj. feb. 16, 2017 11:05 am

Merci maca!! Passarem a mirar....conec l'Ali Bey pero Mothercare no ho vam veure.... Donc l'unic que no veig clar de la Britax és que la cadireta no és reversible i que no em queda clar que inclou, pq ara en una web no he entes be si la capota entra en el preu o no.

M'apunto lo de la cadireta. Jo tenia fitxada la Kipplan Kiss 2, pero m'apunto el model que dius. :ok:
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: crunchi » dc. feb. 22, 2017 7:52 pm

Noies actualitzo info!!!

Hem anat a la botiga Mothercare del Splau-Cornellà, i la dependenta ens l'ha ensenyat molt amablement. Tenien exposat el Britax Motion 4, pero ha dit q existeix el Plus que el reposapeus es rigid. Ens ha agradat molt. Ens ha dit q si, q el capazo es mes per l'hivern, que a l'estiu amb el maxicosi ja pots passar, iq si no el vols, venen un cuco d'aquests finets de roba, no es rigid, q val 50e. Crec q farem aixo. Pq ens toca per l'estiu, fara calor i no cal el cuco. A part voldria portejar tambe.....
Encara és d'hora i qnirem mirant mes models, pero de moment aquest es el q te mes numeros. Es reclinable, la capota es gran i es pot obrir per q es ventili (te rejilla), la cistella es veu gran, manillar modulable... l'unic q no m'ha quedar clar si la capota te proteccio UVA, imagino q no pq no ho ha dit.....I tambe destaco q no es reversible la cadireta i es algo q jo volia... pero x altra banda no se fins a quin punt es important aixo, potser quan el bebe te 3o 4 mesos ja volen anar de cara???? Realment es important aixo de no dur-lo mirant a tu??
Cotofluix de quin color te l'has comprat??? Nosaltres crec q ena decantarem pel color negre!!!!
Edito, la cadireta pel cotxe tambe l'heu comprat aqui al Mothercare??

Ens ha ensenyat la Britax romer q es giratoria, q val uns 700e crec recordar.... la teva concord es giratoria??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Maryla » dc. feb. 22, 2017 9:37 pm

Hola!

Crunchi, respecte a la cadireta reversible o no depèn de cada nen però per mi va ser important que anès mirant cap a mi per la meva tranquilitat. Als 3 mesos el vaig canviar a la cadireta i llavors son molt petits i segons la forma del cotxet no el veus bé si va mirant cap endavant.

Jo tinc la romer dual fix, la giratòria, i estic molt contenta. El meu nen va anar fins ara que té 2,5 anys i viatjem molt en cotxe. Ara hem hagut de canviar perquè es molt alt i la cadira serà per la seva germana. El preu em sembla una mica car, jo vaig pagar uns 500€.
ImatgeImatge
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Cotofluix » dj. feb. 23, 2017 7:48 pm

Crunchi nosaltres l'hem agafat de color negre! Tot, tant cadireta com el capazo. No sé si porto un nen o una nena i al final vem decidir fer això, i ja amb les fundes, muselines, i tota la pesca que pots afegir ja li anirem donant un toc de color! :ok:

La cadireta del cotxe no la vem comprar a Mothercare, vem fer la compra per Bebitus.com. També ens van ensenyar la Romer que tenen giratòria, és una xiulada i realment vem tenir molts dubtes, però al final vem decidir la Concorde Reverso Plus perquè és exclusivament a contra marxa, i és el que ens va fer decantar per tema seguretat.

Segueixo sense poder dir-te com va el cotxet perquè aquí segueixo, esperant! :-:)
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: capseta » dg. març 19, 2017 8:49 pm

Gesmil ha escrit:Bondia! Alguna de vosaltres ha comprat el cotxet per Amazon? He vist el baby jogger city mini 3 bastant més barat, però pateixo per si he de demanar un recanvi o el que sigui...

Ara no sé si estic incomplint les normes del fòrum per citar una botiga...


Finalment què vau fer?
Jo també estic comparant preus entre botiga física i per amazon i la diferència és de 40 € (més que les botigues on el vénen em queden lluny, així que suma-hi la benzina i peatge d'anar a encarregar-lo, comprar-lo....).
Com a tu em preocupa el tema de la garantia/servei postvenda, tot i que fins ara mai he tingut problemes amb productes d'amazon (i si n'he tingut s'han solucionat perfecte) al ser un producte tant voluminós i tal em fa por...
Ahh, també estic optant pel baby jogger city mini 3, l'he provat i em va encantar pel plegat, lo manejable, el les que té i que ja serviria fins el final.
Ultimament dubto amb el cabàs, que agafariem el flexible ja que la nena ve a primers de juliol.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
eli_silmarwen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: eli_silmarwen » dl. març 20, 2017 4:51 pm

crunchi ha escrit:Noies una pregunta, algu ha comprat una cadireta sense el capazo/cuco????

Peg Perego per exemple te el model Booklet Lite q diu q es pot fer servir dsd el naixement. Em ve al cap el dubte aquest, realment és aixi??? Em puc estalviar el cuco????


Jo utilitzaria el cuco perquè estàn més còmodes quan son petits i van totalment estirats. En el meu cas vaig comprar el Dúo Urban de Chicco també en la idea d'estalviar-me un trasto més que era el cuco, tot i que en aquell moment es plegava en dues peces (ara existeix el Urban Plus que ho fa en una sola).

Si ara hagués de comprar un cotxet novament, compraria el Greentom Upp sens dubte (no ho vaig fer perquè no el vaig poder veure en viu). El cuco no és una peça apart en sí sinò una tela que després pots guardar, de manera que no tens un trasto més. A més, pesa poc per la qual cosa no has de comprar després una cadira de segona edat.

Els nens no haurien de passar a la cadira fins els 6 mesos i no posar-los mirant cap endavant fins els 12 mesos, ja que abans no saben que els pares hi són al darrera encara que no els vegin... per la qual cosa són temes importants.
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: crunchi » dl. març 20, 2017 6:03 pm

eli_silmarwen ha escrit:
crunchi ha escrit:Noies una pregunta, algu ha comprat una cadireta sense el capazo/cuco????

Peg Perego per exemple te el model Booklet Lite q diu q es pot fer servir dsd el naixement. Em ve al cap el dubte aquest, realment és aixi??? Em puc estalviar el cuco????


Jo utilitzaria el cuco perquè estàn més còmodes quan son petits i van totalment estirats. En el meu cas vaig comprar el Dúo Urban de Chicco també en la idea d'estalviar-me un trasto més que era el cuco, tot i que en aquell moment es plegava en dues peces (ara existeix el Urban Plus que ho fa en una sola).

Si ara hagués de comprar un cotxet novament, compraria el Greentom Upp sens dubte (no ho vaig fer perquè no el vaig poder veure en viu). El cuco no és una peça apart en sí sinò una tela que després pots guardar, de manera que no tens un trasto més. A més, pesa poc per la qual cosa no has de comprar després una cadira de segona edat.

Els nens no haurien de passar a la cadira fins els 6 mesos i no posar-los mirant cap endavant fins els 12 mesos, ja que abans no saben que els pares hi són al darrera encara que no els vegin... per la qual cosa són temes importants.


Hola Eli, merci per les teves paraules. Cal dir que hi ha altres opcions, com la de portejar fins que el nen pugui anar a la cadireta, o be hi ha l'opció de comprar un "capazo blando" que s'adapta a segons quines cadiretes. Tot això sempre s'ha de consultar amb fabricant o el venedor, pero vaja, que hi ha mes opcions que l'arxiconeguda maxicosi-capazo-cadireta. I no oblidem que no és el mateix estiu que hivern per un recent nascut.
:-()-)
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: crunchi » dj. març 30, 2017 11:27 am

Noies ja tenim carro!!! El Britax B Motion!!!! Vam agafar una promoció al Mothercare de splau (per cert, tanquen!!!) i no vaig poder agafar el Plus, que m'agradava més....

Ara busco la bossa pel carro, i no sé si comprar funda d'estiu pel cotxet o si això comprar-ho mes endavant a l'hivern.....
Perqué em vull comprar el capazo blando Nikidom que és per recent nascuts, aixi que potser funda no em cal no? Quan el nen em vagi sentat potser llavors posar la funda?

Tambe busco fundes pel manillar i per la barra de protecció, doncs no son desenfundables i no les podré rentar.....

On heu comprat vosaltres tot aixo?
:-()-)
Imatge

Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: GuiRit » dj. juny 15, 2017 9:44 pm

Hola noies!

He buscat un fil sobre cotxets i és el primer que he trobat. Com comprendreu només he pujat una mica perquè té moltíssimes pàgines i molts comentaris ja deuen estar "caducats" pel temps que fa que es van publicar.

Però per no obrir fil nou, us pregunto: estic de 23 setmanes i ja començo a pensar en coses com el cotxet. (Primera pregunta, va: quan m'he de preocupar si encara no el tinc triat i/o comprat?!!! Perquè de moment vaig tranquil·líssima).

Llavors: anava un pèl perduda però per sort ma germana té dos crios petits (5 i 3 anys) i m'ha anat dient coses que ella considera importants en un cotxet: segons ella; importantíssima l'amplada (que no sigui molt ample, que puguis passar per les portes normals del metro i aquestes coses que et faciliten la vida), que tingui el manillar tancat d'una sola barra; que no pesi; que es plegui bé; i després coses que ja van incorporant la majoria de cotxets pel que he anat veient: tipus lo dels dos sentits de la marxa de la cadireta, etc.

Ella insisteix molt i molt que el Bugaboo (el Bee, té) potser és una mica car però és una passada i coneix molts pares de les classes dels nens han comprat cotxets dolents i han hagut d'acabar comprat el típic McLaren de cadireta perquè el cotxet que tenien no els ha durat ni un nen. Em refereixo que no ho diu per modes o perquè sigui bonic, que ho diu per experiència pròpia i li ha aguantat dos nens perfectament sense cap reparació (un d'estiu i un d'hivern). La veritat és que no tinc clar si comprar un Bugaboo però vull que ofereixi aquestes prestacions sense gastar-me 1.000 euros, perquè crec que és una barbaritat. Diríem que el nostre pressupost ronda els 500-600 euros o així, veient el que veig (no necessitem el grup 0 perquè el podem heretar i només el volem pel cotxe). Podria aprofitar el xassis del seu Bugaboo i el "capazo/cuco/cadireta" i canviar mantes, etc. però crec que preferim comprar-ne un de nou per si tenim més d'un fill ja tenir-lo. A més és pràcticament l'única cosa que hem de comprar perquè ho hem heretat pràcticament tot: mobiliari, roba, etc.

Per acabar i no enrotllar-me més: tenint en compte que no vull comprar cap cotxet que no vegi (puc comprar-lo per internet però vull haver-lo vist) vull anar al Corte Inglés o lloc per l'estil on en tinguin molts només per mirar. De moment, només mirant webs, ens ha cridat l'atenció el Minnum de Jané per disseny i prestacions. Alguna el té? Què me'n dieu? Crec que compleix bastant les característiques que busquem. Alguna bona/mala experiència amb aquest cotxet? Alguna el coneix? L'únic que trobo és que les rodes les veiem les 4 molt petites i no sé si això és un inconvenient. Seran poc robustes? Perquè ara tots combinen rodes petites i grans, diguem...
Havíem vist també el Muum de Jané, que es veu molt pel carrer, però he llegit mals comentaris en webs.

Ho sento per haver-me allargat tant però és el primer cop que escric pel cotxet i quin merder!!! Gràcies a tothom!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. juny 18, 2017 11:46 pm

Hola noies,

Jo com la GuiRit no he llegit tots els comentaris perquè hi ha moltíssimes pàgines!! A més hi he entrat més per curiositat que per necessitat... tot i que tinc algun dubte que obriré en un altre fil perquè no crec que aqui encaixi, a veure si algú me'l podrà resoldre.

La curiositat és perquè en el seu moment vaig donar moltíssimes voltes amb el tema cotxet, i no em volia gastar 1000 euros en un cotxet si no sabia si el faria servir molt o no, si acabaria sortint bo o no etc. Opino (aprofito per deixar el consell) que és molt millor reservar una part important del pressupost que tingueu per una bona cadireta de cotxe, en comptes del cotxet.

A lo que anàvem, després de mirar molt el que vaig arribar a valorar més va ser que la cadireta fos reversible, fàcil de plegar i que pesi poc (tot i que no era la meva principal prioritat), una cistella gran i fàcil d'accedir-hi (no sabeu fins quin punt ho he arribat a agraïr!!) i que aguantés prou pes com per estalviar-nos la cadireta de segona edat (gastar-se 1000 euros per comprar una cadireta de segona edat al cap de 4 dies em sembla una bojeria). Una cosa molt important a tenir en compte com han dit és l'amplada, mirar si habitualment cal passar per portes estretes! i els terrenys on us moureu més. És molt diferent per un poble amb adoquins, una ciutat o camins rurals. En el meu cas ens movem per camins rurals, sense asfaltar gairebé sempre, i ocasionalment per adoquins i carrers asfaltats o voreres, i per tant per mi és indispensable rodes grans i inflables (l'amortiguació és molt millor!!!).

Nosaltres ens vam comprar el britax smile, el model anterior, fa poc l'han canviat, que tenia les rodes de davant de pvc dur és? i les de darrere inflables... la dependenta ens va dir que gairebé no notariem la diferència i tindriem l'avantatge dels dos tipus de rodes. La veritat, crec que sí que es nota que les 6 no són inflables. De fet el model nou torna a tenir les 4 inflables. A mi em va costar uns 650 euros. Aquest cotxet comparteix chasis amb l'UppaVista i aguanta fins a 25 kg diuen. La meva nena fa dos anys el mes vinent, i està ratllat i "brut" perquè passem per molt mal camins, però va fi com el primer dia. Si a algú li interessen aquestes característiques pot mirar aquest model, crec que ara, el model nou surt per uns 750 euros (cadireta + cuco).
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: shyla » dg. juny 25, 2017 10:54 pm

Bona nit, per si a alguna li interesa!
viewtopic.php?f=58&t=51514
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Arya82 » dg. jul. 02, 2017 11:57 am

A mi m'agrada el Bugaboo Buffalo però no vull que els meus pares es deixin tants diners (ens regalen el cotxet) i he pensat en el Easywalker Mosey. Algú el té? Opinions?
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Lluna1
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 10, 2016 10:24 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Lluna1 » dt. ago. 01, 2017 6:25 pm

Hola noies! Jo també estic en procés de buscar cotxet i estic feta un embolic.
Coincideixo en les característiques que dieu pel cotxet, però en trobo molt pocs que realment siguin lleugers. Aquesta es una característica important per mi ja que he d'utilitzar molt el cotxe i crec q si em compro un cotxet molt pesat al final acabaré fins als nassos d'ell.
He provat alguns com el Jane Rider, però pesa bastant en comparació al Jane Muum, per exemple, que pesa uns 6kg.

També he tingut la oportunitat de provar el Valco Snap 4, d'una marca australiana que no coneixia, i m'ha agradat molt. A més, pesa 6,6kg! Lo únic que no m'acaba de convèncer es que la cadira no es reversible.... creieu que es fa servir molt?

La data prevista del part es per desembre, així que naixent a l'hivern suposo que allargaré més passejar-la en el cuco, però no ho sé.

Que en penseu?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: crunchi » dt. ago. 01, 2017 7:08 pm

Hola Lluna,
Jo el tema reversible... el meu carro no ho és, el bebé va mirant cap endavant tota l'estona, i no m'importa. Suposo que és com tot, que és algo molt personal, però jo no ho trobo imprescindible ni algo com per descartar un carro. El meu nen encara no té el mes, i de moment va sempre adormit en l carro.... miro per la rejilla de la capota de tant en quan per veure'l i ja està.
Tema pes tens tota la raó del món, el meu pesa 10 kilos i ostres, menos mal q jo no condueixo i el carrega sempre el meu marit!!!! :-D Pero crec que menos de 6kg poc mes trobaràs, no? No ho se, ho dic sense saber massa be....
Imatge

Imatge
Lluna1
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 10, 2016 10:24 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Lluna1 » dc. ago. 02, 2017 9:37 am

Hola!

Moltes gràcies per la teva resposta Crunchi!
Si, la veritat que amb aquest pes n'he trobat ben pocs...
La idea seria agafar el "capazo" i allargar-lo el que pugui, i després passar a la cadireta. Però clar, ja tindria com a màxim 6 mesos, que ja interaccionen més, i per això preguntava opinions per anar només endavant.
En el teu cas anirà endavant sempre també oi?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: crunchi » dc. ago. 02, 2017 11:57 am

Si, si, el meu sempre mirarà endavant jejeje
El meu cotxet es cadira de passeig apte x recent nascuts (és el Britax Motion 4), pero li vaig comprar el capazo blando Nikidom, que el pots adaptar a totes les cadiretes de passeig .... i em sembla que ja li comença a anar just, li dono 1 mes o 2 de vida maxim a aquest capazo jeje

Ara que son tan petits els bebes, van adormits al carro, almenys el meu nen es queda fregit. No sé, crec q és algo super personal, en plan si vols controlar-lo tota l'estona per la teva seguretat de veure'l, pero, com he dit, en el meu cas no ho necessito. Miro per la rejilla de la capota de tant en quan o em poso jo davant d'ell per veure si dorm, i ja esta. No ho veig problema. I és aixo, un cop aprenen a seure's ja han d'anar en cadireta, als 6mesos aprox. I segurament ja el posaràs mirant endavant pq vegi món....

No ho sé, que si hi ha l'opció q el carro sigui reversible, perfecte, pero si no, no ho veig problema. Potser ara et penses que estaras mes segura veient-lo, pero un cop tens el nen i t'acostumes a ell, potser et sents mes segura del que et pensaves que series. Almenys en el meu cas, ha sigut aixi: jo pensava que seria mes insegura amb el tema de sortir al carrer amb el carro, i tot el contrari. M'agrada sortir amb el carro (i nen clar) i vaig a llocs q abans no anava. Per aixo et dic.... si prioritzes el pes del carro pq aixo si que ho necessites per les teves circumstamcies, en la meva opinió, no dubtis. :-()-)
Imatge

Imatge
Lluna1
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 10, 2016 10:24 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Lluna1 » dc. ago. 02, 2017 1:12 pm

Si! Moltes gràcies per la resposta!!! >.-<:
Suposo que quan la tingui aquí ja ho aniré veient tot mes clar!
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Mirda » dl. ago. 07, 2017 11:11 pm

Algú té el Minnum de Jané? Me'l vaig mirant i compleix tot el que busco aparentment però al ser un model nou no trobo opinions.
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::