Noms de NENA

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: naiara1980 » dl. set. 26, 2011 12:40 pm

Ohhhh nenes, avui he anat a la gine i al principi deia que en aquesta eco no es veuria bé però després m'ha dit que ella creu que és una nena :p-) :p-) :p-) :p-) , de totes maneres hem d'esperar confirmació a la semana 20 (Eco dia 18 d'octubre) però ella m'ha ensenyat tres ralletes a l'eco que diu que significa que és nena. Jo sempre he volgut nena però no sé perquè pensava que seria un nen i m'havia fet tant a l'ideia que ara m'ha sobtat i tot, que burra. I per nen teniem més o menys nom però per nena ni ideia (bueno lo que ja us he dit, ni ideia el meu marit). A veure si ens possem d'acord. Ja us diré.... :content: :content: :content:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ninamuxa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:09 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Ninamuxa » ds. oct. 01, 2011 5:14 pm

Inda a mi m'agrada Llucia mes que Lucia
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Lalona » ds. oct. 01, 2011 11:13 pm

naiara1980 ha escrit:Ohhhh nenes, avui he anat a la gine i al principi deia que en aquesta eco no es veuria bé però després m'ha dit que ella creu que és una nena :p-) :p-) :p-) :p-) , de totes maneres hem d'esperar confirmació a la semana 20 (Eco dia 18 d'octubre) però ella m'ha ensenyat tres ralletes a l'eco que diu que significa que és nena. Jo sempre he volgut nena però no sé perquè pensava que seria un nen i m'havia fet tant a l'ideia que ara m'ha sobtat i tot, que burra. I per nen teniem més o menys nom però per nena ni ideia (bueno lo que ja us he dit, ni ideia el meu marit). A veure si ens possem d'acord. Ja us diré.... :content: :content: :content:


uoooooooooooo, felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats!

clar que si t'arriben a dir que és un nen t'hagués dit exactament el mateix, hahahaha! no sé perquè ho fem de felicitar quan es sap si és nen o nena, però oi que fa il·lusió anar sabent cada vegada més coses del bebé!?!?! i també per aquest motiu penso que moltes ens ha impactat quan ens han dit si és nen o nena, en realitat no és el que ens han dit sinó que cada vegada és tot més real no? :love: ves-nos informant com progressa el tema del nom!! :p-)
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
anna09
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: ds. nov. 08, 2008 8:23 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: anna09 » dg. oct. 02, 2011 2:09 pm

Quins noms més macos que hi ha!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Inda » dl. oct. 03, 2011 10:26 am

Ninamuxa ha escrit:Inda a mi m'agrada Llucia mes que Lucia



Ninamuxa...com a mínim estic d'acord amb ell i prefereixo Lucia. En català sona amb la tónica a la "u", oi? Sort que al menys ens posaríem d'acord en l'idioma...ji ji

Gràcies per la teva opinió!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: naiara1980 » dl. oct. 03, 2011 10:55 am

Lalona tens raó, cada cop que sentim o ens diuen alguna cosa nova tot es torna més real. Quan sents el bateg a l'eco, quan comença a creixer la panxa (a mi fa una setmana.... fins ara tenia panxulina però molt poca cosa, ara ja comença a tenir forma de panxa d'embarassada, rodoneta), quan et diuen el sexe,...
Segurament serà una Júlia, a no ser que son pare canviï de parer perquè a ell li agrada Gabrielle. A mi m'encanten els noms de noi per a noia i Gabi m'encanta però Gabrielle Cecilia (cognom del meu marit) no m'agrada, sona molt a telenovela.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Lalona » dl. oct. 03, 2011 10:28 pm

naiara1980 ha escrit:Lalona tens raó, cada cop que sentim o ens diuen alguna cosa nova tot es torna més real. Quan sents el bateg a l'eco, quan comença a creixer la panxa (a mi fa una setmana.... fins ara tenia panxulina però molt poca cosa, ara ja comença a tenir forma de panxa d'embarassada, rodoneta), quan et diuen el sexe,...
Segurament serà una Júlia, a no ser que son pare canviï de parer perquè a ell li agrada Gabrielle. A mi m'encanten els noms de noi per a noia i Gabi m'encanta però Gabrielle Cecilia (cognom del meu marit) no m'agrada, sona molt a telenovela.


aix que m'he emocionat llegint! d'aqí dos dies farà un any del meu positiu!!!!!! que guai tenir panxuuuuu :love: A mi també m'agraden noms com Pau, Àlex... per nena, m'ha agradat la idea de Gabi! Gabrielle queda una mica cursi certament... Júlia és maco també!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Danu » dt. oct. 04, 2011 7:47 am

A mí sempre m'ha agradat el nom de Louis per nena (sona "Lúis")... y Danielle/Gabrielle, però crec que no els posaria a les meves filles, perquè no m'agrada que el nom soni estranger (també m'agraden Rachel /Réichel/ i Juliette i tampoc els posaria per aquest motiu). Daniela i Gabriela sí que potser se'ls posaria, però és clar, llavors no seria el mateix... :)
Avatar de l’usuari
Vincy
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 9:24 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Vincy » dt. oct. 11, 2011 9:43 am

Bon dia noies!! Inda a mi m'agrada molt Lucia, és un nom especial i amb caràcter!!
El que compte és que a vosaltres us agradi i que sentiu aquelles "vibracions" tant magnífiques i úniques quan el pronuncieu. Penso que és un dels moments més intensos de l'embaràs: el dia que per fí la parella ens posem d'acord (passant de les opinions de família, etc...) i diem: la meva filla (o el meu fill ) es dirà........... guauuuuuuuuuuuuuu és genial, i observar les cares, gestos, ganyotes, reaccions de tothom, vaja com per escriure un llibre :-)

A mi ja em queda menys .....estic de 35 setmanetes i avui tenim ecografia per veure què fem, ja que la setmana passada la Giulieta estava de natges. Avui també vindrà la Vinyet, ja que vol veure a la seva germana per la tele..........a veure com reacciona,potser es pensa que veurà a la Giulieta en dibuixos animats, tipus Tom i Jerry!
Avatar de l’usuari
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: magrana » dc. oct. 12, 2011 5:36 pm

Hola, guapes!

Continuem rumiant el nom de la nostra segona filla... Ara em volta pel cap el nom de "Mar". Què us sembla? El trobeu massa simple? Massa sentit?

Gràcies!
Imatge
beky
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dl. set. 05, 2011 1:42 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: beky » dc. oct. 12, 2011 6:51 pm

Magrana, a mi Mar m'agrada molt.

Una de les meves bessones es dirà Ona i un dels noms per fer-li companyia era Mar, però clar... sonaria MAR-I-ONA! :ufs: Desprès vam triar Noa, però al ser les mateixes lletres que Ona... ens feia una mica endarrere. Al final serà Ivet :ok:
Avatar de l’usuari
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: magrana » dj. oct. 13, 2011 8:28 am

Gràcies, beky! :ok:

Els noms de les teves filles són molt bonics i convinen molt entre ells. Felicitats!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Annita » dv. oct. 14, 2011 9:46 am

A mi m'agrada molt ara Eider... no l'havia sentit gaire, i l'altre dia va sortir per la tele i me l'he apuntat per si en un futur em fa falta...
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: tombarella » dg. oct. 16, 2011 6:07 pm

Jo vaig ben venuda, si és nena. No n'hi ha cap que em robi el cor... I els que més m'agraden, el meu home els descarta. Seguiré aquest post de prop!! :ok:
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Danu » dg. oct. 16, 2011 6:29 pm

Per aquí i al fil de Noms poc comuns s'han dit molts noms macos de nena, Tombarella! : lasito : :content:
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: tombarella » dg. oct. 16, 2011 6:32 pm

Danu ha escrit:Per aquí i al fil de Noms poc comuns s'han dit molts noms macos de nena, Tombarella! : lasito : :content:


Sí, sí, hi ha moltes idees, Danu! Però vam tenir tan clar el nom de la nostra primera filla que ara ens costa trobar-ne un que hi estigui a l'alçada... hehe! Però vaja, tampoc cal trencar-s'hi les banyes, de moment, que no sabem si és nen o nena. :ok:

De moment, la llista va per aquí:

Bruna, Xènia, Vinyet, Arlet, Ada, Isona, Gal·la, Farners, Isolda, Aloma, Ítaca

Però el meu home ja ha descartat Arlet (tot i que a mi és dels que més m'agrada, llàstima!!!). I Queralt m'encanta, però no és a la llista perquè s'assembla molt i molt al meu nom (i crearia confusions a casa... :r) ) Bruna també l'hauríem de descartar per crear un embarbussament amb el cognom... ;-))) , tot i que el trobo preciós.
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
ganxet
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 5:01 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: ganxet » dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

Doncs a mi Bruna i Ada són els que més m'agraden de la llista!!
Mare de l'Aida, 17-12-2011
Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: tombarella » dt. oct. 18, 2011 12:29 pm

ganxet ha escrit:Doncs a mi Bruna i Ada són els que més m'agraden de la llista!!


A mi Bruna també m'encanta! Però el problema és a la que l'ajuntes amb el cognom... Crees un embarbussament de tres parells! :-D :-D
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Danu » dt. oct. 18, 2011 2:40 pm

A mi m'agrada molt Xènia... i Aloma cada vegada més, encara que sempre hi ha algú que diu: "Què??? Paloma??"
Has pensat en algun nom basc, com Irati? M'encanta aquest nom... o gallec, com Íria?
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: tombarella » dt. oct. 18, 2011 5:31 pm

Danu, són noms molt bonics! Però en voldríem un de català. ;-)
Imatge Imatge

||*||

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::