Noms de NENA

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Danu » dv. nov. 04, 2011 11:15 am

Ei, no, sorry, que no passa res!!! :-()-) Jo només preguntava per curiositat :r) però cadascú té dret a la seva intimitat i a no dir el que vulgui quan vulgui !! :ok:
Avatar de l’usuari
Otilia
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dv. maig 20, 2011 9:04 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Otilia » dv. nov. 04, 2011 11:49 am

Jo porto una princesseta i és dirà Teresa, bueno Maria Teresa (el Maria per petició especial del seu pare :o) ).
És un nom classic que s'escriu igual en castellà com en català...així tothom content..je,je. :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Lalona » dv. nov. 04, 2011 12:49 pm

Otilia ha escrit:Jo porto una princesseta i és dirà Teresa, bueno Maria Teresa (el Maria per petició especial del seu pare :o) ).
És un nom classic que s'escriu igual en castellà com en català...així tothom content..je,je. :ok: :ok:


M'agrada molt!! jo el vaig tenir a la llista per si era nena, és el meu 2on nom de bateig! :love:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Penny » dv. nov. 04, 2011 2:34 pm

Lalona ha escrit:
Otilia ha escrit:Jo porto una princesseta i és dirà Teresa, bueno Maria Teresa (el Maria per petició especial del seu pare :o) ).
És un nom classic que s'escriu igual en castellà com en català...així tothom content..je,je. :ok: :ok:


M'agrada molt!! jo el vaig tenir a la llista per si era nena, és el meu 2on nom de bateig! :love:


I el meu també!
I m'encanta aquest nom... oiiigghhhh m'agrada TANT!!!!! :love: :love: :love: :love: :love:

teresa, tresa, tresor... :love: :love: :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Xaina » dj. maig 17, 2012 9:11 am

Uolaaa,

Jo no estic embarassada, ja en tinc un que es diu Èric que te 20 mesos, i estic a puntet de començar a tornar a posar-nos a fer feina :b-))) !!!!

Ja se que es d'hora pero es inevitable pensar-hi......Si fos nena potser ens agradaria Sira, que us sembla??

Muaks
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
FlorsIVioles
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. oct. 27, 2023 4:20 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: FlorsIVioles » dl. nov. 06, 2023 4:05 pm

Estem pensant noms de nena i també ens encanta el nom de Sira, Gina i Mila. Que us sembla?

Bueno, ens n'agraden molts de curts amb I i A https://www.nounat.cat/llistes/noms-catalans-nena-curts-originals

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::