Noms de NENA

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: rela » dt. oct. 18, 2011 5:57 pm

Mm.. A mi m,agraden molt Maia i Duna! Però no els tens a la llista... Jejej.. :love:
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Xaina » dv. oct. 21, 2011 8:42 am

Hola,

Jo tinc un nen que es diu Èric i te 13 mesos. No estic embarassada i crec que fins d'aqui un anyet no ens ho plantejarem, pero em fa gracia remoure el tema.
Nosaltres amb els noms varem tenir un bon follon!!!

A mi m'agraden molts noms, tant de nen com de nena, pero mes aviat curts i senzills: Èric, Pol, Pau, Aleix.... i de nena, Maria, Aina, Mariona, Mar... .
El meu novio amb els noms de nen era una mica mes àmpli tot i que les seves preferencies eren: Oleguer, Otger, Roger..... pero de nena només te un nom al cap desde fa molt de temps i no hi ha manera de que canvii d'opinió: FIONA.

Quan estaba embarassada varem fer llargs debats sobre noms (be em sembla que mes que un debat era un monòleg perque ell només repetia FIONA, FIONA) Total que al final varem decidir que si era un nen jo decidia i que si era una nena li posariem FIONA (tot i que a mi no em convenç gaire...) i va se un NEN :r) precios !!!

Resum que si mai tenim una nena estic segura que tornará a sortir FIONA...Que us sembla el nom.....??? amb sinceritat companyes!


Muakis a totes!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Mochi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dj. juny 16, 2011 12:06 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Mochi » dv. oct. 21, 2011 8:57 am

Tombarella, sense cap dubte Ada. És el que jo he triat per a la meva filla. Curt, simple, original, romàntic...(no segueixo que em perdo) I a més, és el nom de la primera programadora de l'historia, l'Ada Byron, filla de Lord Byron :***:
Imatge
Ada
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: naiara1980 » dv. oct. 21, 2011 9:23 am

Tombarella cuca a mi m'agrada molt Arlet (perquè al meu marit no sino li hagués possat) i sino Vinyet però la veritat és que tots els que has possat són ben bonics.

Xaina a mi personalment Fiona no m'agrada gaire, però ojo no és que sigui lleig eh simplement que para gustos los colores. A mi em passava el mateix amb el meu marit jo anava dient un pilot de noms i ell vinga a dir no però sense proposar cap, només un: Arizona. Al final hem aconseguit trobar un de neutral: Júlia, no era un dels primers de la meva llista però a ell també li agrada (sobretot a força de repetir-lo :content: :content: ).
Imatge
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Xaina » dv. oct. 21, 2011 9:28 am

A mi julia m'agrada molt, crec que a partir d'avuí començaré a repetir-lo per casa i a dir-lo moltes vegades a veure si el faig cambiar d'opinió.....tot i que mes em val repetir-me FIONA per acostumar-me jo...que ell es mes testarut!!!! ja ja ja
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Danu » dv. oct. 21, 2011 9:35 am

Xaina ha escrit:Hola,

Jo tinc un nen que es diu Èric i te 13 mesos. No estic embarassada i crec que fins d'aqui un anyet no ens ho plantejarem, pero em fa gracia remoure el tema.
Nosaltres amb els noms varem tenir un bon follon!!!

A mi m'agraden molts noms, tant de nen com de nena, pero mes aviat curts i senzills: Èric, Pol, Pau, Aleix.... i de nena, Maria, Aina, Mariona, Mar... .
El meu novio amb els noms de nen era una mica mes àmpli tot i que les seves preferencies eren: Oleguer, Otger, Roger..... pero de nena només te un nom al cap desde fa molt de temps i no hi ha manera de que canvii d'opinió: FIONA.

Quan estaba embarassada varem fer llargs debats sobre noms (be em sembla que mes que un debat era un monòleg perque ell només repetia FIONA, FIONA) Total que al final varem decidir que si era un nen jo decidia i que si era una nena li posariem FIONA (tot i que a mi no em convenç gaire...) i va se un NEN :r) precios !!!

Resum que si mai tenim una nena estic segura que tornará a sortir FIONA...Que us sembla el nom.....??? amb sinceritat companyes!


Muakis a totes!


A mí Fiona m'agrada molt. És un nom celta que vaig sentir per primera vegada a la pel.lícula "El secreto de la isla de las focas", i des de llavors el relaciono amb les precioses terres d'Irlanda...

http://www.youtube.com/watch?v=XVmxiByABP4 (fragment on s'explica la llegenda en què es basa la peli, en castellà; es cita el nom)

http://www.youtube.com/watch?v=VS3YhawHmW4&feature=related (fragment de la peli, amb la nena Fiona)
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: NyiNyi » dv. oct. 21, 2011 10:13 am

Que complicat axiò dels noms!!!

Tombarella, a mi m'encata Vinyet i Ítaca. (aquest últim el vam descobrir al programa de tv3 de les cançons!)
Tots 2 els tenim a la llista... però cada cop tirem més per altres noms.
Queralt si no fós pq a la family ja en tenim tb tindria molts punts!

Si li diguéssis aquesta llista a la meva sogra, sens dubte et diria Aloma! el té enamorada aquest nom des de que va llegir el llibre! :ok:

Nosaltres estem entre: Mariona, Berta i Xènia, però amb la llista oberta i gens definida. :-:)
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: naiara1980 » dv. oct. 21, 2011 11:53 am

Xaina ha escrit:A mi julia m'agrada molt, crec que a partir d'avuí començaré a repetir-lo per casa i a dir-lo moltes vegades a veure si el faig cambiar d'opinió.....tot i que mes em val repetir-me FIONA per acostumar-me jo...que ell es mes testarut!!!! ja ja ja


Ja ja ja, jo li possava la cançó dels Lax dissimulàdament...
Imatge
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Xaina » dl. oct. 24, 2011 11:04 am

Ok ok ok els lax m'agraden força aixi que ho provaré!!!!
ja ja ja
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
ganxet
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 5:01 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: ganxet » dt. oct. 25, 2011 1:49 pm

Mariona també m'agrada, i Lola i Gina ! Però crec que si tenim una nena li posarem Aida (no Aïda).
Mare de l'Aida, 17-12-2011
Imatge
Avatar de l’usuari
martagran
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dj. jul. 21, 2011 11:42 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: martagran » dt. oct. 25, 2011 3:26 pm

Tombarella, a mi m'agraden molt Arlet i Bruna (q és el nom q teníem pensat el primer embaràs si no hagués sigut un nen.) Però com que aquests estan descartats...doncs VINYET el trobo molt bonic i dolç i a més, s'assembla molt a Arlet.
I si vols ser més valenta, Aloma o Ítaca...tot i q pel q significat m'agrada més Ítaca, el trobo un pèl arriscat (tema accent); m'encanta com sona Aloma...nosaltres tb el teníem a la llista!!!
Per cert, som de la ceba,eh ||*||
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: tombarella » dt. oct. 25, 2011 6:43 pm

martagran ha escrit:Per cert, som de la ceba,eh ||*||


De la grossa!!! ;-))) ||*||

A mi també m'agrada molt Vinyet! Però tampoc descarto Aloma o Ítaca. El meu home no es vol pronunciar fins que no en sapiguem el sexe... aix... que patirem! :r)
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: annaiesteve » dt. oct. 25, 2011 7:27 pm

potser hem repeteixo peró nosaltres si es una nena es dira BERTA .
http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png





26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
Avatar de l’usuari
Ninamuxa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:09 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Ninamuxa » dt. oct. 25, 2011 11:32 pm

Hola shanti si us agraden els noms relacionats amb la naturaleza Ona, Mar, Duna, Aran, Queralt,......i una mica mes tradicional Nuria
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
martagran
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dj. jul. 21, 2011 11:42 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: martagran » dc. oct. 26, 2011 8:40 am

Tombarella, i si és un nen? Teniu noms?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: Violeta » ds. oct. 29, 2011 4:34 pm

Doncs nosaltres tenim 4 de pensats: BRUNA, ONA, ABRIL I AINA. Tot i que he de dir que Bruna és el que m'agrada més i ja estic pressionant al Violeto, o sigui que té molts números... :love:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: tombarella » ds. oct. 29, 2011 4:54 pm

martagran ha escrit:Tombarella, i si és un nen? Teniu noms?


Tampoc n'hi ha cap de definitiu, tot i que Aniol m'agrada moltíssim. Però el meu home no n'està gens convençut... :-:)

Violeta, Bruna m'encanta!!!!!!!!! També seria un dels meus ferms candidats si no fos perquè fa una mena d'embarbussament amb el primer cognom... ;-)))
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
RAM
:: gosset
:: gosset
Entrades: 452
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 2:55 pm

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: RAM » ds. oct. 29, 2011 6:54 pm

Ninamuxa!!! La nostra princesa ve néixer al juliol i es diu QUERALT!!!!!
Per nosaltres era important q fos un mom català. A mi m'agraden els noms poc sentits i al meu home més tradicionals, i Queralt compleix les dues coses!
De fet, i com ja t'han dit, Queralt és la patrona de Berga. Just sobre la ciutat hi ha el santuari de la mare de Déu de Queralt, que és una verge trobada, com Núria, Meritxell... El santuari és preciós i n'hi diuen el balcó de Catalunya per les grans vistes q hi ha. Nosaltres hi vam anar abans de decidir-nos i el lloc ens va enamorar, així q li hem posat a la nostra filla!
El sant es celebra el dia 8 de setembre, com la resta de les verges trobades.
A nosaltres ens encanta, ja ho veus!!!!
19/7/11: Neix la princesa!!!
Avatar de l’usuari
martagran
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dj. jul. 21, 2011 11:42 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: martagran » dl. oct. 31, 2011 8:34 pm

VIOLETA: Ha de ser una Bruna, i tant que sí!!!! M'encanta aquest nom és com s'havia de dir en Jan si hagués sigut nena...s'ha de convèncer el Violeto ja :r)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
martagran
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dj. jul. 21, 2011 11:42 am

Re: Noms de NENA

EntradaAutor: martagran » dl. oct. 31, 2011 8:41 pm

TOMBARELLA: També m'agrada Aniol però en Martogran diu que com q no som de Girona, no li podem posar...toca't els ous!!! :-((
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::