NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

Salut, dubtes i preparatius.
LaNoemi
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 7:12 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: LaNoemi » dl. abr. 15, 2013 7:24 pm

Hola Noies!!

Vem començar la busqueda el 1de GEner... i avui, han sortit les dues ratlletes al Test!! Estic molt emocionada, i perduda a la vegada!

Tb soc de Medifiatc. i he vist el vostres comentaris sobre la Clinica Diagonal, i m'he quedat mes traquila... pero tinc mes dubtes, m'han recomenat anar a la consulta del Dr Valls ( Ignaci Valls) a Vilanova i la Geltrú, tinc visita demá passat , PRIMERA VISITA! el meu xicot diu que no vol fer-se ilus encara, i no s'enrefia del predictor.... Aixi que espero que tot vagi bé... pero no se si alguna de vosaltres ha estat al Centre Ginecologic i Maternal Valls de Vilanova, m'han dit que la primera visita me la fará una Doctora i després ja veurem quin Dr hem portará.

M'agradaria tenir contacte amb alguna que tb es visiti a aquest Centre a Vilanova, la veritat es que la noia del telefón ha estat molt agradable!

ESTIC PERDUDA!!!! I NERVIOSA!!

ARA QUE?? :p-)
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: carlotayeric » dt. abr. 16, 2013 10:40 am

Eric nacio en dexeus y no tuve que pagar nada extra tmb esty en medifitac
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
Avatar de l’usuari
martina
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: martina » dt. abr. 23, 2013 9:25 pm

Noies de Medifiatc!
M'acabo d'enterar d'això de q els parts de Pilar, Teknon i Remei no es porten aqui i es deriven a la Clinica Diagonal. Estic molt indignada i a punt d'anul.lar la polissa, doncs em sembla una vergonya que Medifiatc no hagi informat sobre un tema q em sembla important. Alguna de vosaltres ha anul.lat la polissa alegant aquest "incompliment del contracte"?? El fet de treure centres mèdics em sembla q es prou greu com per haver de cumplir ara nosaltres els 2 mesos abans del venciment anual de la polissa per poder anul.lar-la no?
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dt. abr. 23, 2013 9:46 pm

Q fort..No tinc ni idea pero martina abans d'anular assegura't q et podras passar a una altra mutua sense la carencia!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
martina
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: martina » dt. abr. 23, 2013 10:09 pm

Si, el problema és q Medifiatc em voldrà passar els rebuts fins al febrer de l'any que ve ... em sembla molt injust!
Imatge
Avatar de l’usuari
martina
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: martina » dc. abr. 24, 2013 8:05 am

No li ha passat a cap noia de MEDIFIATC veig oi? :(
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: xinxa » dc. abr. 24, 2013 8:55 am

Martina, has provat de trucar a l'oficina on et vas fer la pòlissa i explicar el cas? Jo al desembre em vaig donar de baixa de Mediafiatc (tot i que si que vencia la pòlissa) i vaig haver d'enviar un fax justificant el perque em donava de baixa i no em van posar cap pega.

Però com et diu la Cositina, si t'interessa seguir tenint mútua, assegura't que pots fer-te d'una nova companyia abans!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
martina
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: martina » dc. abr. 24, 2013 11:10 am

Gràcies Xinxa, ... quins motius vas alegar, econòmics?
tu no et vas canviar de companyia oi?
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: xinxa » dc. abr. 24, 2013 11:35 am

Martina, vaig al·legar que d'una altra mútua m'havien fet una oferta més bona, i que si m'igualven el preu no em canviava, i si no, si que em canviava. Van dir-me que no me l'igualaven i vaig marxar.
Jo vaig tramitar-ho a través de la sucursal on em vaig donar d'alta. Hi has anat tu per queixar-te?
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dt. maig 07, 2013 9:56 am

acabo de trucar a Medifiatc per confirmar quins centres tenen per fer classes prepart a Barcelobna ciutat. M'ha dit que entren aquests tres, que entren 5 classes (només.. aixi q jo crec q faré alhora per mutua i per SS) i que cal demanar autoritzacio prèvia concretant en quin centre es faran.

Marcela Mas
http://www.marcelamas.com/

C/ Avenir, 39 - Entresuelo 4ª

08021 BARCELONA

info@marcelamas.com

93.209.49.48 (Teléfono)



Maria Vilarrubias

http://www.eurosport-bcn.com/materno_infantil.html

Travessera de Gràcia, 17

maternoinfantil@eurosport-bcn.com

93.200.73.55 / 669.730.414



Ester Medina

(d'aquesta no he trobat web, només he trobat que és llevadora a l'equip del dr Marqués de la quiron)

Avda Meridiana 306, 6è pis

93 352 63 05
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: raquelsabadell » dg. maig 12, 2013 9:06 pm

yo hablé la semana pasada con mi médico, que es de Diatros y me dijo que el si atendia partos en la clinica Diagonal y que podia estar la mar de tranquila. Que los que trabajan alli son excelentes profesionales y que muchos trabajan en Sant Joan de Deu de forma pública. YO queria que me atendiera el, fuera donde fuera, pero además, esto que me ha dicho, me deja muy tranquila.
Imatge
Avatar de l’usuari
anika_26
:: rateta
:: rateta
Entrades: 172
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 5:35 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: anika_26 » dj. maig 16, 2013 10:48 am

HOLA CHICAS!

Vereis en relación a medifiatc y la clinica diagonal, os voy a decir mi experiencia personal.,
soy de medifiatc desde hace 12 años, a mi primer hijo lo teve hace casi 5 años en dexeus y muy bien todo a mi segunda hija la tuve el psado 10 de diciembre en la clinica diagonal, y la verdad es que tengo que darles un 10 tanto a equipo medico como a enferneras y todo en general, para mi estuve mejor en la clinica diagonal que en dexeus, mi ginecologo el dr luis fernandes de castillo un 10, solo os digo que me hicieron cesarea y el dr dejo entrar a mi marido y todo, ecos en cada visita cosa que en dexeus no lo hacen.

Asi que yo por experiencia os digo que tranquilas y que chapo en todo.

un beso.
[url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url

Imatge
Avatar de l’usuari
Bichoide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dl. maig 14, 2012 7:27 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Bichoide » dl. maig 20, 2013 7:35 pm

Cositina, jo vaig fer-ho a Marcela Mas, parla amb ells ja que oficialment entren 5 però et deixen fer les 8 sense cobrar-te res (diria que eren 8).
A mi em va agradar. El que si necessiten l'autorització.
Jo no vaig poder fer-ho per la SS perquè no quedaven places, m'hagués quedat aprop de casa.
Felicitats per l'embaràs!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dt. maig 21, 2013 12:18 pm

Merci bichoide he enviat un mail a marcela mas aviam q em diuen de les dates.

Noies uj altre tema. Alguna ha pregutat q passa amb el nadó alla a la clinica els primers dies si no teniu previst ficar-lo en la vostra mutua? Fa temps a algun post vaig llegir alguna mare q explicava q la seva mutua no es feia carrec de les despeses q generi el nado a la clinica els primers dies (per exemple si l'han de portar a la uci neonatal) a no ser q just quan neixi l'apuntis a la mutua. Jo crec recordar q ho vaig consultar a medifiatc i q em van dir q els primers dies cobria tot (jo no posare el baby a la mutua perque me la paga l'empresa i x pediatres em va millor anar al cap aprop de casa) pero una compi dw feina q te la mateixa mutua li han dit q no queda cobert el nado i les possibles despedes de nursery. Estic flipant i no se si tornar a trucar... Alguna ho ha consultat ?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dt. maig 21, 2013 6:27 pm

x si a alguna us interessa he parlat ara amb el centre Marcela Mas i tenen horaris de classe prepart de dilluns a dijous, de 6 a 8 ó de 7 a 9. Es fa 1 classe a la setmana i pots començar quan vulguis perquè diu q no són cursos amb inici i final sinó q són com na roda, q et pots incorproar en qualsevol moment (m'imagino algo tipus classes de l'autoescola ), cada sessió són 2 hores q porta 1 hora de gimnasia i relaxacio i tal, i una hora de xerrades q un dia és de part, un altre de canastilla...i coses aixi.... m'ha dit q només 1 de les 8 sessions es fan amb la parella, la resta noies soles.
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
paris
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 20, 2012 12:49 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: paris » dj. maig 23, 2013 8:34 am

jo fa dues setmanes que vaig parir a la Clínica Diagonal i molt bé,i tot el personal va ser molt amable i les instal·lacions estan súper bé.

i la mútua si que et cobreix els primers dies del nadó.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dj. maig 23, 2013 8:37 am

paris ha escrit:i la mútua si que et cobreix els primers dies del nadó.


t'ho van posar x escrit a algun lloc? no em refio gens
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dl. juny 03, 2013 4:52 pm

Hola.
Jo tb tinc MEDIFIATC i demà 1ª consulta al gine.
De moment provo sort pq no conec cap metge, i vaig a una Doctora que m'han recomanat, crec que és vasca.
He enviat mail a Medifiatc, per preguntar cobertura del bebi durants l'hospitalizació, volquers, etc.. així com pressupost en cas que volguesim afegir-lo.

Ja us explicaré, però si alguna teniu més info, please poseu-la!

Merci,
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dl. juny 03, 2013 5:20 pm

ja m'han contestat.
Efectivament, no cubreix les despeses de nursery, volquers, etc...
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: carlotayeric » dl. juny 03, 2013 9:09 pm

Pues a mi en dexeus me entro todo!!!!
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::