NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: gateta10 » dv. març 02, 2012 9:43 pm

Hola guapes,
us informo d'això per a que no us agafi per sorpresa, o espero que us hagin avisat amb temps!!. M'he informat a la mútua FIACT què els embarassos que s'estan portant a les clíniques del Remei, del Pilar, Delfos i Teknon no podran atendre el part. Hauran d'anar a la Clínica Diagonal d'Esplugues, una nova. M'han dit que si pots fer el seguiment però a parir allà.

Jo m'ho olorava i per això fa un temps vaig preguntar per aquesta clínica i ara pam! Bé, suposo que ara anirem llegint experiències d'aquesta clínica. A mi sincerament no m'importa "inaugurar-la" i està al costat de Sant Joan de Déu, però millor estar més informades del que estem...

Si sabeu alguna coseta més, aqui som!!

PD. Per cert, encara no estic embarassada, estic esperant el resultat de la FIV...
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: raquelsabadell » dv. març 02, 2012 10:59 pm

En serio? Es un poco raro... mi medico solo atiende en esas dos clínicas. No tiene sentido que lleve con el todo el embarazo y luego no pueda atenderme en el parto. Mañana mismo llamo a ver que pasa. Para poder elegir, es por lo que estoy apuntada a la mútua, no para que me digan ellos quien tiene que atenderme.
Imatge
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: gateta10 » dl. març 05, 2012 4:01 pm

Sí que parece un poco raro que no te dejen acabar en el mismo sitio. Pero incluso leía hace poquito que una chica que se atendía en Teknon con 7 meses de embarazo le dijeron (bueno, se lo dijeron a su ginecólogo) que el parto lo harían en la clínica nueva. Lo que no sé es si puede ir tu médico a tender el parto o te atiende el equipo de allí.
Ya explicarás si sabes alguna cosa más!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
ruthsaba
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 14, 2012 12:21 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: ruthsaba » dc. març 14, 2012 12:31 pm

Hola noies! jo he tingut el meu fill a finals de gener a la Clinica Diagonal i estic molt contenta. Quan estava de 6 mesos la meva ginecòloga em va dir que segurament el part seria a la Clinica Diagona i no al Pilar ja que la mutua els obligava a anar cap alla. Al principi no em feia gens de gràcia perquè no tenia referències, era tot nou, etc. I la meva metge no em podia donar tranquilitat perquè tampoc la coneixia. Llavors encara no havien començat a fer parts. Van començar al novembre. Durant aquests tres últims mesos la ginocòloga ja va començar a atendre algun part allà i n'estava contenta, així que en el moment del part anava bastant tranquila. La que em va assistir al part va ser la mateixa que em va portar durant l'embaràs, com si hagués sigut al Pilar. L'atenció a urgències i a la sala de part va ser excel·lent. I he de dir que com que aquella nit no hi havia activitat a urgències, només jo, vaig estar molt ben atesa. Tots els recursos per mi... :) les habitacions estan molt bé i la nurseria també. I sobretot, l'atenció de les inferemeres i la pediatra va ser excel·lent. La clínica és nova i les instal·lacions també, però els professionals que hi treballen no! així que per la meva experiència us animo a tranquil·litzar-vos pel fet d'anar allà a parir.... enhorabona a totes i sort!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: gateta10 » dc. març 14, 2012 10:31 pm

Ruthsaba, enhorabona pel teu fill!!!!!!!!!
La veritat és que és el "primer testimoni" sobre aquesta clínica, què bé que sigui tan positiu :ok: És molt alentador.
Moltes gràcies per compartir la teva experiència i benvinguda al fòrum >.-<:
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
olga dalmau
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 16, 2012 10:24 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: olga dalmau » dv. març 16, 2012 12:27 pm

Bon dia a totes.
Dons jo també em vaig trobar en aquesta situació però dos dies abans de trencar aigües! :cnen: Vaig anar a la revisió del ginecòleg i al informa´m de que tenia que trucar a la llevadora per començar a fer monitors, em va dir que a partir del gener, tots els parts de les clientes de Medifiatc tenien que ser a la Clínica Diagonal d' Esplugues del Llobregat. Jo estava de 37 setmanes i la noticia no ens va caure gaire bé: no pel fet de tindre que canviar de clínica (una mica sí) sinó pel fet que des de Fiatc no ens haguessin dit res. Sort que encara estava de 37,2 setmanes i quedava temps...... o no! :-()) Al cap de dos dies vaig trencar aigües i vam tindre que anar corrents cap a la Clínica Diagonal.
El Jan venia de cul i va néixer per cesària. Vam entrar per urgències i en un tres i no res ja tenia al Jan als meus braços. </;-)
La clínica es nova, però el personal es el que hi havia a la clínica que tenien abans davant de l'Illa Diagonal amb lo qual estigueu tranquil·les per que tenen experiència de sobres. :anec:
Os he de dir que la meva experiència va ser molt bona: des de el personal de neteja, infermeres, personal en practiques, cel-ladors, metges, pediatra, recepció...(no em vull deixar a ningú per aixo no dic noms), van fer que l'estada a la clínica, tant per a mi (i per raons que ara no venen al cas, em vaig tindre que quedar ingressada 13 dies), com per al meu marit i fill, sigues molt molt bona.
No tingueu por per que el tracte es immillorable i l'atenció es espectacular.

P.D.: truqueu a Clínica Diagonal i os faran una visita guiada per que pugueu veure les habitacions, nurseri, sales de parts... i el que necessiteu conèixer quan aneu de part.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: gateta10 » dg. març 18, 2012 6:24 pm

Olga,
moltes felicitats i moltes gràcies per explicar-nos tot!! Noia, què bé vas rebre una bona atenció i més estant durant tant dies. Però si és veritat que la mútua es va lluir no avisant directament i amb tant poc temps...
Què gaudeixis molt del teu :-:)
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: gateta10 » dg. març 18, 2012 6:26 pm

Ah i gràcies per la info, quan aconsegueixi el positiu demanaré hora per visitar la clínica. Llàstima que em queda una mica lluny de casa, però bé, tampoc s'ha d'anar tant, oi?
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: gateta10 » dg. març 18, 2012 7:16 pm

Noies,
TINC LA MOSCA DARRERA DE L'ORELLA. Resulta que jo vaig ser la primera en preguntar sobre aquesta clínica perquè sóc de mútua (Fins fa 4 dies quan cercaves a Google per la clínica no hi havia cap testimoni per ser tan nova...)

I resulta que les respostes al meu post són d'usuaris nous...tant nous que el SEU PRIMER MISSATGE ÉS SOBRE LA CLÍNICA i no hi ha cap més. També passa a un altre post viewtopic.php?f=12&t=28216&p=1410478#p1410478 Jo com una bleda no m'havia fixat...fins ara mateix!!!

Ah, i més, i això si que em va sobtar lleugerament recalquen que els professionals tenen experiència, encara que la clínica sigui nova!!! I una de l'altre post diu que hi ha "hostesses" a la clínica?????? !!!!

No us sembla raro que 3 persones parlin en el seu primer missatge de la clínica? No us sembla que POT SER una burda maniobra publicitària de la clínica???
És normal que vulguin fer-ho, però amb temps les coses van surtint soles si treballen bé...no cal fer això. A mi al menys, m'ha creat desconfiança.
Bé, em puc equivocar, però de moment, aquest missatge-dubte no l'esborraré!!!!!!!!!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
marteta75
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marteta75 » dg. març 18, 2012 8:56 pm

La veritat és que si que sembla sospitós. QUe potser l'Olga Dalmau existeix, eh, però la PD que ha posat de que truquem a la clínica i ens faran una visita guiada sembla molt "publicitari".
Lo de que els metges son experts si que pot ser, de fet quan obren una clínica nova sovint pesquen profesionals d'altres centres, pq els hi interessa tenir professionals coneguts i amb experiència, però estic amb tu que és mooolt sospitós.
Imatge
Avatar de l’usuari
lali40
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dc. ago. 20, 2008 9:49 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: lali40 » dl. març 19, 2012 7:46 am

Hola noies.. m'interessa molt aquest post.. estic de 36 setmanes complertes i el meu metge només aten al Pilar. A ell de Medifiatc no li han dit res oficialment i a mi tampoc, però estic acollonida perquè no sigui cas que no em pugui atendre ell al part.. hi tinc tota la confiança i el vull de totes totes, o sigui que si ara em diuen que no tindré un bon problema. A més tinc diabetis gestacional i ell m'ha fet tot el seguiment.. ja sé que els professionals són professionals i punt, però clar... :-()) Hi ha algú que sàpiga com està el tema? La nova clínica ja m'agraada, és molt maca pel que surt per internet, però jo el que vull es el meu metge, que m'ha dut tot l'embaras i que em mereix confiança!
Si us plau si algú sap alguna cosa més que m'ho expliqui!
Moltes gràcies!
07/10. 4 IA neg.
21/8/11 Petit Miracle. TE +
07/10/11 Plec Nucal 1,93mm i nas 1,5mm. Bé! Risc SD: 1/10.000
02/11/11Ets un nen! El papa està molt content!
20/12/11/Morfològica bé.
12/01/12/L'Arnau pesa 901 gr perc. 24.
14/02/12/Diabetis gestacional. Insulina!.
16/3/12/Peses 2.760 gr. i fas 44 cm. Ganes de veure't!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
guilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: guilla » dl. març 19, 2012 8:33 am

gabfit, jo quan vaig veure l'altre post de seguida vaig pensar que es veia molt que era per fer publicitat i després quan vaig veure aquest i les respostes que anaves tenint... ?-) ?-)
Avatar de l’usuari
lali40
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dc. ago. 20, 2008 9:49 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: lali40 » dl. març 19, 2012 8:55 am

Noies, jo sóc ben autèntica, eh! Que porto al soc petit molt de temps i he passat per molts post!
07/10. 4 IA neg.
21/8/11 Petit Miracle. TE +
07/10/11 Plec Nucal 1,93mm i nas 1,5mm. Bé! Risc SD: 1/10.000
02/11/11Ets un nen! El papa està molt content!
20/12/11/Morfològica bé.
12/01/12/L'Arnau pesa 901 gr perc. 24.
14/02/12/Diabetis gestacional. Insulina!.
16/3/12/Peses 2.760 gr. i fas 44 cm. Ganes de veure't!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: gateta10 » dl. març 19, 2012 5:41 pm

Hola lali40, jeje, ja m'imagino que ets autèntica. A veure, el que jo entenc és que el teu metge que t'ha portat l'embaràs, enlloc d'anar al Pilar, t'atendrà a la clínica nova. Però no significa que et canviin de metge, eh?
Igualment jo trucaria, per quedar-te més tranquil·la i saber a on aniràs, tens tot el dret a saber-ho, què no és té un fill tots els dies!!
Què vagi molt bé, guapa i ja ens explicaràs.
Respecte a mi, confirmo que sóc ben bleda i confiada, je! Vamos, que he sigut l'última en adonar-me del "timo" jajaja.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
olga dalmau
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 16, 2012 10:24 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: olga dalmau » dt. març 20, 2012 2:46 pm

Eeeeee! Dons clar que existeixo: tinc 37 anys, estic vivint a Lleida i soc mare de dos nens preciosos!
Vaig esta buscant pagines a Internet sobre crios i em va sortit la de soc petito i hem va sobtar lo de Medifiatc; vaig entrar i em va fer gracia lo de clínica xq jo acabava de tindre al Jan allí i m'havia passat lo mateix.
El meu ginecòleg ( jo anava a la Tecknon) em va dir 3 dies abans lo de la clínica i lo de la visita m'ho van dir les infermeres.
No necessito fer publicitat de res, només vaig donar a conèixer la meva experiència i per desgracia no es va quedar només en el part (ja os vaig explicar que em vaig quedar més dies de lo necessari a l'hospital, va ser xq al dia següent de tenir al Jan vaig fer una trombosis pulmonar i hem van tenir que portar a la UCI) sinó que al cap d'uns dies el meu home també va ser ingressat: com veieu em conec l'hospital bastant bé!
Si parlo bé de Clínica Diagonal es xq ens vam sentir ven atesos.
Avatar de l’usuari
lali40
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dc. ago. 20, 2008 9:49 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: lali40 » dt. març 20, 2012 3:16 pm

Hola Olga! I a tu et va atendre el teu metge? És que a mi el que em preocupa és que no m'atengui ell… la clínica nova ja m'està bé… es molt xula… però jo el vull a ell…
07/10. 4 IA neg.
21/8/11 Petit Miracle. TE +
07/10/11 Plec Nucal 1,93mm i nas 1,5mm. Bé! Risc SD: 1/10.000
02/11/11Ets un nen! El papa està molt content!
20/12/11/Morfològica bé.
12/01/12/L'Arnau pesa 901 gr perc. 24.
14/02/12/Diabetis gestacional. Insulina!.
16/3/12/Peses 2.760 gr. i fas 44 cm. Ganes de veure't!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
olga dalmau
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 16, 2012 10:24 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: olga dalmau » dc. març 21, 2012 2:44 pm

A mi em va atendre un metge de l'equip medic que pertany el meu ginecòleg (son 3 o 4 metges d'un mateix equip)de la Tecknon.
Per estar més segura, parla amb el teu metge i t'assegures del cert.
Avatar de l’usuari
Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: Akira » dj. març 22, 2012 8:46 am

Noies!

M'heu deixat gelada!! ara no haig de parir...però és igual...m'he quedat de pasta que no us hagin informat dsde medifiatc...ha d generar molta inseguretat que et canviin la clinica a poc temps de parir...

Sabeu si això passa amb tots els gines...??? vull dir que si ets del Vallès i et toca a l'Hospital General de Catalunya també et faran baixar a la Clinica d la Diagonal???

Jo vaig parir a la Dexeus...i ara si vaig a per un segon...(bé d'aquí un temps... :content: ) on hauré de parir???

A veure si puc trucar i informar-me!!!

Anims noies!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge



23 d'agost de 2011
Avatar de l’usuari
lali40
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dc. ago. 20, 2008 9:49 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: lali40 » dj. març 22, 2012 8:53 am

Akira, si truques i preguntes a mi em faras un favor… a tú que encara no t'afecta.. ho dic perquè a mi em fa por trucar i preguntar directament per si aleshores em fan passar pel tubo. I com que ni a mi ni al meu gine no ens han dit res oficialment, doncs no vull fer saltar la llebre.. però tampoc em vull trobar de part i que no m'atenguin a la Clínica del Pilar!
Si t'enteres d'alguna cosa, em podries avisar?
Moltes gràcies guapa!
07/10. 4 IA neg.
21/8/11 Petit Miracle. TE +
07/10/11 Plec Nucal 1,93mm i nas 1,5mm. Bé! Risc SD: 1/10.000
02/11/11Ets un nen! El papa està molt content!
20/12/11/Morfològica bé.
12/01/12/L'Arnau pesa 901 gr perc. 24.
14/02/12/Diabetis gestacional. Insulina!.
16/3/12/Peses 2.760 gr. i fas 44 cm. Ganes de veure't!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
marteta75
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marteta75 » dj. març 22, 2012 9:43 am

Olga!
doncs si ets real perdona!!! és que de tant en tant passen aquestes coses de missatges sueltos que és de gent de marketing de les empreses.
Jo crec que no passarà amb tots els metges, segurament els de la teknon tenien com llogat l'espai, no són metges de la teknon, i per tant Medifiatc li deu sortir més a compte que es pareixi als seus quiròfans. Jo vaig a la Dexeus i de moment no m'han dit res, però els metges de Dexeus són d'allà, són de l'equip de Dexeus. No crec que ho facin amb tots els hospitals, pq sino perdran molts clients. Al final és una mútua, però has de poder triar una mica, no?
No se, tampoc he trucat, però espero que sigui així!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::