NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dl. juny 03, 2013 9:54 pm

Amb la mateixa mutua medifiatc?? Vas trucar per informar-te??
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dl. juny 03, 2013 9:57 pm

marsai, a quin correu vas escriure? ens podries enganxar aqwui la resposta? jo vaig escriure al mail de autoritzacions i em van contestar q m'enviaven la resposta a casa i no he rebut res
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dt. juny 04, 2013 9:37 am

cositina ha escrit:marsai, a quin correu vas escriure? ens podries enganxar aqwui la resposta? jo vaig escriure al mail de autoritzacions i em van contestar q m'enviaven la resposta a casa i no he rebut res


Bon dia.
Cositina, vaig escriure via web.
A dalt dreta on posa el tél de contacte en vermell, tb posa @Contacte.. s'obre un desplegable per posar les teves dades i dirigir la consulta.
Et responen d'autoritzacions i és la via més ràpida.

A mi m'acaben de trucar i m'han dit que no entra incubadora, bolquers, com us vaig dir ahir ni cap despesa del nadó, intervencions, etc.. pq ells donen per suposat que inclourem a la pólissa al nadó.
El mínim son 3 mesos després pots donar-lo de baixa i la quota aquest any son uns 42€.

Espero que us hagi servit.
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dt. juny 04, 2013 10:02 am

Al meu contracte posa expresament q entra incubadora. Quina tela, crec q trucare per tf de nou
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dt. juny 04, 2013 10:15 am

doncs si millor, i si parles amb l'agent que ho vas fer encara millor i més segur.
Donen la info fatal i que els hi convé!
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: sergem » dj. juny 20, 2013 6:46 pm

Noies crec que aquí us puc ajudar una mica sense estar encara en estat!! jajaja

Fa poc em vaig estar informant de les cuotes de medifiatc perque el meu marit es volia fer de fiatc.

Resulta que hi ha dos tipus de seguros:
- Medifiatc base (que més o menys son uns 32 €) i que no entren hospitalitzacions i crec que incubadora tampoc.
- Medifiatc multimedic (que son uns 62 €) que t'entra tot! I crec que tb incubadora perque ho vaig estar llegint i sobretot el tema embarassos tb per estar informada en un futur (esperem no molt llunyà).

No obstant, si teniu alguna consulta o dubte sempre podreu trucar a fiatc i ells veuran rapid el seguro que teniu i us poden dir el que entra exactament i el que no.

Jo tinc clar que segur aniria a parir a la clínica diagonal amb el dr. Cabre, perque a mi em visita el Lluis cabre a la seva consulta de Via augusta. El que no sé si tb pot portar el tema parts allà, alguna es visita amb el lluis cabre per casualitat?? Si no sé que està el sergi Cabré que és familia i tinc bones referencies d'ell.

Espero haver ajudat a les que tingueu dubtes!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dv. gen. 10, 2014 7:57 pm

Noies de medifiatc on vau fer les classes prepart?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dv. gen. 10, 2014 8:17 pm

Jo les he fet a la s.social pq a la clínica Diagonal m'enviaven a BCN. Crec q carrer madoz... I no em venia be d'horaris.

Noies algun Consell de q portar, fer o tenir en compte a la clínica? Estic a la setmana 37 ja!
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: sergem » ds. gen. 11, 2014 9:54 am

Marsai, et deixo el link que hi ha a la pagina de la clínica de lo que has de portar e inclús quan anar a la clínica en cas de part o contraccions!!

http://www.clinicadiagonal.com/es/documentacion-de-interes

Ja ens diràs que tal l'experiencia!! Petons!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » ds. gen. 18, 2014 11:47 pm

Alguna mes ha fet les classes prepart amb aquewta mutua?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: rateta2013 » dl. gen. 20, 2014 2:27 pm

Les despeses del bebé no entren a la mútua (ni incubadora, ni res), encara que paguis la mensualitat cara. Ells interpreten que tu inclous el nen a la mútua, i si no dius el contrari, automàticament quan neixi l'inclouran i hauràs de pagar des del neixement. Si no vols incloure'l, has d'avisar abans de parir.

Les que diuen que els van entrar totes les despeses del bebé, és que segurament el van incloure a la mútua (com dic, és automàtic).

Per cert, el curs prepart si no us entra a la mutua no us mengeu molt "el tarro", els que fan al CAP us serviran igual i a més a la feina t'han de donar permís per assitir-hi, igual que per les visites mèdiques.
Eduard 2005
Arnau 2014
Avatar de l’usuari
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: rateta2013 » dl. gen. 20, 2014 2:31 pm

sergem ha escrit:
Resulta que hi ha dos tipus de seguros:
- Medifiatc base (que més o menys son uns 32 €) i que no entren hospitalitzacions i crec que incubadora tampoc.
- Medifiatc multimedic (que son uns 62 €) que t'entra tot! I crec que tb incubadora perque ho vaig estar llegint i sobretot el tema embarassos tb per estar informada en un futur (esperem no molt llunyà).
!


Jo pago el de 63€ i el nen no entra (ni incubadora, ni res), has d'apuntar al nen o pagar apart.
Eduard 2005
Arnau 2014
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dl. gen. 20, 2014 2:52 pm

Rateta moltes gracies per l'aclariment. Jo no tinc pensat incloue el baby a la mutua per diversos motius, estic intentant moure per poder parir a la ss pero a l'hospital q m'agrada (no el q em toca) perque em sembla molt estresant q parint a la mutua hagis d'estar pensant si et passaran una super factura pel baby quan et donin l'alta. Q fort!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dl. gen. 20, 2014 2:58 pm

Hola noies.
Doncs jo ho he preguntat en varies ocasions. L'ultima la setmana pasada i em van dir que per defecte no t'inclouen al bebe en la Mutua. Sinó que has de trucar x comunicar ho. De fet que es molt important fer ho el mateix dia del naixement pq no hi hagi problemes amb les despeses d'alta.
Aixi que nosaltres x si un cas o farem aixi.
Son 44€ i mínim 3 mesos obligats
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: sergem » dl. gen. 20, 2014 3:59 pm

Llavors noies, perque jo m'aclari:
- Si vols incloure el nen a la mutua ho has de comunicar abans de parir.
- Si l'inclous, les despeses del nadó a la clínica entren però no la incubadora.
- Si no dius res, el nen no està cobert i per tant les despeses tampoc...

És així??

No obstant, tornaré a llegir les cobertures quan l'any passat vam donar d'alta al meu marit, perque m'havia semblat llegir que la incubadora sí entrava, però de momento em refio més de vosaltres!! jajaja
Avatar de l’usuari
sergem
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: sergem » dl. gen. 20, 2014 4:05 pm

Acabo de mirar les cobertures mediques del 2013 (les cobertures que el meu marit va donar d'alta) i ja em sonava a mi que la incubadora sí entrava...

Posa aixó mateix:
fiatc.jpg


Per si ho voleu llegar amb més calma tot el que entra:
http://www.fiatc.es/res/help/resumen_coberturas_medifiatc_2013.pdf
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dl. gen. 20, 2014 4:11 pm

Quan jo em vaig apuntar fa dos anys i mig aprox ja posava q entrava la incubadora pero no deia res q el nadó hagues d'estar inclos a la polissa per quedar cobert. Em sembla fatal, a totes les mutues el nen queda cobert almenys fins q tenen 15 o 30 dies, nomes amb la polissa de la mare.
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dl. gen. 20, 2014 4:23 pm

Entra incubadora sempre q el tinguis assegurat.
A mi tb em sembla malament! Pero ara no hi ha marxa enrere...
De preu tampoc esta tan mal amb lo q hi ha al mercat..
I la clínica esta genial. De no tenir la jo se q la trobaria a faltar..
Aixi q sarna con gusto.....
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: cositina » dl. gen. 20, 2014 4:29 pm

Marsai, aixo de q el bebe ha d'estar d'alta minim 3
Mesos t'ho han dit per tf o per escrit? Añguna va comentar q li van dir q el minim era 1 any. Sembla q a cadascu li diuen una cosa..
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: NOIES DE MEDIFIATC (MÚTUA)

EntradaAutor: marsai » dl. gen. 20, 2014 4:39 pm

Per tel. No tinc res x escrit.
M'ho han dit en un parell de vegades ja
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::