Ginecolegs de l'HGC sant cugat

Salut, dubtes i preparatius.
mirigc
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: Ginecolegs de l'HGC sant cugat

dt. jul. 09, 2013 4:24 pm

Em sap gru noies perquè és important tenir un a gine de confiança que t'acompanyi en aquest moment tant especial. Espero que aviat trobeu algun/a gine que us agradi.
mirigc

dt. jul. 09, 2013 4:25 pm

Ah!! Jo avui m'he tornat a visitar amb la dra Bagan i encantada una altre vegada!!
baldufa78
:: granota
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dg. jul. 08, 2012 8:56 am

dc. jul. 10, 2013 5:59 am

ei mirigc!!! compartim post a marones febrer 2014 i veig que també faràs el seguiment a l'HGC, potser algun dia a la sala d'espera coincidim jejejje

jo dilluns tinc primera visita amb la dra. laura rodellar, a veure què tal! ja tens experiència amb aquest centre?

petonetsssss
Imatge
Imatge
étoile
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 8:19 pm

dj. jul. 18, 2013 8:44 am

Jess_81 ha escrit:étolie no sabia que la Dra. Sandra Gomez está embarassada. A mi també hem porta ella.
Has pogut parlar amb la Dra., que et va dir??? Tu i jo som del mateix mes, així que segur que tampoc hem podrà portar el meu part :ufs:

Hola Jess, no havia vist el teu missatge. L´altre dia vaig tenir visita amb ella i en vam parlar. Encara no té clar amb qui ens posarà, però el mes que ve ja m´ho dirà. Jo li vaig parlar de la Dra Bagan ja que pel que diuen al fòrum és un encant... Téns alguna novetat més al respecte?
Imatge
nora3012
Entrades: 166
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 6:01 pm

dj. jul. 18, 2013 10:26 pm

Jo estic amb la Dra Paula de Argacha i de moment be. Em sap greu no anar amb el Dr Ximenez, crec q es una bona opcio. De la Dra Paula np puc dir res, es q tot va genial, a un post vaig llegir que va ajudar molt a que el part fos natural, i aixo mola.
pesoleteta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dg. jul. 14, 2013 8:41 pm

dg. jul. 28, 2013 11:41 am

Holaaaa! Jo em visito amb el dr. Juan Acosta. De moment estem molt contents, es molt agradable i tranquil.litzador. Algú el coneix?
mirigc

dt. ago. 06, 2013 4:34 am

baldufa78 ha escrit:ei mirigc!!! compartim post a marones febrer 2014 i veig que també faràs el seguiment a l'HGC, potser algun dia a la sala d'espera coincidim jejejje

jo dilluns tinc primera visita amb la dra. laura rodellar, a veure què tal! ja tens experiència amb aquest centre?

petonetsssss

Hola Baldufa!! Ja fa molts dies que no entro al forum i ara he vist el teu missatge.
Com va anar la viaita??
Poder si que algun dia ens trobem!
Doncs jo de moment molt contenta amb la gine i tot. Ja anirem parlant!
Edar10
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. març 31, 2016 12:26 pm

dv. març 10, 2017 8:26 pm

Hola noies! Us explico una mica ... Portem tres mesos de cerca i cap a l'abril em toca la revisió anual de gine, m'agradaria fer la visita amb algun/a gine que atengui parts al hgc, em podríeu recomanar algun/a? És millor del mateix hospital o que tingui consulta fora? Coneixeu al dr. Sota? Sóc de Terrassa i visita a un centre mèdic d'aquí i atén parts al hgc.
Encara que el fil és una mica antic he vist que parleu mol bé de la dra. Bagan!

Moltes gràcies!! : lasito :
Eternitati
Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 15, 2017 3:27 pm

dv. abr. 05, 2019 5:22 pm

Hola noies!

Pujo el fil tot i que veig que la última noia que va preguntar no va tenir massa resposta...peró és per no obrir un nou fil amb el mateix tema.

No escric massa, peró si que us he llegit força i aixó m'ha ajudat en molts moments.

Sóc mare d'un nen de 14 mesos :) Llavors em va costar molt temps quedar-me embarassada i finalment vaig donar a llum per cesària. Ara m'agradaria anar a buscar un segon, i encara que no sé ni si em podré quedar o no, si fos que si, m'agradaria poder tenir un part vaginal, o almenys que qui m'acompanyés en el procés no em proposés de seguida cesària si no és necessari.

Estic mirant per començar a fer el seguiment amb alguna gine de l'HGC, voldria algú professional però alhora proper i sobretot que si arriba el moment em respecti en el moment del part.

Vaig per Mútua i he vist molts bons comentaris de Laura Rodellar, però no m'entra. Us poso un llistat de les Dres. que m'entren (m'agradaria que fos dona, m'hi sento més còmode), i us agraïria moltíssim si alguna em digués de la seva experiència si n'ha tingut alguna d'elles:
Dra. Souliman Aulad Naual
Dra. Tovar Recasens Susana
Dra. Bagan Robledo Helena
Dra. Martínez Medina Milagros
Dra. Melnychuk Taissia
Dra. Navarro Golobart Alejandra
Dra. Gil Romero Mª Eugenia
Dra. Gómez del Valle Margarita

Gràcies!!
daysa87
Entrades: 8
Membre des de: dc. feb. 17, 2016 7:17 am

dg. abr. 07, 2019 12:52 pm

Bon dia!
Degut al meu historial d'avortaments i urgències varies, he tractat amb alguna d'elles.
La Dra. Naual Souliman és una molt bona professional i amb molta empatia, amb un tracte molt proper. Gràcies a ella ens van detectar a les 12 setmanes una malformació difícil de detectar tan aviat, i el seu tracte va ser impecable. Jo l'hauria triat a ella segur per portar l'embaràs del meu nen, però Justament no hi era (no se si per baixa de maternitat).
La dra Eugenia Gil també és molt maca, però és la cap de diagnòstic prenatal i crec que no porta embarassos.
A les dres Susana Tovar i Alejandra Golobart, les vam tractar en urgències i molt bé també. Però per nosaltres la millor és sens dubte la dra. Souliman. (T'he de dir que ens va portar l'embaràs el Dr. Xiberta, que és el cap d'alt risc.)
Espero haver-te ajudar.
Molta sort.
Eternitati
Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 15, 2017 3:27 pm

dg. abr. 07, 2019 9:25 pm

Hola Daysa!! I tant que m'ajudes, no pensava que ningú respongués després de tant temps!!
Ara buscava referències a internet de la Naual, i no és que n'hi hagi moltes però tothom qui en parla diu el mateix que tu, professional i propera.
Doncs potser ja li demano hora perquè em faci el seguiment, ara ja fa temps que no em visito...així la conec i si en algun moment em quedés embarassada doncs ja la coneixeria.

Moltes gràcies!!! :)

Torna a “Estic embarassada”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: