Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: capseta » dc. feb. 01, 2017 6:18 am

Ep!!

Que jo no he dit que està tancada, només que fa poc vaig estar buscant les botigues que venen klippan i una era a Figueres, i no sabia si està oberta o tancada.

Però gràcies per confirmar que és oberta, segur que a la companya li anirà bé, jo ja les tinc encarregades a Vilassar.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
gasi
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 29, 2016 1:43 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: gasi » dc. feb. 01, 2017 6:36 pm

Hola!!!!

Moltes gràcies, havia trucat un parell de cops i no em contestaven. Amb el que em comentes demà m'hi acostaré i a veure si m'estalvio anar a Vilassar.

Gràciesssssss!!!
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: 0blanca0 » dv. feb. 03, 2017 9:07 am

Bon dia boniques!!!
Aquest post està realment genial! Estic superagraida per la currada que s ha fet la Izascun i per totes les aportacions d'aquests anys!!
Necessito un consell perquè encara no m ha quedat clar, qual es l' eleccio més pràctica i convenient en el meu cas.
Ara no tinc cap cadireta pel cotxe.
A l' abril parire i a partir d' aquest estiu sí que utilitzarem un cotxe. Tenim un nen que aquest estiu tindrá 2 any i poc (28 mesos) i la petita uns 3-4 mesos.
Evidenment ens em de comprar dos cadiretes pero no se ben be quins grups agafar. Vull que vagin a contramarxa al menys fins als 4 anys! I a més a més necesito que les cadiretes es puguin anclar amb cintures de seguritat perque el cotxe que tindrem al principi es molt antic i no es pot enganxar isofix!!
M' ayudeu plis??! Quina opció es la millor perqué pugui passar la petita a la del germanet més endevant? Quins grups i quines marques em racomaneu?
Moltissimes gràcies!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Maryla » dv. feb. 03, 2017 10:32 am

Hola!

0blanca0 no sóc experta però t'aporto el meu cas. Jo tinc un nen de 28 mesos també i el portem a la klippan triofix comfort que es acontramarxa fins el 18 kg i es pot anclar amb isofix o amb cinturó. El meu nen es força alt però no pesa molt i vaig triar la triofix perquè té el respatller més alt i després dels 18kg la pots possar de front a la marxa com grupo 2/3 (aprox fins que tingui 4 anys a contramarxa i després fins que no necesite cadireta de front)

Per la petita que ve en camí tenim la römer dual-fix que es grup 0/1 però només la pots anclar amb isofix, així que apuesta no et serveix.
Jo et recomano una cadira 0/1 que la pots fer servir més temps i després ja passar a una més definitiva com la triofix.

A veure si alguna mami més et pot ajudar.
ImatgeImatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: 0blanca0 » dv. feb. 03, 2017 11:24 am

Maryla moltes gràcies!!!! Em sembla bona opcio la que dius! Una 0/1 per la que ve de camí i una 1-2 pel germanet més gran oi? A veure que opinen les demes! Necesito asesorament sobre marques en concret perque el fet de no tenir isofix al principi será un bon problema! Cadires a contramarxa només les fan aquestes marques mes complicades de trobar a les botigues? La cybex que?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: oli » dt. març 07, 2017 7:48 am

Bon dia noies,
Us escric perquè com totes (o moltes) tinc dubtes en quan a les cadiretes, us explico:
Tenim una nena de 15 mesos, estant embarassada ens vam deixar vendre una cadira AFM (la advansafix de la romer) i ara ens arrepentim d'haver triat aquesta. El cas és que tenim un altre cotxe i hem decidit comprar una altra cadireta i deixar la que tenim al cotxe que menys utilitzem. La nostra idea és agafar una grup I, II, III que pugui anar ACM fins als 18 kg (aprox). Hem trobat 2 que compleixen aquests requisits (corregiu-me si m'equivoco, o amplieu-me informació perquè ja no se ni que busco) la triofix de la kiplan i una de la casa joie. Ens decantem per la triofix que tot i que és més cara la veiem més segura i ens agrada més perquè va amb isofix quan la cadira va ACM. El que no acabem de tenir clar és si quan es gira la cadira també pot anar amb isofix. Algú ho sap?? La triofix pot anar sempre amb isofix amb totes les posicions??? Hem estat mirant preus i distribuïdors i ens queden molt lluny i ens sorpren perquè a l'amazon la trobem força més econòmica i clar em fa dubtar, com pot ser que hi hagi gairebé 100 euros de diferència??? tindrà les mateixes garanties??

Bé espero que podeu donar-me un com de ma!!

Gràcies

Oli.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: capseta » dt. març 07, 2017 2:33 pm

Oli, et respons sobre la triofix de klippan:

Quan ja va a favor de la marxa primer pot anar amb la base isofix i també amb el cinturó de 3 punts.
Després arriba un punt en que ha d'anar sí o sí amb el cinturó ja que el nen va agafat pel cinturó del cotxe i no pels arnesos de la cadireta (però ja és el pas final).

No sé d'on seràs, però nosaltres som de la provincia de girona i ho teniem complicat per aconseguir-la, baviem d'anar a figueres o a vilassar de mar. Finalment vam anar fins a ali-bey de vilassar ja que hi vam comprar un pack que consta de la base isofix+triofix+dinofix (el grup 0+ de klippan).
Allà l'atenció al client és exquisita tant personalment com per correu electrònic.
Ens va sortir a 599 el pack. Si sabéssiu que en tindreu un altre i no teniu grup 0 és un bon pack, sinó serà cosa de buscar a altres llocs.

Ara.... jo no se si me'n fiaria de comprar-ho per amazon, i això que hi compro moltíssim! I productes molt variats, però ara hi vaig trobar la cadira de passeig que m'agrada i també tinc dubtes amb comprar-la a amazon o a botiga física (que surt més car :ufs: ) pel tema de la garantia, el servei postvenda...

Espero haver-te contestat a tots els dubtes sobre la triofix.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: mimi82 » dt. març 07, 2017 3:23 pm

Hola Oli, jo també tinc la Triofix i pel que ens van dir als 18kg ja no pot anar amb Isofix ja que deixa de ser efectiu amb aquest pes.
Jo ara mateix em compraria la Axkid mini, no se ben bé si es grup 1-2 o grup 1-2-3 però com a prestacions crec que es millor i el preu es menor, mirate-la si un cas, i seria ideal que anéssiu a ina botiga ni que us tingueu que desplaçar que us Assesorin bé.
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: shyla » dt. març 07, 2017 3:37 pm

mimi82 ha escrit:Hola Oli, jo també tinc la Triofix i pel que ens van dir als 18kg ja no pot anar amb Isofix ja que deixa de ser efectiu amb aquest pes.
Jo ara mateix em compraria la Axkid mini, no se ben bé si es grup 1-2 o grup 1-2-3 però com a prestacions crec que es millor i el preu es menor, mirate-la si un cas, i seria ideal que anéssiu a ina botiga ni que us tingueu que desplaçar que us Assesorin bé.


Cap cadireta pot anar amb isofix més enlla dels 18 kg, la minikid de axkid te un preu inferior perque no te la opcio de isofix, pero no té res a envejar a les altres, queda perfectament subjecta, nosaltres la tenim i inclús quedava més bé al nostre cotxe ja que no tens la limitació de la mida dels ferros que fan d'anclatge al seient. Es bó provar-ho al teu cotxe ja que no tots els cotxes tenen la mateixa inclinacio dels seients per exemple. La minikid es pot fer servir fins a 25 kg.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: oli » dt. març 07, 2017 3:43 pm

Hola a totes i gràcies per les respostes.
Si volem anar a una botiga però ja amb una idea una mica clara perquè no volem que ens liin i considerem que les opinions de les mares i pares son les més interessants que no les d'un venedor.
El que no entenc és perquè no es efectiu l'isofix per nens més grans!! Jo em pensava que era lo més segur del mon!! molt més que el cinturo. De fet la que tenim ara va amb l'Isofix.
En fi continuare mirant!

Gràcies
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: mimi82 » dt. març 07, 2017 4:42 pm

shyla ha escrit:
mimi82 ha escrit:Hola Oli, jo també tinc la Triofix i pel que ens van dir als 18kg ja no pot anar amb Isofix ja que deixa de ser efectiu amb aquest pes.
Jo ara mateix em compraria la Axkid mini, no se ben bé si es grup 1-2 o grup 1-2-3 però com a prestacions crec que es millor i el preu es menor, mirate-la si un cas, i seria ideal que anéssiu a ina botiga ni que us tingueu que desplaçar que us Assesorin bé.


Cap cadireta pot anar amb isofix més enlla dels 18 kg, la minikid de axkid te un preu inferior perque no te la opcio de isofix, pero no té res a envejar a les altres, queda perfectament subjecta, nosaltres la tenim i inclús quedava més bé al nostre cotxe ja que no tens la limitació de la mida dels ferros que fan d'anclatge al seient. Es bó provar-ho al teu cotxe ja que no tots els cotxes tenen la mateixa inclinacio dels seients per exemple. La minikid es pot fer servir fins a 25 kg.


Si, això volia dir, que la vida de l'isofix acaba als 18kg crec que no m'havia explicat be...
La axkid em va agradar primer pq es exclusivament ACM, no com la triofix que a nos ens la van vendre com ACM i als 18 te que girar-se a favor, i després el tema de els arnesos que lliguen al nen, que si no estan ben forts va aixecant-se el respatller pel cap, obligant a que sempre vagin ben lligats. La te ma germana per això no estava segura fins a quan durava ni lo de l'isofix, però a mi personalment m'agrada mes.
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Maryla » dt. març 07, 2017 10:54 pm

Jo també tinc la Triofix i estic molt contenta. L'isofix és un support segur però a partir dels 18 kg ja no fa la fixació suficient segons tinc entés i el més segur és amb cinturó de seguretat.
Al meu cas, vaig escollir la Triofix perquè és la que té el respatller més alt de les cadires a contramarxa, crec, i el meu petit es molt alt però primet.
És molt important fixar-se en les característiques del nen que anirà a la cadireta: la Triofix és més alta de respatller però només a contramarxa fins els 18kg, desprès serà una cadira AFM fins els 36kg; en canvi, la axkid minikid és més curta però pot anar fins els 25kg a contramarxa. Per aixó, es important veure totes les posibilitats de cadires ACM i veure la que millor s'adapta al teu nen: si esgotarà la cadira per pes o per alçada.

De totes maneres, la marca klippan va a sacar un nou model de cadira ACM, ara no recordo el nom, crec que la Century, per aquest any i serà fins els 25kg segons diuen. Si no tens pressa podries anar a preguntar a una botiga i que t'expliquin i esperar el model nou.
ImatgeImatge
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: NUMA » dc. març 08, 2017 8:33 am

Bon dia!!
Doncs exposo el meu cas a veure si puc treure entrellat...

Nosaltres , sense ser experts ni molt menys… Ens hem decantat per dos models en base a 3 punts d´obligat compliment:

- Contramarxa
- 0+
- 360º

Models vistos i escollits:

Römer Britax 360º



http://www.britax-roemer.es/asientos-de-coche/dualfix/

Recaro zero 1 i-size ( i-size nueva normative 2017 )

http://es.recaro-cs.com/asiento-para-ni ... ero1-iSize

Les 2 amb una de les millors valoracions en l´estudi de Race de 2016/2017

Almenys allà on vaig a preguntar també s´inclinen per aquests 2 models, I no sé si ho diuen per enxufar-me els més cars o realment són un molt bon producte.

A veure si algú pot donar-me una mica de llum… :***:

PD1: Sé que no és important però Visualment la que més bonica és amb diferencia és la Recaro…
PD2: quant és el millor moment per comprar la cadireta??

Gràcies guapes per adelantat!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: xinxeta » dc. març 08, 2017 8:50 am

oli ha escrit:Hola a totes i gràcies per les respostes.
Si volem anar a una botiga però ja amb una idea una mica clara perquè no volem que ens liin i considerem que les opinions de les mares i pares son les més interessants que no les d'un venedor.
El que no entenc és perquè no es efectiu l'isofix per nens més grans!! Jo em pensava que era lo més segur del mon!! molt més que el cinturo. De fet la que tenim ara va amb l'Isofix.
En fi continuare mirant!

Gràcies


Hola,

Jo quan vaig comprar la cadireta per la nena del grup 2-3, la que va amb cinturó de seguretat, vaig llegir i informar-me molt i vaig descobrir lo de l'isofix... t'explico

Quan els nens vam amb cinturó de la cadireta, és a dir, amb arnés, és més segur que porti isofix, perque en cas d'impacte, el que subjecta al nen és l'arnés i si la cadireta queda anclada al seient del cotxe mitjançant l'isofix, l'impacte pel nen és menor, és a dir, queda més protegit.

Ara bé, en els casos de les cadiretes que van a partir dels 18kg, el nen va agafat ja amb el cinturo de seguretat. En cas d'impacte, el cinturó és el que protegeix al nen i els cinturons del cotxes tenen un espai de "retroacció" per dir-ho d'alguna manera, és a dir, que el cos sempre va cap endavant una mica... si la cadireta portés isofix, la cadireta es quedaria enganxada al seient i el nen surtiria de la cadireta (no se si m'explico). Per tant, la cadireta no pot portar isofix pq en cas d'impacte ha d'acompanyar al nen per protegir-lo.

Ara, hi ha cadiretes del grup 2-3 que te les venen dient que porten isofix.. i no és veritat... porten uns enganxes com l'isofix però no fan la mateixa funció. Aquests enganxes serveixen basicament perque la cadireta no es mogui durant la conducció, tant si va el nen a sobre com si no, però en cas d'impacte s'obren per acompanyar al nen.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: oli » dc. març 08, 2017 9:09 am

Moles gràcies a totes, quina informació més valiosa!!!
Així entenc que la cadireta que tenim nosaltres que és AFM i amb isofix és de lo pitjo (i ens va costar un dineral!!!) si podem divendres anirem a Sabadell a la botiga d'experiència bebe perquè ens acabin d'assessorar però probablement agafarem la triofix perquè la meva petita amb nomes 15 mesos i 11 kg encara pot anar a contramarxa molt de temps i creiem que és uns cadira molt completa i segura.
Moltes gràcies a totes per les aportacions!!!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: RedBerry » dc. març 08, 2017 10:34 am

NUMA ha escrit:Bon dia!!
Doncs exposo el meu cas a veure si puc treure entrellat...

Nosaltres , sense ser experts ni molt menys… Ens hem decantat per dos models en base a 3 punts d´obligat compliment:

- Contramarxa
- 0+
- 360º

Models vistos i escollits:

Römer Britax 360º



http://www.britax-roemer.es/asientos-de-coche/dualfix/

Recaro zero 1 i-size ( i-size nueva normative 2017 )

http://es.recaro-cs.com/asiento-para-ni ... ero1-iSize

Les 2 amb una de les millors valoracions en l´estudi de Race de 2016/2017

Almenys allà on vaig a preguntar també s´inclinen per aquests 2 models, I no sé si ho diuen per enxufar-me els més cars o realment són un molt bon producte.

A veure si algú pot donar-me una mica de llum… :***:

PD1: Sé que no és important però Visualment la que més bonica és amb diferencia és la Recaro…
PD2: quant és el millor moment per comprar la cadireta??

Gràcies guapes per adelantat!!!


Hola!

Nosaltres gairabe segur al 100% agafarem la Nadò o3 de Be Cool crec que cumpleix els teus 3 punts indispensables.

http://www.babybecool.es/es/productos/c ... y/nado-o3/

Esta molt be de preu per uns 360-390€ aprox segons la botiga.
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: xinxa » dt. gen. 09, 2018 5:34 pm

Hola!
Primer de tot, felicitats per aquesta currada de post!!!!
He anat fent cerques a través del buscador de la web, però no he vist cap recomanació per a cadiretes del grup 2-3. Em podeu ajudar a escollir-ne una pel gran de la casa?
Gràcies!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: shyla » dj. gen. 11, 2018 3:02 pm

xinxa ha escrit:Hola!
Primer de tot, felicitats per aquesta currada de post!!!!
He anat fent cerques a través del buscador de la web, però no he vist cap recomanació per a cadiretes del grup 2-3. Em podeu ajudar a escollir-ne una pel gran de la casa?
Gràcies!

Quina edat té? El nostre gran farà 6 anys al març i continua a contramarxa amb la minikid de Axkid, el petit fara 3 al març tambe i va a la Sirona.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Mara17 » dj. gen. 11, 2018 8:51 pm

xinxa ha escrit:Hola!
Primer de tot, felicitats per aquesta currada de post!!!!
He anat fent cerques a través del buscador de la web, però no he vist cap recomanació per a cadiretes del grup 2-3. Em podeu ajudar a escollir-ne una pel gran de la casa?
Gràcies!


Nosaltres també portem els grans amb Minikid! :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: shyla » dj. gen. 11, 2018 9:53 pm

Mara17 ha escrit:
xinxa ha escrit:Hola!
Primer de tot, felicitats per aquesta currada de post!!!!
He anat fent cerques a través del buscador de la web, però no he vist cap recomanació per a cadiretes del grup 2-3. Em podeu ajudar a escollir-ne una pel gran de la casa?
Gràcies!


Nosaltres també portem els grans amb Minikid! :ok:


Esta superbé! >.-<: >.-<:
Imatge Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::