Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Mara17 » dt. des. 11, 2018 9:11 am

Hola, tinc un dubte.

Nosaltres tenim tres fills: dos bessons que deuen fer 17 quilos i uns 110-115 cm (ara faran sis anys) i una nena de tres anys i mig que fa uns 12 quilos i 1 metre.

Tenim el dubte de si hem de canviar els bessons de cadireta (a les instruccions parla d'alçada, pes i edat -6 anys-) i posar-los en un altre sistema que ja vagi amb cinturó del cotxe o no cal.

Més que res per cenyir-nos a la normativa. Nosaltres tiraríem amb el que tenim fins que per alçada (pes no crec) arribin al límit que permet la cadireta, però no sabem si l'edat és només indicatiu o també limita.

Quan els hàgim de canviar, algú té idea de què és el millor?

Gràcies.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. des. 11, 2018 10:51 pm

Hola Mara17,

Jo no sóc experta però diria que el que determina quan s'ha de canviar una cadireta és l'alçada i el pes. L'edat pot ser una variable ambigua perquè per exemple la meva filla de 3,5 anys pesa gairebé el mateix que el teu de 6 (Ella fa 16,5 Kg). No sé, a veure si algú que hi entengui més et pot respondre, però jo crec que el més important és la "combinació" pes-alçada.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Vannion » dc. des. 12, 2018 2:09 am

Bones! Crec que, i potser poso la gamba totalment, que l'edat nomes es important quan son mes petits (parlem de mesos), pel tema de les reclinacions. Pero tambe em quedo a llegir la resposta.

Pregunta a l'aire, les que teniu triofix, es triofix, o es la MAXI de klippan?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: capseta » dc. des. 12, 2018 9:13 pm

Vannion ha escrit:Bones! Crec que, i potser poso la gamba totalment, que l'edat nomes es important quan son mes petits (parlem de mesos), pel tema de les reclinacions. Pero tambe em quedo a llegir la resposta.

Pregunta a l'aire, les que teniu triofix, es triofix, o es la MAXI de klippan?


Ara he mirat la web i no hi surt la triofix.... jo encara no la tinc instalada i fa temps que no la veig (la vam comprar per l’eyra i per la greta encara no a podem utilitzar) però pel que recordo de la nostra triofix és molt igual a la maxi, més fins i tot que la century.
Vaja, penso que no tenen tantes coses diferents, van millorant prestacions i que unes són per determinats pesos/alçades i tal.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Mara17 » dv. jul. 12, 2019 10:15 am

Bon dia,

Després de sis anys ACM hem passat d'etapa (ens hem canviat el cotxe) i ens toca desprendre'ns de les cadiretes. Venem una Axkid Minikid en molt bon estat: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=58&t=56875&p=1880696#p1880696

Els meus fills mai s'han queixat d'anar a ACM i jo he anat molt tranquil·la tot aquest temps!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: crunchi » dv. abr. 17, 2020 3:09 pm

Hola noies, com va?

Entro per preguntar per una cadireta ACM pel meu nen de quasi 3 anys (no sé el que deu pesar, però 15kg segur). Ara estic embarassada i la idea seria posar al bebé a la cadireta del nen (tenim una Klippan kiss 2) i comprar una cadireta de nova pel nen.
Veig que parleu molt bé de la Axkid Minikid, pero si voleu comentar qualsevol cosa o donar més idees, sóc tot orelles.
Aniré llegint les entrades més antigues, aviam si veig altres models que recomaneu.

:-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::