Arrecades on fan el forat???

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: ems2012 » dt. nov. 05, 2013 8:11 pm

Hola marones!
Al desembre tindrem una nena a St.Pau. M'han dit que ja no fan el forat per les arrecades de la nena.
Sabeu on d'ha d'anar perque els hi fassin els forats???

Gracies!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: shapty » dt. nov. 05, 2013 8:38 pm

Normalment a les farmacies fan forats o en algunes joieries també en fan. El que no sé es a quina edat els hi fan allà. Pregunta-ho a la farmacia i així surts de dubtes.

El que no sé jo és si quan fan els forats a les petitones els hi posen ja les arrecades que els hi portem o bé si els hi porten les hipoalergeniques que posen quan te'ls fas quan ja ets més gran
Imatge
Avatar de l’usuari
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: Hadda » dc. nov. 06, 2013 6:33 am

Nosaltres els hi vam fer a la farmàcia al mes de nèixer (però ves preguntant perquè no a totes en fan). Les arracades van tenir que ser hipoalergeniques i deixar-les posades un mes. Total forats + arrecades 15 €...
Avatar de l’usuari
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: canyella9 » dc. nov. 06, 2013 10:19 am

hi ha llevadores que també en posen. no sé si vas per SS o per privat. a nosaltres ens les va posar la llevadora que ens va portar l'embaràs, les hi va posar quan la nena tenia 3 o 4 dies i en un plis les va tenir posades. :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
pesoleteta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dg. jul. 14, 2013 8:41 pm

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: pesoleteta » dc. nov. 06, 2013 11:29 am

A l'hospital em demanen 55 euros. A la farmàcia uns 20 aprox. però m'han dit que és millor esperar unes quantes setmanes perquè els forats quedin més centrats i simètrics als dos lòbuls.
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: Busy_Bee » dc. nov. 06, 2013 4:38 pm

Jo sé el mateix que la pesoleteta!

a l'hospital et cobren mínim 50€. He preguntat a farmàcies i mentre que a algunes m'han dit que ja no es fan forats en cap farmàcia, en d'altres m'han dit que si, que són uns 20-30€ depenent de les arecadetes que escullis de les que tenen allà mateix, que són amb les que fan el forat mateix. Al centre on estic fent les classes prepart, a Llevadonas (BCN) també en posen per 30€ les llevadores que treballen allà, i també ens van dir que millor esperar unes setmanes per a que els lobuls estiguin desinflats.

Informa't a farmàcies properes a casa teva pq possiblement serà la millor opció...
Imatge

Imatge
lucky73
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dv. març 08, 2013 7:19 pm

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: lucky73 » dc. nov. 06, 2013 5:56 pm

a quina farmacia ho vau fer ? Jo no trobo cap que ho faci
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: ems2012 » dc. nov. 06, 2013 8:08 pm

noies moltes gracies!!!

Potser m'atanssaré al llevadones que em queda apropet!

Per cert, no diuen que contra mes esperes mes mal els hi fa???
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: Busy_Bee » dc. nov. 06, 2013 9:34 pm

ems2012 doncs això no ho sé... suposo que si esperes bastant si, però no crec que passi res si ho fas en les primeres setmanes!

Jo personalment crec que optaré també per anar a Llevadonas, a més ens van dir que podies aprofitar per preguntar dubtes si en tinguéssis! Tot i que no sóc de BCN, m'inspiren més confiança que no a una farmàcia, bàsicament pq són les mateixes que t'ho farien a l'hospital!

Ja ens explicaràs per què has acabat optant i així ens ajudes a decidir-nos a les que anem darrere >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: ems2012 » dc. nov. 06, 2013 9:59 pm

No ho dubtis que us explicaré com ha anat per ajudar-vos!!!

GRACIES!!!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
Avatar de l’usuari
pesoleteta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dg. jul. 14, 2013 8:41 pm

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: pesoleteta » dj. nov. 07, 2013 6:27 pm

lucky73 ha escrit:a quina farmacia ho vau fer ? Jo no trobo cap que ho faci


lucky73, no se d'on ets però per aquesta zona jo he preguntat a la farmàcia 24 hores Vinyamata de Granollers. Val uns 20 i pico euros i ja inclou les arracades hipoal·lergèniques.
shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: shapty » dj. nov. 07, 2013 6:41 pm

pesoleteta ha escrit:
lucky73 ha escrit:a quina farmacia ho vau fer ? Jo no trobo cap que ho faci


lucky73, no se d'on ets però per aquesta zona jo he preguntat a la farmàcia 24 hores Vinyamata de Granollers. Val uns 20 i pico euros i ja inclou les arracades hipoal·lergèniques.


Esta be saber que a la Vinyamata ho fan. Saps si a l"hospital de Granollers en posen?
Imatge
Avatar de l’usuari
pesoleteta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dg. jul. 14, 2013 8:41 pm

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: pesoleteta » dv. nov. 08, 2013 2:59 pm

shapty ha escrit:
pesoleteta ha escrit:
lucky73 ha escrit:a quina farmacia ho vau fer ? Jo no trobo cap que ho faci


lucky73, no se d'on ets però per aquesta zona jo he preguntat a la farmàcia 24 hores Vinyamata de Granollers. Val uns 20 i pico euros i ja inclou les arracades hipoal·lergèniques.


Esta be saber que a la Vinyamata ho fan. Saps si a l"hospital de Granollers en posen?


Shapty, no sé si a l'hospital de Granollers els fan.
lanit44
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. feb. 18, 2013 4:15 pm

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: lanit44 » dj. set. 07, 2017 8:59 am

Bon dia,

reobro aquest fòrum.

Avui en dia sabeu on fan arracades a les nenes? A mi em faria gràcia fer-li només néixer a l'hospital, però no sé si és perillós o si és millor esperar.

Jo pariré a la Maternitat. Sabeu si allà en fan? Suposo que, si ho fan, cobren per fer-ho, oi?

Moltes gràcies
Mare de 3
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. set. 30, 2017 12:50 am

Hola lanit44,

A la meva primera nena li va fer la llevadora de la SS, a la revisió dels 15 dies crec que va ser, sense pagar res. Li vam posar unes arracades normals que van haver d'estar submergides en alcohol 24h abans que li posés per a desinfectar-les.

Ara tindrem una segona nena i la veritat és que és un tema que em preocupa... Ja que l'experiència no em va resultar gens agradable... Independentment que plorés (evidentment ploren, poc o molt, però ploren) perquè un cop la vaig agafar i li vaig donar una mica de pit es va calmar i no se'n va queixar ni una sola vegada més, o sigui que entenc que no li va quedar la zona adolorida. El fet que fos desagradable va ser que li va posar l'arracada directament. Jo pensava que primer li faria un forat amb una agulla o via i llavors li posaria l'arracada i no. Li va apretar l'arracada (que no acabava amb punta) durant una estona que se'm va fer molt llarga i a la nena imagino que més fins que es va sentir clarament un "clec" que em va partir el cor en dos... I això dos vegades!!! Vaig estar a punt de marxar amb una arrecada posada i l'altre no...

Per aquesta segona nena crec que buscaré una alternativa... o una joieria o farmàcia perquè li facin amb pistola, en un lloc de piercings (però no sé si ho fan amb nenes tan petites) o fins i tot no posar-li, tot i que sembla que facis distincions per ves a saber quin motiu (el que he explicat bàsicament jeje). Prefereixo pagar o donar explicacions de perquè una si i l'altre no abans que veure el mateix mètode una altre vegada.

A les que us ho han fet a la SS com us ho han fet?
matrida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 7:41 pm

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: matrida » ds. set. 30, 2017 7:10 am

Pobretes nenes ...jo ho trobo del tot innecessari posar arrecades a una bebé . Jo tinc una nena i no li vaig posar, que se les posi quan ella vulgui de gran. Em sap greu entrar en polèmica de si o no arrecades però m ha fet pena i no m he pogut estar d escriure.
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Arrecades on fan el forat???

EntradaAutor: crunchi » ds. set. 30, 2017 11:31 am

Hola, jo tinc un nen, però l'altre dia a les classes postpart del meu CAP una noia ho va comentar, i si, aqui tb ho fan com tu dius Jomateixa82. La comadrona es vq excusar dient que els bebes tenen les orelles molt tendres.... no sé. Em sembla una mica bèstia si. :-:) Jo potser m'esperaria uns mesets o li faria amb pistola com tu dius, si.
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::