Preparació sol pèlvic

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
llunalluneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

Preparació sol pèlvic

EntradaAutor: llunalluneta » ds. feb. 08, 2014 8:18 am

Hola noies,
Alguna ha fet preparació del sol pèlvic amb un fisioterapeuta abans del part? M'ho estic plantejant amb la idea de prevenir futures complicacions després del part, a banda del massatge perineal a casa i exercicis de Kegel. Penso que estaria bé però no sé ben bé què fan, si és molest, etc.

Alguna té experiència amb aquest tema?
Imatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Preparació sol pèlvic

EntradaAutor: Sumsi » ds. feb. 08, 2014 11:19 am

Holaaa!!Jo després del part faig recuperació del sol pelvic al CAP però fem hipopressius i la fisio ens va dir que no era recomanable per embarassades (i gent que pateix del cor i casos així). No sé si hi ha altres mètodes però ho podries preguntar a la teva llevadora.
Imatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Preparació sol pèlvic

EntradaAutor: ELE » ds. feb. 08, 2014 7:38 pm

Eiiii...i tant! Al primer part vaig fer kegels a tope pq embaraçada no pots fer hipopresdius ni electroestimulacio...po va be q ho facis ara i t ensenyin tb massatge perineal. T valoran sol pelvic abans del part i poden comparar dp del part com t recuperes a nivell de forća i de to...q les 2coses es complementen. M vaig recuperar mb despres del 1r part d un bebe d 3650gr. Sense sequeles

Al segon embaras vaig tenir problemes de cadera i la meva fisio de sol pelvic amb qui tenia molt bon rotlloem va enviar a una altre fisio q em feia sol pepelvic i osteopatia x cadera q m va millorar molt

He parit x segon cop i zero sequeles...ni incontinencia ni res! Ara estic a quarentena po despres tornare a la fisio pq m valori...hi ha coses q si treballes ara t evites els problemes als 40...

Jo ho recomano...abans i despres! Si voleu els contactes de les fisios q a mi m han anat mb us ho passo x privat. Son d Bcn.

Cuideuvos!
Avatar de l’usuari
Nuri g
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Preparació sol pèlvic

EntradaAutor: Nuri g » dg. feb. 09, 2014 1:02 pm

Hola,

Coneixeu l'Epi-no?

En aquest post jo vaig explicar la meva expeiencia: viewtopic.php?f=11&t=24021
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mariag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

Re: Preparació sol pèlvic

EntradaAutor: mariag » dl. feb. 10, 2014 3:19 pm

sonia789 ha escrit:Hola noies,
Alguna ha fet preparació del sol pèlvic amb un fisioterapeuta abans del part? M'ho estic plantejant amb la idea de prevenir futures complicacions després del part, a banda del massatge perineal a casa i exercicis de Kegel. Penso que estaria bé però no sé ben bé què fan, si és molest, etc.

Alguna té experiència amb aquest tema?


Jo estic fent sessions de gimnàs per a embarssades en un centre de fisioteràpia de Rubí (http://www.fisioterapiatempspertu.com) i estic súper contenta. Som un grup d'unes 5/6 embarassades i fem sessions d'exercicis una hora a la setmana. Sobretot enfortim l'abdominal transvers (el que tenim sota la panxa i el que hem de fer treballar durant el part) i tota la zona del sòl pelvià.
A més a més, al mateix centre et poden fer un reconeixement de l'estat del sòl pelvià i t'ensenyen a fer bé el massatge perineal (cap molèstia si es fa ben fet, de debò). Jo vagi fer aquesta sessió la setmana passada i en vaig quedar encantada! Penso que és molt important fer un diagnòstic de com estàs per si després cal fer algun tipus de recuperació, saber d'on parteixes.
Tinc clar que un cop hagi parit tornaré a fer-me una revisió per veure com estic i aleshores m'apuntaré al grup d'exercicis per al postpart (hipopressius) i segurament al de massatges per nadons!

Si Rubí et queda lluny, penso que és important que el lloc on ho facis et transmeti confiança i prefessionalitat. De debò, et recomano moltíssim que facis aquesta preparació del sòl pèlvic. Conec noies que ho han fet, i el part els ha anat de conya (i sense episio!)!

Espero haver-te ajudat! ;)
laia_mp
Entrades: 2
Membre des de: dc. juny 30, 2021 9:29 am

Re: Preparació sol pèlvic

EntradaAutor: laia_mp » dc. juny 30, 2021 9:40 am

Jo al primer part només vaig fer classes de recuperació després del part i em van anar genial.
Al segon ja vaig a anar a fer exercicis de preparació i després de recuperació.
La meva experiencia és molt bona, de fet sempre ho recomano a les meves amigues.

Ara ja, temps després continuo fent exercicis a casa un cop a la setmana i estic com nova :ok:

Si ets de Barcelona, et recomano una fisio que hi ha prop de la sortida del túnel de la Rovira, a la banda d'Horta: https://fisiosp.com/tratamientos/hipopresivos/ . Crec que la estació de metro del Carmel és molt a prop, si no la de Horta.

Té molta experiencia en el tema i fa classes per grups molt reduïts (3 o 4 com a molt em sembla).

Salutacions a totes!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::