Cursos embarassades Baix Empordà

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: petitacuca » dg. juny 29, 2014 9:37 am

Bones!

Estic embarassada de 12 setmanes (demà 13!) i m'interessaria saber quins cursos es fan pel Baix Empordà per embarassades; natació, ioga, xerrades d'informació, etc...

Algú de l'Empordà que em pugui ajudar?

Merci!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: ner » dg. juny 29, 2014 7:56 pm

Hola petitacuca,

Les classes que jo conec són a Palafrugell:

- Classes prepart al centre de fisioteràpia TARS. Tel. 972305281. Són classes de preparació física pel part amb una fisio. Es poden fer en grup o individuals. Jo hi vaig en grup que és reduït (de 4 a 6 persones) i m'entren per la mútua i per això no en sé el preu. Les estic fent des de fa un mes aproximadament.

- Classes prepart a la piscina municipal de Palafrugell. Les fa la llevadora de la Bisbal la Roser Molinas.És els divendres de 19:15 a 20:00. Costen 9 euros la sessió i cal fer-ne un mínim de 6. Cal portar un certificat del teu gine o llevadora conforme les pots fer. Jo em vaig anar a informar i encara no he començat.

A més dels del curs de preparació del part del teu CAP.

Aquests són els que jo sé, si en coneixes algun més digues-m'ho que potser m'interessa.

Enhorabona per la :-()) !
Imatge
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: ner » dg. juny 29, 2014 8:16 pm

Me n'he enrecordat de 2 mes que m'han recomanat però que no hi he anat:

- Happy Yoga a Palafrugell que m'han dit que fan Ioga per embarassades.

- Mudra, que fan classes a Flaçà. Sé que no és al Baix Emporda però està més a prop que Girona. http://www.equipmudra.com/activitats/
Imatge
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: petitacuca » dl. juny 30, 2014 7:57 am

Ostres moltes gràcies Ner!

Ja m'informaré..!

Per cert, si no és indiscreció, quina mútua ets? a partir de quan s'hi sol anar a les classes de preparació física pel part? jo estic de 13 setmanes.. potser és un pèl aviat encara.

Ja trucaré per informar-me.. encara no he anat amb la llevadora del meu CAP perquè al fer el seguiment per la mútua, i que m'he trobat molt malament, no he tingut ganes de fer res més.. a veure si ara el 2n trimestre m'animo una mica.

Això de Flaçà ho veig interessant, però veig que molts són al matí i jo treballo. Està bé saber-ho, potser per més endavant.

Merci!

Enhorabona a tu també! :-())
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: ner » dt. jul. 01, 2014 10:34 am

petitacuca ha escrit:Ostres moltes gràcies Ner!

Ja m'informaré..!

Per cert, si no és indiscreció, quina mútua ets? a partir de quan s'hi sol anar a les classes de preparació física pel part? jo estic de 13 setmanes.. potser és un pèl aviat encara.

Ja trucaré per informar-me.. encara no he anat amb la llevadora del meu CAP perquè al fer el seguiment per la mútua, i que m'he trobat molt malament, no he tingut ganes de fer res més.. a veure si ara el 2n trimestre m'animo una mica.

Això de Flaçà ho veig interessant, però veig que molts són al matí i jo treballo. Està bé saber-ho, potser per més endavant.

Merci!

Enhorabona a tu també! :-())


Hola,

Petitacuca, sóc de Mútua General de Catalunya i la meva mútua m'inclou les classes pre-part. Tu de quina ets?

Jo els primers mesos també em vaig trobar malament: vòmits i nàusees cada dia i tampoc tenia ganes de fer res. Però a partir del quart mes m'he anat trobant millor tot i que encara vomito alguns dies. Segurament tu aviat també et començaràs a trobar millor :ok: Llavors em vaig començar a mirar opcions i què m'incloïa la mútua. Les classes pre-part solen començar-se a les setmanes 28-32 però jo al topar-me amb l'agost per mig i perquè volia fer alguna cosa d'exercici les he començat abans.
Per altra banda jo també faig seguiment de l'embaràs per mútua però vaig decidir que les classes pre-part les faria al CAP perquè m'era més còmode (més a prop de casa) i així alguns dies també m'acompanya el meu marit.

Gaudeix el que puguis de l' :-()) que passa ràpid !
Imatge
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: petitacuca » dt. jul. 01, 2014 10:44 am

Hola Ner,

Merci per la informació. Jo sóc de la Caser, ja investigaré, però també penso q les faré al CAP del poble on visc així serà més pràctic. A veure si un dia m'acosto a demanar hora per veure la llevadora q no sap ni que estic embarassada.

A veure si faig el tomb la setmana q ve, q ja hauré fet les 14 setmanes... psicologicament ho necessito molt, perquè això em supera una mica.. la calor, haver d'anar a treballar (que en el fons em va bé x distreure'm), tampoc hi ajuda.

Merci x tot!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: ner » dc. jul. 02, 2014 8:58 pm

Hola,

He trobat un altre lloc que no coneixia: el centre de rehabilitació i fisioteràpia de la Bisbal http://fisioterapialabisbal.com/novedades.html
Pel que he llegit fan gimnàstica de preparació del part però no conec ningú que hi vagi o hi hagi anat.

Petitacuca, jo també treballo però em va molt bé fer una mica d'exercici. De fet els dies que vaig amb la fisio o faig piscina em sento més bé. Així que anima't que potser una mica d'activitat et farà trobar-te millor.

Cuida't,
Imatge
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: ner » dj. jul. 10, 2014 4:12 pm

Hola,

M'han dit que a la platja de St Antoni de Calonge han obert un espai nadó on organitzen activitats i xerrades. Pel facebook he trobat el programa que us adjunto perquè m'ha semblat interessant. Totes les activitats són gratuïtes :ok:

Aquí us deixem les properes activitats de l'espai nadó, que trobareu ubicat a l'espigó del mig, al costat del Club Infantil de Platja. Recordeu que aquest espai es troba obert cada dia de dilluns a divendres:

Tots els dimarts:
19:00 – 20:00h Recuperació del sòl pèlvic després del part amb tècniques hipopressives. Gratuït.

Tots els dimecres:
10:00 – 11:00h Ioga a la platja. Per a tothom. Gratuït.

Tots els dijous:
18:00 – 19:00h Recuperació del sòl pèlvic després del part amb tècniques hipopressives. Gratuït.

Conferències sobre el món del nadó:

Dijous 3 de juliol de 19:00h a 20:_00h. “Per què ploren els nadons? Orientacions per a calmar-los. La comunicacions amb el nadó”, a càrrec de Vicenç de Febrere, psicòleg i assesssor especialitzat en el món de la petita infancia. Gratuït.

Dimarts, 8 de juliol de 18:00h a 19:00h. “El pit dóna vida”, a càrrec de Dolors Gatius, llevadora de l’Hospital de Palamós. Gratuït.

Dimecres, 15 de juliol de 18:00h a 19:00h. “Llet materna: font de vida”, a càrrec de Claudio Montenegro, llevador de l’Hospital de Palamós. Gratuït.

Dijous, 17 de juliol de 19:00h a 20:00h. “El món intern del nadó. Les necessitats de protecció fìsica i seguretat afectiva. L’alimentació emocional”, a càrrec de Vicenç de Febrer, psicòleg i assessor especialitzat en el món de la petita infancia. Gratuït.
Imatge
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: petitacuca » dj. jul. 10, 2014 4:25 pm

Ostres Ner, ets una crack! Moltes gràcies!!!
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: petitacuca » dc. jul. 30, 2014 12:06 pm

Bones,

He trobat això que també és interessant a Rupià: http://www.lluerna.cat/

Tinc una amiga que hi va a ioga (per embarassades), a veure si fan horaris una mica més combinables amb la jornada laboral i hi puc anar!
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: petitacuca » dc. jul. 30, 2014 12:18 pm

I també això:

http://mamacrea.blogspot.com.es/

a l'Escala, Torroella de Montgrí o Bellcaire d'Empordà.
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: petitacuca » dt. set. 02, 2014 5:14 pm

Actualitzo:

Curs d'AquaMater amb la llevadora del CAP de Torroella de Montgrí a la piscina del gimnàs Tettsui dijous de 19h a 20h.
10€/classe que si assisteix

Curs d'ioga per embarassades a Torroella de Montgrí els dimarts de 17:30 a 19h per Eli Framis.
Més info: elioga.com
37€/mes
Ona23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dv. març 15, 2013 5:51 pm

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: Ona23 » dt. set. 23, 2014 10:38 am

Petitacuca, has anat a aquamater? Està bé??
Potser m'hi animi algun dia!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: petitacuca » dt. set. 23, 2014 10:49 am

Bones,

Sí, hi he anat 2 classes! A mi m'agrada molt, però reconec que l'aigua és un pèl freda i quan fem exercicis de relaxació no és el lloc més còmode... però la llevadora n'és conscient i ja ens va fent bellugar.

Benvinguda seràs!
AnnaPA
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. juny 20, 2014 3:59 pm

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: AnnaPA » dc. oct. 01, 2014 4:44 pm

Hola mames i futures mames,

estava llegint els posts i no sé si em podreu ajudar.
sóc de platja d'aro, estic de 23 setmanes, i estic esperant bessons (Marc i Dani).

Fins el 20 d'octubre no començaré les "clases" pre-part amb la llevadora a sant Feliu de Guíxols.

Sabeu de cursos per embarassades a la zona de Platja d'Aro, St. Feliu, LLagostera, Palamós,etc?? que no s'allunyi molt de la meva població...

Estic buscant coses econòmiques per fer algun tipus de gimnas, perquè tot i que cada dia procuro caminar força, em noto que l'esquena ja comença a queixar-se...

Em farieu un gran favor si sapiguéssiu d'algun curs.

Moltissimes gràcies!!
Una abraçada per totes!!
Vrnkgl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. feb. 24, 2014 7:42 am

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: Vrnkgl » dv. nov. 28, 2014 4:29 pm

Hola! Estic buscant piscina x embarassades al Baix Empordà. He trobat El Riembau d platja d'Aro (50€/mes, dos dies a la setmana), pero ja tenen grups tancats. Sabeu si en fan a Palamos, Palafrugell, etc?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: petitacuca » dv. nov. 28, 2014 9:58 pm

Jo només sé de Torroella, a veure si algú altre et pot ajudar ;)

Felicitats x l'embaràs!
IOGALESCALA
Entrades: 2
Membre des de: dt. des. 09, 2014 9:59 pm

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: IOGALESCALA » dt. des. 09, 2014 10:07 pm

Hola, a l'Escala, al CER, es fan classes de ioga per mamas amb nadons els dimarts a les 10.30h
Són classes de ioga per les mamas on poden recuperar-se del post-part acompanyades del seu nadó atenent-lo quan calgui.
Podeu tenir més informació en www.iogalescala.com
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: ner » dc. gen. 07, 2015 12:36 pm

Bon dia,

Avui m'ha arribat info sobre el Taller embaràs musical: http://www.lluerna.cat/embarasmusical/.
Jo ja he tingut la meva <:-< però us ho envio per si algú li pot interessar.
Imatge
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cursos embarassades Baix Empordà

EntradaAutor: ner » dc. gen. 07, 2015 12:38 pm

Vrnkgl ha escrit:Hola! Estic buscant piscina x embarassades al Baix Empordà. He trobat El Riembau d platja d'Aro (50€/mes, dos dies a la setmana), pero ja tenen grups tancats. Sabeu si en fan a Palamos, Palafrugell, etc?
Gràcies!


Hola Vrnkgl,

He estat una mica desconnectada i no he vist el missatge fins avui. A la piscina municipal de Palafrugell també fan classes per a embarassades els divendres. Ho fan després dels nadons i pugen la temperatura de la piscina. Ho fa la llevadora del CAP de La Bisbal. Jo hi vaig anar i em va anar molt bé :p-)
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::