DOCTOR GRAU (CAN BAYÉS-VIC)

Salut, dubtes i preparatius.
Dunera
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. set. 16, 2014 10:40 am

DOCTOR GRAU (CAN BAYÉS-VIC)

EntradaAutor: Dunera » dt. set. 16, 2014 12:17 pm

Bon dia a totes, aquí una primerenca...
M'agradaria conèixer experiències amb el Dr. Josep Grau Galtes, doncs les dues primeres visites les he fet amb ell per mútua! Si algú que volta per aquí en té experiència, us agraïria me'n féssiu cinc cèntims!

Jo hi he anat perquè era amb qui en els últims tres o quatre anys feia la revisió anual per Caser...
Quan ho comento, en general em diuen, ah, molt bé, és un bon ginecòleg... Tota manera, jo el veig força sec i sense masses miraments... No sé, per aquest motiu, a part aniré amb una llevadora, que em sigui més propera, i em sigui més càlida i em doni més confiança per a preguntar dubtes i tal. Però el que deia, si em podeu donar alguna referència us ho agraïré! He buscat posts sobre Vic, HGV i tal, i sobree aquest doctor no n'he vist ni rastre!
Gràcies!!!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: DOCTOR GRAU (CAN BAYÉS-VIC)

EntradaAutor: shyla » dt. set. 16, 2014 1:22 pm

Jo havia anat alguna vegada i em va semblar correcte, un cop em vaig quedar embarassada com que just era enmig de vacances no vaig poder-hi quedar i em van donar hora pel dr.Moreno de Can Bayés també, i en vaig quedar encantada. Amb el dr. Grau vaig tenir una visita per la SS i també bé, però no sé quina postura té envers a les embarassades. :ok:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
araeshora
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dg. ago. 17, 2014 9:58 am

Re: DOCTOR GRAU (CAN BAYÉS-VIC)

EntradaAutor: araeshora » ds. set. 27, 2014 4:04 pm

Amb el Dr. Grau jo hi vaig fer un parell de revisions a can Bayés, perquè una companya de feina me l'havia recomenat. ara l'embaràs en faig el seguiment des de l'ss per qüestions d'edat em porta també un gine de l'ambulatori de Vic, i la meva llevadora em va dir per qui vols hora pel doctor Grau o la doctora Garcia_Moreno? i quan li vaig demanar què en pensava em va dir, tots dos són molt bons però el Dr. Grau és un savi despistat... no sé jo vaig triar la Garcia Moreno.
catalana18
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 04, 2018 9:32 am

Re: DOCTOR GRAU (CAN BAYÉS-VIC)

EntradaAutor: catalana18 » dt. des. 04, 2018 9:35 am

Doncs a mi m'ha portat els dos embarassos i la veritat que n'estaré eternament agraïda. És una persona molt propera, amb molt de tacte per dir les coses i efectiva. Transmet calma en situacions difícils i busca solucions. El recomano totalment. A mi m'ha salvat la vida i a la meva filla també.
Monmon
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. nov. 27, 2018 8:49 pm

Re: DOCTOR GRAU (CAN BAYÉS-VIC)

EntradaAutor: Monmon » dv. gen. 18, 2019 4:46 pm

E mi em segueix portant en el meu embaràs per SS però el trobo molt desastre... encara estic esperant que em trobi un pòlip, li demano cada vegada que hi vaig perquè sagno i no em fa ni cas. Per tant com si no hi anés,... la puntualitat no és el seu fort perquè tenint la primer a hora del matí, ell arriba 20’ tard i a sobre no et diu ni hola i et fa atendre per la noia de practiques. A mi, personalment no m’agrada!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::