Nom de nena

Salut, dubtes i preparatius.
Guirileta
Entrades: 2
Membre des de: dg. feb. 19, 2017 7:51 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: Guirileta » dg. feb. 19, 2017 8:06 pm

Hola,

A nosaltres ens està costant molt escollir el nom...
Guirileta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 16, 2017 7:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: MamiMestra » dg. feb. 19, 2017 8:27 pm

Guirileta, dels que has dit m'agrada molt Aina. No estava entre els meus favorits perque una amiga propera ja li ha posat a la seva filla pero m'agrada molt.

Nosaltres ja tenim segur escollit el nom d'Irene =0-0-) =0-0-) :love:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 19, 2017 9:16 pm

GUIRILETA el meu vot va per Aina. :ok:
Imatge

Imatge
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: NUMA » dl. feb. 20, 2017 4:18 pm

Bona tarda!!!
GUIRILETA: Jo voto per Agnés

La pitjor profe que he tingut mai es deia Agnés i suposo que això influeix molt en que jo no posaría mai aquest nom a la meva filla. Peò reconec que el trobo molt bonic i m´agrada la sonoritat que té. Aina també està bé però actualment n´hi ha moltes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: Murrieta » dl. feb. 27, 2017 2:15 pm

Personalment, de noms per a nena els que més m'agraden són Montserrat, Núria i Carme. També m'agraden Laia, Mireia, Gemma, Ainhoa i Lídia. Jo la veritat és que sóc més aviat de noms clàssics i catalans ||*||
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: dolly » dv. març 31, 2017 3:54 pm

Hola noies,

Nosaltres tambe estem en busqueda de nom de nena... he mirat i remirat pel forum per trobar inspiracio, pq sembla q no ens posem d'acord del tot!

El meu marit es holandes, i ara vivim a Holanda. Aixi que l'unic requisit que tenim per la tria del nom es que sigui pronunciable (igual o similar) en ambdos idiomes, catala i holandes.

A ell li agraden: Julia i Anna
A mi: Ona, Bruna, be, i gairebe tots els que sonen dolcos i en catala...

Julia no em desagrada, pero... trobo que esta massa sentit, alguna sugerencia q ens pugui inspirar una mica?
Tenim temps fins al Juliol... pero m'agradaria poder imaginar-mela amb nom, ja m'enteneu.

Petons, i gracies!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: crunchi » dg. abr. 02, 2017 11:11 am

Dolly, una pregunta, no heu pensat en un nom holandés típic que soni bé en català/castellà??? Potser això us dóna més opcions també!!!! :oset:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
martulineta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: martulineta » dc. abr. 05, 2017 6:01 pm

A nosaltres també ens està costant molt i anem a la cerca d'inspiració! Amb la primera filla ens vàrem decidir al darrer mes, cap dels dos hem tingut mai un nom favorit ja d'abans de quedar-nos embarassats així que vem agafar el diccionari de noms de nena i vinga, de la A a la Z. L'únic que sabíem és que volíem un nom curt. Al final estàvem entre Cloe i Greta i va ser CLOE pel fet que a mi Greta em sonava a una nena tranquileta i Cloe més dinámica i com que al darrer més es movia moltíssim a dins la panxa vem dir "serà una Cloe".

I ara al juny naixerà la nostra segona filla i tampoc tenim gens clar quin nom posar-li. La alternativa a Cloe, Greta, ara què curiós, no ens acaba de fer el pes... però tampoc l'hem descartat del tot. A mi m'agrada molt també Maia, al meu home no li desagrada però diu que inevitablement et ve el cap l'Abeja Maya i tot i que no és dolent però que sempre facin referència al dibuix animat... A mi també m'agradaven molt Eva i Olívia però al meu home gens. A ell li agrada Valentina però jo no li vull posar perquè gairebé segur que els amics li escurçaran per "Tina" o bé "Valen".
També una mica busques que "encaixi" amb el de l'altra filla, per exemple dient-se una Cloe jo no li posaria a l'altra Clàudia per exemple, masses "cl".
Aix quin dilema... jejeje
NUMA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 12:24 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: NUMA » dj. abr. 06, 2017 8:14 am

A mi Valentina em té el cor robat!!!
També ens agradava molt Gal.la!!!

Sort en el complicat món de posar-se d´acord amb la parella per triar nom!!!! jajajajajajajajajajaja :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: xinxeta » dj. abr. 06, 2017 8:40 am

Hola!

Jo tinc una nena de 7 anys que es diu Nora :love: , encara ara em té el cor robat aquest nom, cada dia m'agrada més.

Suposo que per això ens va costar tant escollir el nom de la que ve en camí... no va ser gens fàcil, ens agradaven molts però cap en feia el pes. Les opcions eren: Dana, Carla, Aina, Vega, Lara,....

Buscàvem nom curt, que encaixés amb l'altre i a mi m'agradava si podia ser que comencés també per N, paranoies meves... i al final vam trobar un... no estàvem decidits però la meva filla va dir que si, que ella volia que es digués així i apa, nom decidit! Tindrem una Naia :love:

Per si us serveixen d'inspiració!
Imatge

Imatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Nom de nena

EntradaAutor: Ari_RG » dg. jul. 02, 2017 9:15 pm

Hola!!

Doncs nosaltres crec que de les primeres coses que vem decidir al començar a sortir va ser que si mai teniem una nena es diria Abril... I ara l'Abril te 13 mesos XD!!!

Ara esperem el segon (estem de res 5 setmanes) i haviem dit si en tenim una altra de nena es dira Arlet, i ara a mi no m'agrada tant... Aixi que aquesta segona vegada sera mes chungui.... XD!

Un nom que ens agrada molt tant per nen com per nena es Aran, pero jo sincerament m'agrada mes per nen.

Idees: Aina, Adriana (aquests ens agraden a tots dos) i aquests a mi: Edit, Vinyet, Olimpia, Charlotte...

Bona sort! :-())
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: June87 » dt. jul. 04, 2017 1:26 pm

Hola!!

Quins noms de nena tan macos!!

Nosaltres tenim conflicte amb la meva nena perque vol un nom concret si es nena i no n acepta cap mes :content: Ella vol que si es nena es digui Noa. El meu home vol Eva i a mi men agraden molts! M agraden Lía, Sofía, Mía, Naia, June, Blanca....

Aviam que decidim al final! Si es nen es mes fàcil que si es nena complicadet...

Petons!
Imatge

Imatge

Imatge
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Nom de nena

EntradaAutor: Beikost » dv. jul. 07, 2017 1:05 pm

Blanca! Quin nom més bonic! Em fa pensar en l'heroïna de Mar i cel, pura i valenta.

Dels altres que han sortir, Adriana sempre l'he trobat molt bonic, té un aire clàssic. A nosaltres és que ens agraden més aviat llargs i sonors: Gabriel·la, Àgata, Rita, Atalanta, Gimena, Ginebra, Icària... i al meu marit, que no és d'aquí, li feia gràcia Ermessenda (però aquest li vaig vetar, jaja).

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::