Nom de nena

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: oli » dj. juny 11, 2015 2:42 pm

Hola,
potser ara ja us heu decidit, però jo hi dic la meva! Nosaltres si és nena li posarem IVET, a mi també m'enacnta QUERALT.
Avatar de l’usuari
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: carlotad2323 » dj. juny 11, 2015 7:36 pm

Moltes gràcies per respondre noies, sembla que ja quasi el tenim :cnena: :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: Danu » dg. set. 06, 2015 5:46 pm

carlotad2323 ha escrit:Bon dia boniques :***:

Sé que hi ha molts posts de noms de nenes oberts, i que el nom és una cosa nostra, però no hi ha manera de triar un que ens agradi a tots dos, no busquem res especial. Ens podríeu dir algunes idees més o algun d'aquests que us agradin i perquè o alguna cosa així, si us plau? O com ho vau fer vosaltres a l'hora de triar el nom, idees ?-)

Noms que m’agraden a mi:
Bruna, Jana, Marta, Lia, Bianca, Nit, Violeta, Ona, Arlet, Berta, Greta, Grace, Marion, Gal•la, Vinyet, Queralt...

Noms que li agraden a ell:
Olivia, Daniela, Emma, Luna, Cloe, Alejandra, Mia, Alicia, Noa, Blanca, Bet, Ingrid, Nina...

Gràcies per adelantat, vull poder parlar-li a la meva crispeta pel seu nom :ufs: :content: :love:


Jo primer miro que m'agradi el significat i quedi bé amb el cognom. Després m'agrada que siguin internacionals (però no és determinant) i per suposat que em sonin bé complerts i les abreviacions. Per això les meves filles s'anomenen: Abril i Elena (bé, l'Elena encara no ha nascut).

Dels que dius m'agraden: Bruna no gaire perquè em sembla que ha de ser morena i a la meva família totes som blanquetes i rosses i en el meu cas quedaria estrany jaja; Jana m'agrada molt (encara que com jo em dic Anna el descartaria); Marta és molt maco però el tinc massa sentit; de Lia no m'agrada el significat; de Bianca prefereixo Blanca; Nit m'encanta; Violeta m'agrada però em sona massa a la nena cantant de la famosa sèrie; Ona m'agrada molt però l'he sentit massa; Arlet és preciós però veig que darrerament està massa de moda; Berta i Greta no em criden massa l'atenció; Grace i Marion els trobo massa estrangers (Mariona en canvi m'encanta); Gal.la el trobo massa difícil d'escriure, sempre hauria d'estar explicant a tothom que d'escriu amb geminada; Vinyet m'encanta; Queralt m'agrada però no és dels meus preferits. Així que d'aquesta llista em quedaria amb: Jana, Nit i Vinyet.

De la llista d'ell: Olivia m'encanta; Daniela i Emma m'agraden molt però darrerament els sento massa, estan massa de moda; Luna i Lluna m'encanten; Cloe m'encanta; Alejandra el trobo massa llarg, i Àlex no em crida massa; Mia no m'agrada perquè em sona a "Meva"; Alícia m'encanta; Noa m'agrada moltíssim però el sento massa; Blanca m'agrada però no és dels meus preferits; Bet m'agrada però em sona a la crema depilatòria Vet; Ingrid m'agrada força; Nina m'agrada molt però em sona a "muñeca". De la seva llista em quedaria amb: Olivia, Luna o Lluna; Cloe; Alícia; Ingrid i potser Noa.

Noms que no has dit i que m'agraden: els de les meves filles: Abril i Elena; també Ènia, June, Marina i Mariona, Ariadna, Irene, Isabel, Diana, Noèlia, Noemí o Naomi, Laura, Alba, Aina, Xènia, Zoe, Judit...
Avatar de l’usuari
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: carlotad2323 » dl. set. 07, 2015 9:33 am

Moltes gràcies, finalment vam triar Paula :love: :cnena:
Imatge
Imatge
Imatge
aloma_biel
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am

Re: Nom de nena

EntradaAutor: aloma_biel » dj. set. 10, 2015 10:03 am

A mi una de les coses que em faria decidir (un cop la llista fos més curta) seria la data del sant. Miraria que la data del sant i la del naixement (data prevista) no siguin molt seguides.
Tinc un nen que es diu Biel i estic esperant un altre nadó del qual encara no sabem el sexe però des d'abans de casar-nos que teniem clars els noms. HI hagi sort!!
Vallesana
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 12:36 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: Vallesana » dl. oct. 05, 2015 6:06 pm

Nosaltres ja ens hem decidit. La nostra filla es dirà HEURA =0-0-) =0-0-)
Vallesana
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 12:36 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: Vallesana » dl. oct. 05, 2015 6:09 pm

Altres nom que teníem a la llista eren: Queralt, Aina, Jana, Adriana... Però Heura ens ha agradat molt, és el que volem, definitivament! :-)
Avatar de l’usuari
ruru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dj. set. 17, 2009 9:08 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: ruru » dc. oct. 14, 2015 4:47 pm

Hola mamis!!
Qué complicat és això del nom... Tenim un nen Gerard, q el nom el vaig triar jo, i ara si es nena... el meu marit. El q pasa esq el nom q vol ell per la nena... no m'agrada, i li he dit q en digui un altre opció, ja q jo li vaig dir dos noms a triar.
Imatge

Imatge
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: MamiMestra » dg. des. 25, 2016 12:25 pm

Rescato aquest tema perque anem bojos amb els
Noms de nena. Teníem clar com posar-li al bebé si fos nen però està quasi confirmat que és nena i le meu home i jo no ens posem d'acord.

A veure si m'ajudeu a escollir, tot i que sé que és molt personal.

Estem entre: Anna, Núria, Èlia, Irene o Iris.

A mí m'encanta Anna però està molt posat a la família del meu marit i a ell li fa pal (la seva germana mateix es diu així).
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: crunchi » dg. des. 25, 2016 7:34 pm

Mamimestre que dificil..... no ho se, dels que proposes potser em quedaria Irene. Però tampoc estic convençuda. Anna entenc que el descarteu, em sembla normal, jo tb el descartaria si ja s'ho diu la cunyada. Èlia també sona bé. Iris personalment no m'agrada pq conec una que s'ho diu i no em cau be XD i Nuria el veig antic, no ho sé. Per mi em quedaria Elia o Irene dels que proposes. :-()-)

Jo estic de 9 setmanes, encara no em plantejo noms pq no sabem el sexe i crec q es massa aviat. Però m'agrada Emma, Sofia, Leyre, Maria, Valeria (m'agrada com sona en castella, pero nosaltres som catalanoparlants, aixi q tot i q m'agrada el descarto). I de moment no se m'acut cap nom més que realment m'agradi. : lasito :
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: xinxeta » dl. des. 26, 2016 9:50 am

Hola!

A mi potser m'agraden més Irene i Èlia, Anna tb però si no li agrada repetir ho descartaria.

Jo miraria que quedés bé amb el cognom i tb si celebreu el sant que quedi lluny de l'aniversari. Son opcions que jo tinc en compte.

Jo tb vaig buscant noms de nena. Vam saber la setmana passada que tindrem una altre nena i no trobem nom... busco que sigui curtet, que soni igual en Català que en Castellà i que sigui una mica "diferent". A més que quedi bé amb el de la nostra filla... i m'agradaria que comences per N jajaja pero això ja és filar molt prim...
Imatge

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Nom de nena

EntradaAutor: shyla » dl. des. 26, 2016 10:07 am

Jo conec dues Nara i una Nina. Nadia, Naia, Noemí, Noelia, Noa, Núria...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: xinxeta » dl. des. 26, 2016 10:50 am

Gràcies Shyla!

Naia ho tenim a la llista... la resta o no ens agraden o s'assemblem molt al de la nostra filla gran, que es diu Nora.
Imatge

Imatge
Maminil
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. des. 26, 2016 8:15 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: Maminil » dl. des. 26, 2016 8:22 pm

Hola! Soc nova al forum... i estic embarassada. Porto una nena i estem liadissims amb el tema nom.
A la parella li agrada Arlet pero jo no ho tinc clar. Busquem nom catala i no gaire llarg i q soni dolç. Ja tinc un Nil... ens ajudeu?
Per cert estic de quasi 34 setmunas anem una mica tard jaja
Maminil
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. des. 26, 2016 8:15 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: Maminil » dl. des. 26, 2016 8:29 pm

Mamimestre a mi dels que has dit m'agrada Irene.
Tb m'agrada molt Nuria pero tothom a qui li dic em diu q no son massa actuals.
Quin dilema triar nom!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: crunchi » dl. des. 26, 2016 8:34 pm

Xinxeta també hi ha Naiara, també es maco. Nagore, Noelia (aquest m'agrada menos....). Noemí....
Nora és molt maco, jo tambe el tinc en ment i em vaig oblidar d'apuntar-lo!!! L'unic q nosaltres nose que tal sonaria amb el cognom, però es un nom que m'encanta, si.
:ok: en general coincideixo en els teus requisits alhora de triar nom, excepte el Sant, que m'és mes indiferent personalment.

Ja ens diras quin trieu al final eh??

Maminil a mi Nil també m'agrada molt.... si tinguessim nen les mes propostes ara mateix serien Nil o Cesc (tot i que Cesc pronunciat en castellà em "chirria" molt!!!). Nom de noia que també m'agrada bastant es Dafne. Crec que amb el nostre cognom pot encaixar bé i entenc q es pronuncia igual en català q en castellà no??? Andrea, també m'agrada pero no el posaria pq en tinc moltes al voltant....Altres noms que per mi macos: Judith, Berta, Blau, Aitana (no se si és català....), Laia.... + el llistat que us vaig dir l'altre dia també...

Aishhhh que complicaaaaaaat!!! :camio: :cnena:
Imatge

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Nom de nena

EntradaAutor: shyla » dl. des. 26, 2016 9:40 pm

Maminil ha escrit:Mamimestre a mi dels que has dit m'agrada Irene.
Tb m'agrada molt Nuria pero tothom a qui li dic em diu q no son massa actuals.
Quin dilema triar nom!!

Ha de ser un nom que us agradi a vosaltres, tant fa si es actual o no! Quan sigui gran ja estará tan posat que estará passat de moda i es posaran uns altres. Quan jo era nena les meves Amigues es deien Sandra, Raquel, Sonia, Silvia, Marta, Laura...algún día han de començar a tornar-se a posar no? Jeje
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: crunchi » dl. des. 26, 2016 9:57 pm

Això que diu shyla també és veritat, us ha d'agradar a vosaltres.... si a vosaltres us agrada Nuria doncs ja esta, és igual el que opinem els altres. Aixo és com tot, és molt dificil acontentar a tothom, triis el que triis sempre hi haurà algu a qui no li agradarà.
Us ha d'agradar a vosaltres dos.

:-()-)
Imatge

Imatge
Maminil
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. des. 26, 2016 8:15 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: Maminil » dt. des. 27, 2016 7:29 am

Mamimestre aixo si completament d'acord amb les noies. Jo tb crec q a qui li ha d' agradar las pares!!

Jo ho deia xq es a mi a qui em passa q les opinions m'afecten i llavors ja porto un cacau k no se quin triar.
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: MamiMestra » dt. des. 27, 2016 9:07 am

Totalment d'acord que les opinions dels altres sobre el nom ens han de ser igual. Jo la veritat que només busco trobar un nom que ens agradi al pare i a mi i que no estigui molt posat (per això vam descartar Laia, que ens agradava molt)

De moment coincidim bastant en Irene i té molts punts per ser l'escollit :love:

Maminil, nom curtet, català i dolç...M'encanta Aina, Berta, Laia, Alba, Ivet, Ona...

Si no haguès de ser català els noms vascos m'encanten, potser perque hi tinc família: Leire, Amaia, Naia, Ane, Ainara, Miren...

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::