BESSONS DE 2015-2016

Salut, dubtes i preparatius.
princesa_ballarina
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: princesa_ballarina » dg. juny 14, 2015 11:03 am

BENVINGUDES BESSONERES DE 2015-2016!!

En aquest nou post ens trobarem les mares bessoneres de 2015 per compartir experiències, dubtes, pors,... tot allò que desitgeu.

PRINCESA_BALLARINA:
DPP: 9 de Juliol de 2015
Noms: :cnen: Cesc i :cnen: Bernat
Anys: 33
Germans?: Si, en Guim (es duran 3 anys i 7 mesos)
Hospital: HGC (St.Cugat). Dra. Rodellar.

ELMEUBIP:
DPP: 19 d'octubre de 2015
Noms: :cnena: Berta i :cnena: Jana
Anys: Jo 33 i ell 34
Germans?: No, són els primers també
Hospital: HGC (St.Cugat) Dr.jiménez Ortuño.

PERSEIDA:
DPP: 20 d'octubre de 2015
Noms: :cnena: Clara i :cnena: Irina
Anys: 34
Germans?: Cap
Hospital: Encara per decidir!!!

ITSE:
DPP: 9 de novembre de 2015
Noms: :cnen: Ïu i :cnena: Aisha
Anys: 28
Germans?: Cap, són els primers
Hospital: HGC (St.Cugat). Dra. Rodellar.

BUH!:
DPP: 10 de novembre de 2015
Noms: :cnen: Simó i :cnen: Fèlix
Anys: 38 (39 quan neixin)
Hospital: Maternitat de Barcelona

NAANA:
DPP: 8 de Desembre de 2015
Noms: :cnen: :cnen:
Anys: 32 (33 quan neixin.
Germans?: No.
Hospital: Hospital de Salt.

NINETAA:
DPP: 16 de Desembre de 2015
Noms: Encara pensant :cnena: Vera :cnen: Leo,...
Anys:31, quan arribin 32
Germans?: cap,són els primers
Hospital: Hospital Arnau de Vilanova

NAIARETA
DPP: 4 de Gener de 2016
Noms: ??
Anys: 30 (31 quan neixin)
Germans?: Si, en Pol, es duran 4 anys.
Hospital: per decidir.

TILEPA:
DPP: 03 de febrer de 2016
Noms: ??? encara no ho sabem, però ja sabem el sexe, portem 2 nens idèntics!
Anys: Jo 33 (34 quan neixin), ell 32
Germans?: Cap, amb 2 d'iguals ja n'hi haurà prou!
Hospital:Hospital Sant Joan de Déu

BALINES@S:
DPP: 7 de febrer de 2016
Noms:
Anys: 29 (ell 33)
Germans?: No
Hospital: Suposem que a l'HGV

HERA:
DPP: març de 2016
Noms:
Anys: 34
Hospital: Dexeus

NOELICHE:
DPP: 24 de març de 2016
Noms: Si es la parelleta Paula i Enzo
Anys: 31
Hospital: Mutua Terrasa o Parc Tauli
princesa_ballarina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 13, 2015 6:07 pm, en total s’ha editat 9 vegades.
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Perseida
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:35 pm

Re: BESSONS DE 2015

EntradaAutor: Perseida » dg. juny 14, 2015 11:07 am

Princesa quina bona idea!!!

Com estas per cert?

La meva informació:

Dpp: 20 doctubre
seran les primeres filles, dues nenes Clara i Irina!!
Edat: 34
Hospital: encara per decidir!!!

Bessoneres aneu passant!!!
Imatge
Buh!
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dg. juny 14, 2015 11:24 am

La meva informació

DPP: 10 de Novembre
Noms: Simó i Fèlix
Anys: 38 ( 39 quan neixin )
Hospital: Maternitat de Barcelona
Imatge
naiareta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

EntradaAutor: naiareta » dg. juny 14, 2015 7:39 pm

m'apunto:

DPP: 4 de gener
Noms: ???
Anys: 30, quan neixin 31
Germans? Sí, el Pol que té 3 anys i 6 mesos (4 quan neixin)
Hospital: per decidir

nanit!
itse
Entrades: 84
Membre des de: ds. abr. 12, 2014 8:38 am

EntradaAutor: itse » dl. juny 15, 2015 6:07 am

Molt bona idea!!! Ara es farà més fàcil entrar i posar-nos al día!!!
DPP: 9 Novembre
NOMS: Ïu i Aisha
EDAT: 28 anys
GERMANS: Els primers!!!!
HOSPITAL: Hospital General Catalunya. Dra. Laura Rodellar
Com ho porteu bessoneres? Molta panxunlina ja?? Jo ja tela marinera tot i que la gent em diu que per ser 2 estic molt primeta...
El meu proper pas serà eco 20 setmanes morfológica el día de la revetlla de Sant Joan!!! Quines ganes... No se si a vosaltres tb us passa pro quan surto i en diuen que están tan be en dona un subidon i veurels a ells tan bonics a les ecos... Ja m'he fet adicta!!! Aixi que quan s'apropa la visita estic ansiosa pk passin els dies i poder-los veure.
Buh!!! Tu i jo serem companyes de batalla total... Anem ben juntes!!! Et volia preguntar pel tema compres dels pekes... Ja comenceu a comprar/reservar cosetes??

Un peto per totes i moltes gracies per la iniciativa!!!
Buh!

EntradaAutor: Buh! » dl. juny 15, 2015 10:33 am

Hola Itse. Si, acabo de veure que anem de la mà :b-))) :b-))) . A mi la eco de les 20 setmanes em tocava el dia de Sant Joan i me la faràn el 25. quines ganes...

Sobre el tema compra, la única cosa que hem començat a mirar és el cotxet, perquè l'entrada del nostre pis és molt estreta i no tots els models hi passen. Estavem decidits pel baby montser però ahir una amiga que va tenir bessons ens va dir que ens regalava el seu Macclaren, i que té una posició de semiplegat ( amb els nens a dins ) que potser fa que passin per la porta. Com que encara tenim temps, ens ho mirarem. També hem mirat les cadiretes del cotxe, perquè estem dubtant entre posar cucos o maxicosis al cotxet ( sempre que no ens quedem el Macclaren, que aquest no pot portar Maxicosi ). I tenim fitxats uns llitets del Ikea. La resta som bastant feliços, no hem mirat res...

Ah, el que si anem fent és una llista de coses que ens deixen. La meva germana ens passa un fulard i una bobba per provar si als peques els hi agrada anar-hi, abans de comprar una segona unitat, i també ens deixen dues "hamaquites" ) :love:
Imatge
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dl. juny 15, 2015 10:44 am

Bon dia!

Ja he actualitzat dades :ok:

ITSE: A mi també ens deixen el McLaren. No em motiva massa perquè al tenir dos manillars, sempre has de tenir les dues mans al cotxet (diferent d'una barra), però provarem, perquè el que si que m'agrada és que sigui lleuger. D'altra banda, no recordo si passava per la porta, vam decidir que el deixariem al replà del nostre pis...potser si que era perquè no hi cabia...
A mi també em deien que no semblava que portés 2...i mira! Abans de les 30 setmanes ja em deien que si estaba a terme (40)... Així que ja veus! Aprofiteu ara que la panxolina us deixa fer coses... després pesa massa! :ufs:

MAXICOSI O CUCO (Buh!): Mira-ho bé perquè nosaltres vam comprar un cotxet amb cuco (per Guim) que se suposava que estaba homologat i, mirant la lletra petita, només s'homologava a menys de 50km/h. D'altra banda, mira també tema pes, perquè el maxicosi, si no recordó malament, és fins els 9 kilos (el meu carquinyoli va tardar un any en fer-los) i no me l'imagino estirat fins gairebé l'any. :ufs:
Recorda que els maxicosis tenen com a complement les bases isofix per ser més segures :ok:

I jo avui visita amb la gine (36+4), a veure si posem data i surten ja! Quines ganes!! :love:

Imatge
Imatge
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dl. juny 15, 2015 1:59 pm

Eoo a mi també em sembla genial tenir un nou post! Així ens tindrem més controlades.

Després des de l'ordinador paso les dades. :-)
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
Celineraba
Entrades: 14
Membre des de: dc. maig 27, 2015 10:17 am

EntradaAutor: Celineraba » dl. juny 15, 2015 4:53 pm

Hola,

No puc formar part d'aquest grup ja que vaig tenir bessones el 2014, però el tema m'ha cridat l'atenció i no hi puc fer més. He llegit que algunes esteu indecises pel tema cotxet. A nosaltres ens van deixar un cotxet amb maxicosi i crec que si ho tornés a repetir me'l compraria igual. Crec que és a la majoria de cotxes que no hi caven els dos cucos al seient de darrera, això significa 2 cucos+ carcassa del cotxet al maleter+ dos cadiretes al seient del darrera. A ple hivern és molt incòmode passar els bebès dels cucos a les cadiretes i viceversa, en canvi amb el maxicosi no cal tocar-los i avui en dia són molt fàcils de posar. Nosaltres ens vam comprar el cosatto, és més estret que el McLaren, te tres manillars (un al mitg) i apte x a recents nascuts (sense necessitat d'acomplari un cuco), porta una capota que s'estira pràcticament fins a tapar el bebè i s'estira completament i s'eleva el reposapeus.
Sento el apunt, però ho havia de fer,

Enorabona a totes
Buh!

EntradaAutor: Buh! » dl. juny 15, 2015 9:00 pm

Gràcies per la teva aportació, Celineraba :) :-()-)

El cosatto és un dels que no ens passa per la potra del Pis. El nostre problema és que la majoria de cotxets no entren ni per la porta d'entrada del pis ( i no es plan de deixar un peque a baix mentre puges l'altre ). El MacClaren ens han dit que té una funció de semiplegat amb els nens a sobre que hem de mirar si ens passa per la porta. El cosatto també té aquesta opció?
De MacClaren el que no ens agrada es que no pot portar maxicosis, però si ens el deixen i entra per la porta, l'aprofitarem com sigui

També hem mirat el Buggy Mountain y el Baby Monster. El Buggy en un parell de botigues ens han dit que s'han quedat sense distribució a Espanya, i si tens algun problema ( sobretot amb les rodes ) T'has d'espavilar per internet a trobar recanvis
En babymonter és el que més ens agrada ( a part és super estret ) però per poder-hi adaptar els maxicosi has de posar uns adaptadors que fa que quedi una mica armatoste.

Algú té més experiències/aportacions al tema cotxets?

Per cert, una pregunta una mica personal, quan vam anar per primer cop a la doctora que ens porta l'embaràs ens va dir que res de sexe, però no sé si ho va dir perquè tenia placenta prèvia, per el tema del "exercici" o què... I ara, quan vaig a la consulta com que normalment m'acompanyen els meus pares, em fa una mica de vergonya preguntar. A alguna de vosaltres els hi van fer aquesta recomanació? Sabeu el motiu?
Imatge
elmeubip
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: elmeubip » dt. juny 16, 2015 7:27 am

Bon dia guapes!!
Que guay aquest post, m' encanta... Després torno a entrar i personalitzo amb el portátil, ok?
Les meves dades son:
DPP: 19 d'octubre
NOMS: Berta i Jana
EDAT: Jo 33 i ell 34
GERMANS: Els primers també!
HOSPITAL: Hospital General Catalunya. Dr. Jiménez Ortuño.

A la nit torno a entrar... Muaaa
Perseida

EntradaAutor: Perseida » dt. juny 16, 2015 9:52 am

He començat a moure'm per fer canvi d'hospital. Buh! Guapa que tal el clínic? Be oi? Em sembla q si em deixen vindre amb tu alla! :)

Princesa com vas? Passet a passet oi? Ja than dit fins a quin dia màxim els tindras a dins?
Imatge
itse
Entrades: 84
Membre des de: ds. abr. 12, 2014 8:38 am

EntradaAutor: itse » dt. juny 16, 2015 10:19 am

Bon dia!!! Com aneu?? Jo aquesta nit ja he començat a notar bastant festival a la panxa... A sigut molt emocionant... Pero quan ja portaven una estona ja no molaba tant!!! Jajajajaja

BUH: Nosaltres tb anem mes o menys com vosaltres... Hem mirat cotxet i es un mal de cap... No ens posem d'acord... Jo vull un cotxet practic i que duri, m'agraden molt mountain buggy i baby monsters, pk son molt estrets i els veig practics. Al meu xurri en canvi i als avis (que ens fan el regalassuuuu) no els puc treure del bugaboo donkey, jo ho veig una pijada innecessaria. Evidentment es molt maco, te molts extres, 3 anys garantía... I els pekes han d'anar com reis!! Pro practic practic no el veig... Aixi que a veure com acabem...
Tema maxicosi ens la deixen les meves germanes pela primers mesos m'agrada mes... I cunes tb ikea per poder fer collit.
Pel que deies del sexe, a nosaltres ens van dir vida normal. Quan ens vingui de gust!!! Potser si que ho diuen Per la placenta...

PRINCESA: Que guay que Et deixin cotxet a tu tb. La veritat a mi McLaren em fa cosa pels primers mesos pro es el que recomanen a totes les botigues.
Que poquet Et queda ja eh!! Ja deus estar súper cansada... Están els 2 en cefalica?? Tan de bo puguis tenir un Bon part vaginal i ben rapid... Quan els tinguis amb tu i tinguis un foradet em podrás fer una petita crónica de com ha sigut experiencia?? Es que tenim mateix hospi, dra i llevadora!!!

Un peto Per totes!!!
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. juny 16, 2015 11:29 am

Bon dia!!

Elmeubip ja tens les dades actualitzades :ok:

Celineraba, gràcies per la teva aportació! Realment el tema dels cotxets gemelars és molt limitat i costa decidir-se. a mi també m'agrada el cosatto però uns amics que tenen bessons i han tingut cosatto i McLaren diuen que el segon es menys "nyiguinyogui"... a tu t'ha durat molt el cosatto?
D'altra banda, m'agrada l'estèstica alegre del cosatto i que tingui ens 3 manillars... :ok:

Buh!: Tema sexe no m'ha dit res. Simplement que, l'esperma d'ell i el teu orgasme fan que el tema s'avanci. En principi, no hi ha problema, sempre i quan no tinguis amenaça de part prematur o alguna altra cosa (potser lo de la placenta prévia).

Ahir vaig tenir visita: el Bernat està cefàlic però el Cesc no. M'ha dit que ja no té espai per donar-se la volta. D'altra banda, m'ha dit que si, una semana després de deixar les pastilles, no m'he posat de part, ja no ho faré (suposo que es refereix abans de la 38). Així que será una cesarea programada durant la semana 37 (ara estic de 36+5)..o sigui que això ja s'acaba!! :love:

Imatge
Imatge
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dt. juny 16, 2015 11:34 am

Maques! Felicitats per l'embaràs doble!
Perdoneu que m'infiltri però he vist això del Bugaboo Donkey,,,,i Itse, jo el tinc i és una joia de debò. Es porta sol encara que hi hagi molt de pes! 2 anys i hi caben perfectíssimament els nens,... És ample sí però jo em moc molt i no he tingut problemes. I això de que es pugui fer individual, sembla una xorrada però no ho és pas!!!
Tingueu-lo en compte! Sap greu perque ha esdevingut un cotxet pijo, però jo el tinc tot negre, és elegant i esportiu, i és una obra d'art d'enginyeria en serio!
Gaudiu de les panxuuuusss!
Perseida

EntradaAutor: Perseida » dt. juny 16, 2015 3:39 pm

Princesa llegirte que te la programaran per la setmana que ve mes o menys mha fet una emoció!!! Que guay!!! Ja se que serà dificil pero a veure si pots anar entrant i explicant!!

Garota gràcies per l'aportació del bugaboo! La veritat es q es veu de molt bona qualitat i xulíssim! Pero es cert q la pasta q costa..

nosaltres encara no hem començat a mirar res de res!!! Quin desastre!! Pero es que no tinc temps!!! A veure si ara al juliol per fi em donen la baixa i puc començar a mirar temes... q sino a lagost sera mes dificil.

buh! A mi no mhan dit res de sexe... sí q mel van prohibir quan tenia lhematoma pero no mes.... a tu et van dir q no per algun motiu com un hematoma? O com a consell general?

Abraçades per totes!!
Imatge
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dt. juny 16, 2015 5:30 pm

NINETAA:
DPP: 16 Desembre
Noms:Encara pensant :cnena: Vera, Abril, Arlet :cnen: Leo,...
Anys:31, quan arribin 32
Germans?: cap,són els primers
Hospital: Hospital Arnau de Vilanova

Princesa Ballarina: aviat tindrás els petits amb tu!! >.-<: >.-<: t'han dit quin pes tenen més o menys?

Tema cotxets: ostras Itse, a mi em passa al revés.. els mountain buggy i baby monsters els veig estrets pero incómdos pels nens, els mclaren els he vist durant anys a la llar d'infants i mai m'han fet el pes, perque quan els nens van creixent costa molt de moure els cotxets amb rodes tan petites i veig que amb el pas del temps es 'deformen' i s'atrotinen molt,el cossato m'encanta l'estetica pero em fa cosa que sigui similar al mclaren i del bugaboo gemelar, m'agraden 'hasta los andares' menos el preu clar...

Itse: que xulo que ja els notis >.-<: >.-<: jo estic impacient per sentir-los.

Avui he anat a fer la prova aquella del sucre i ha sigut un fracás total... als 40 minuts he vomitat tot el bebible....així que hi haure de tornar en uns dies... :ufs: :ufs:
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
Buh!

EntradaAutor: Buh! » dc. juny 17, 2015 1:09 pm

A mi les úniques coses que no m'agraden del bogaboo ( a part del preu ) es que no em passarà per la porta, i, sobretot, que el trobo super baix. El meu marit fa 1.85 i jo 1.75. Tinc amigues que el tenen i sempre he pensat que acabaria amb mal d'esquena si tingués un cotxet tan baix...

Ninetaa, sobre els MacClaren jo només tinc l'experiència de la meva germana, que n'hi van deixar un al néixer el meu nebot. L'havia fet servir un altre nen, el meu nebot i quan va néixer la meva neboda només li van tenir que canviar les rodes pequè estàven una mica desgastades. Val que el respaldo també s'havia descolorit una mica, però si ha aguantat el pas de tres nens, ha de ser un bon cotxet...

Jo encara no sé què faré amb el tema cotxet, llàstima que no existeixi el cotxet perfecte :ufs:
Imatge
Celineraba

EntradaAutor: Celineraba » dc. juny 17, 2015 6:16 pm

Hola,

Princesa ballarina, si que es veritat, el cossatto es una mica de fireta, però nosaltres que casi sempre anem un de sol amb les nenes és bastant àgil per treure i posar al cotxe i ocupa molt poc lloc. Elles ara tenen 17 mesos, no crec que amb dos anys hi càpiguen, per això vaig comprar un McLaren de 2ona mà. Els McLaren els veig menys preparats per nadons. Una amiga meva es va comprar el que dieu, és molt comode, sobretot quant ho transformeu en cadiretes i els nens pesen bastant, llàstima perquè llavors quasi mai volen anar al cotxet, ella se la venut i s'ha comprat un McLaren.
Celineraba

EntradaAutor: Celineraba » dc. juny 17, 2015 6:43 pm

Hola altre cop,
Si no us sap greu explicaré (intentaré ser breu) la meva experiència de part, per si li pot servir a alguna.
- 34 setmanes, vaig trencar aigües però no anava de part, 12 de la nit
- vam entrar a l'hospital on m'havien portat el seguiment, no es podien fer càrrec del part, eren prematures, van mirar que tot estes be, la primera cefàlica la segona transversa. El coll de l'úter intacte, sense borrar (vaig treballar fins aquell dia), em van advertir que em prepares per una cesària
- 1 del matí, arribem a TGN amb el nostre cotxe, sols a urgències, em valoren i la ginecòloga em pregunta: - Que vols fer? i jo respon:- Vull que el meu home estigui amb mi en tot moment, vull part vaginal. Ella em diu:- Farem tot el possible perquè així sigui.
- Em col·loquen unes pastilles dins el coll de l'úter perquè aquest es baixi borrant i així posar-me de part i que comencessin les contraccions.
-Al cap d'una hora vaig començar a notar contraccions.
- 19 hores amb contraccions fins que vaig dilatar el que feia falta.
- A les 7 de la tarda em van posar epidural i l'oxitocina, tot estava a punt.
- Durant les 19 hores amb contraccions la ginecòloga m'anava motoritzant de tant en tant però també em feia caminar i seure damunt de la pilota, així tot va ser més fàcil i va ser la manera de dilatar.
- Hi va haver un moment que crec que ja no s'en recordaven de mi, durant el dia vaig sentir donar a llum com a mínim a tres persones.
- A les 8 ja es veia el cap de la Mar, dins a la sala unes 20 persones, vaig enganxar el canvi de torn, llevadores, pediatres, anestesista, i el meu home. I una sorpresa, la ginecòloga que m'havia ates al principi, tot i no treballar, també va venir, tres ginecòlogues.
-Ho tenia tot, estava preparada per l'ho que pogués passar.
-La Mar no venia encarada i em van haver de rasurar i girar-la amb fòrceps (cap problema i cap seqüela). Dues emputxades i ja teníem a la petita Mar, 2,00kg. La van prendre i quant van veure que tot estava be i va arrencar el plor me la van portar, moment immemorable, el seu pare també la va poder tenir en braços una estona. Peró encara quedava feina per fer.
- Les ginecòlogues es van mirar, jo estava molt tranquil·la, em van dir que empenyes amb totes les meves forces a la pròxima contracció (l'avantatge de l'epidural que et possen és que notes poc o molt i tu ho controles més), a les 8,10 naixia la Tiphaine de natges, 2,00kg. La van treure i automàticament la van posar damunt meu una bona estona, sense paraules.
- Gràcies a tots aquells professionals que fan valer més l'opinió del pacient i prioritzen la seva tranquil·litat que no pas la seva comoditat i ganes de no embrutar-se les mans. Al primer hospital m'haguessin fet cesària sense ni tant sols preguntar-me el que volia. I jo hagués viscut tota sola el millor moment de la meva vida i li haguessin pres aquest record al meu marit.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::