ALGUNA A L'HOSPITAL DE BARCELONA?

Salut, dubtes i preparatius.
buffona
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

ALGUNA A L'HOSPITAL DE BARCELONA?

EntradaAutor: buffona » dv. abr. 15, 2016 11:52 am

Bon dia a totes!!!!
Estic buscant ginecoleg/ga a traves D'ASISTENCIA SANITARIA que atengui el part a l'hospital de Barcelona.
Encara no estic embarassada pero estic en ello i estic segura que ho aconseguire!!!!!!
Algun consell??? alguna d'asistencia? alguna que ho hagi tingut o pensi tenir a l'Hospital de Barcelona?
Gracies a totes!!!! :-())
Saris
:: gosset
Entrades: 487
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: ALGUNA A L'HOSPITAL DE BARCELONA?

EntradaAutor: Saris » dv. abr. 15, 2016 12:31 pm

Hola Buffona,

Jo he parit a l'Hospital de Barcelona amb el Dr. Raúl Villanueva. Me'l van recomenar des de dins d'assistència. Realment quan es passeja per l'Hospital tothom el coneix. Això sí, si vols un part respectat, potser no seria el millor. Si aquest tema t'és igual, és un bon metge.

Perquè ho dic? El meu nen venia de natges, i ell sí que ens va plantejar fer un part de natges, però ens va posar força por al cos, a l'hora, així que vam decidir anar per cessària, que era el que ell recomenava. Fos a fer ara, tornaria a fer el mateix, segurament. I en la cessària, un 10, tan per ell com per l'hospital.

Si vols un part natural, potser cal buscar un gine que fos partidari d'intentar girar el nen, fer parts de natges, etc.

Tampoc tinc gaire més informació, perquè no vaig ni intentar fer pla de part, etc.

Si et puc ajudar en res més, m'ho dius.
Imatge Imatge
buffona

EntradaAutor: buffona » dv. abr. 15, 2016 12:38 pm

Hola Saris!!!
Moltes gracies!!!!!!!!
Jo busco un bon metge i que atengui a l'Hospital.. aixi que si tu el recomanes perfecte!!!!
Gracies de nou, ja t'anire informant.
Un petonas.
Saris

EntradaAutor: Saris » dv. abr. 15, 2016 12:43 pm

Si busques això, el Raúl és el teu home. És molt bon metge, i treballadores d'Assistència van a ell. La llevadora és la seva dona, la Inma, i ella és un encant. Això també, avisar-te que no fa carnet d'embarassada, ni coses per l'estil, més que res perquè tinguis la info complerta!! Jo tinc amigues que van a ell, i estan encantadíssimes.

Per cert, edito per desitjar-te molta sort,i una cerca beeen curteta bonica!
Imatge Imatge
Essuca
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » dv. abr. 15, 2016 2:03 pm

Jo et recomano la doctora Carme Guasch. Molt maca i professional. Té la consulta a l'eixample i aten els parts a l'hospital de bcn. Jo tinc molt bon record del meu part tant per ella com per l'hospital. I em ca explicar tot el procés durant el part.
Imatge
Imatge
buffona

EntradaAutor: buffona » dv. abr. 15, 2016 3:30 pm

Holaaaa,
Saris: gràcies per la info... que és el carnet d'emabarassada?

Essuca: moltes gràcies a tu també!!!!

Us mantindre informades!!!

petonets guapes.
jellwill2
Entrades: 418
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » ds. abr. 16, 2016 9:40 pm

Hola,

aquí una que ha tingut els dos fills a l'hospital de barcelona. I n'estic molt contenta, els dos amb cessària (no entraré en debats de si calien o no, estic conforme amb el que va passar). El tracte de tot el personal va ser fantàstic. I al quiròfan també, millor el segon cop, per l'anestesista, però la del primer cop ja no hi és. I una cosa bona que té és que no et separes del nen i et quedes a reanimació ni res, et pugen a l'habitació, els tres junts. I la veritat, que el pare tingui el menjar a l'habitació, és de molta ajuda, sobretot amb cessària, que et fa mal la cicatriu i no et quedes sola. N'estic encantada. Ja t'han recomanat ginecòlegs, sinó et recomanaria la meva, una mica seca, però molt maca.

Felicitats per l'embaràs. I si tens dubtes de com funciona l'hospital, o assistència i embarassos, jo vaig tenir el segon ara fa un any, així que tinc experiències recents, ja saps.
Saris

EntradaAutor: Saris » dg. abr. 17, 2016 8:36 am

Buffona, ni idea de què és, perquè no ho he vist mai, però pel que diuen altres mares, suposo que és una cartilla on et van posant l'evolució de l'embaràs, resultats d'analítiques, pes de la mare, pes i mesures del fetus, etc.
Imatge Imatge
Essuca
Entrades: 712
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » dg. abr. 17, 2016 9:38 am

El carnet d'embarassada és un llibret on et van apuntant les visites i ecografies, el pes i altres coses del fetus. Si et porta un ginecòleg a vegades el fan a vegades no. En el CAP les llevadores si que el fan.
En el meu primer embaràs vaig anar per privat (hospital de barcelona) i el tenia. En aquest últim embaràs m'han derivat a la maternitat (complicacions resoltes :ok: )i no me l'han fet i és públic. Està xulo tenir-lo per recordar l'embaràs peró no és en absolut imprescindible.
Imatge
Imatge
Sonia5417
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 19, 2017 2:03 pm

EntradaAutor: Sonia5417 » dc. abr. 19, 2017 3:01 pm

Bona tarda! Volia escriure en aquest fil per a les futures mamis com jo que heu acabat buscant referències sobre gines i assistència sanitaria. Possiblement és un post llarg ,però a l'igual que jo al principi, volem trobar el màxim d'info per estar tranquiles !!

Començo per tema gine:
Vaig preguntar amigues, familia, entorn etc i no hi havia ningú lligat assistència sanitaria i a l'hospital de Barcelona , en funció d'això, vaig començar a buscar info per internet i vaig caure en aquest fil. Vaig trobar dos noms "dr. Villanueva" i "dr. Guash"... D'inici el meu marit i jo vam pensar, primer provem i coneixem al dr villanueva ( que t'assegura el part a 'hospital de bcn) i depen de les sensacions i tot ja decidim.

Bé, varem fer la primera visita, i futures mamis, creieu el que us dic encara que no em congueu.. Ha estat la millor experiència intuitiva de la meva vida. Que vull dir amb això, bé... Les primeres visites eren normals, tranquiles, és un doctor 100% realista, no t'escalfa el cap amb pors, ni dubtes, sempre et fa veure l'embaraç com una normalitat. M'explico... Ell prioritza que facis la teva vida i com sempre em deia "estas embarassada, no malalta " jejeje
És cert i cal destacar que és un doctor que al principi va amb peus de plom en questió d'assegurar l'embaraç, fa que no et precipitis a l'hora d'anunciar res.I creieume és d'agrair... Segueixo.. A mida que vas avançant les visites cada mes, el doctor va analitzant al bebe al milimetre, cada eco és més llarga, cada cop analitza i està l'estona que faci falta per veure que tot vagi bé. Ara bé, no espereu que siguin ecos emocionals, és un doctor que mira "el fetus" no li posa nom. No avança els tipics "sembla una nena".. Quan ho diu, ho fa perquè per setmanes és quan et toca.
En el meu cas, al final de l'embaraç vaig tenir mala sort en qüestió merament natural, la meva nena va decidir a l'últim mes girar-se i quedar-se asseguda. La mva cara de poker en quan em va dir que el més segur era cesàrea va ser monumental. No obstant, van esperar fins l'últim moment per veure si es girava. Creieu-me que va ser el millor que va poder decidir, em van programar la cesàrea d'un dia per l'altre i tal com vaig ingressar (imma la llevadora em va dir que tenia contraccions regulars i que el més segur era que en qüestió d'un dia podria acabar en cesarea d'urgencia.

Amb això us vull resumir. Creieu i confieu en ell si us decidiu per ell, us farà un part bonic, el meu marit estava dins amb mi en tot moment, vaig tenir la nena només nèixer sobre la meva cara com un part vaginal, un cop la plorera em va deixar reaccionar la llevadora la va portar a pesar i medir i sense perdre ni un minut estavem tots tres junts.

Aquí he d'esmentar el treball de la llevadora, la Imma, la seva tasca és important en aquets casos, en el moment de preparar-me i posar-me la epi ella va donar-me ànims i va fer que els nervis marxessin enseguida. El seu tracte és molt proper i sembla com si la coneguessis de tota la vida. És una dona que et fa veure la realitat i t'escolta i et dona el consell millor per a tu i sobretot, és sincera.

Vaig acabant ja. Tema hospital. Si sou d'assistència no escolliu cap hospital que no sigui el de bcn. Infermeres, nursery, atenció a l'acompanyant.. Sortireu d'allà encantats. Teniu el programa nadó de dos visites a casa per dubtes i t'ajuden en tot (bany, alimentació, dormir, massatges al bebe)
I l'estada a l'hospital et donen compreses, calçetes, volquers, tovalloletes, alchol...

Potser em deixo algo però si hi ha qualsevol dubte, intentare respondre el que necessiteu.
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

EntradaAutor: Goli » dc. abr. 19, 2017 10:04 pm

Hola! Totel que siu la sonia sobre lhospital és cert, es un hospital suuuuper confortable peeeeero en el meu cas va haver-hi una pega,una gran pega: quan ja marxavem cap a casa, amb la bossa carregada, la pediatra ens diu: ah, per cert, la nena te la,clavícula trencada i no podrà girar cap al cantó esquerre, heu d'anar amb cuidado i fer visita amb el pediatra.
Crec que no va estar bé assabentar-nos quan marxavem, sincerament. Espero que fos un cas aïllat.
Del que tinc un record 10 es de tooootes les infermeres que van ajudar-me a que no tires la tovallola amb la lactància. Van ser totes totes genials i els hi dec que no em rendís.
Tema gines jo vaig tambè tenir mala sort. Una de les que s'ha citat em va atendre a mi el part i seguiment embaràç. Actualemnt torno a estar embarassada i estic amb una altre gine i pariréa la corachan ( requisits de la nova gine ) al final, prioritzo altres coses despres de lexperiencia amb la primera.
Imatge
Sonia5417
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 19, 2017 2:03 pm

EntradaAutor: Sonia5417 » dg. abr. 30, 2017 4:44 pm

Ostres doncs em sorpren moltissim. Si el metge es el doctor villanueva la veritat que no en tinc cap queixa, i ho dic Amb propietat ja que la meva nena venia de natges i només néixer i els dies que estavem al hospital tant ell com la pediatra que estava allà ens van estar mirant si la nena tenia la cadera bé, ja que es veu que es comú que els nens de natges tinguin aquesta tendencia. No obstant, el gine i la llevadora van venir a veurem tres dies a l'habitació (va agafar finde durant l'ingrés) i sempre desprès de mirar-me a mi la cicatriu, la pancha ital feia una ullada a la nena pel tema maluc.

Si llavors parlem de la doctora guasch ja no en tinc cap referència ja que no vaig arribar anar a la consulta.
Penso que amb tot això són experiències pròpies i com diuen molts cada part és un món. Però us animo a explicar si més no una mica les vivències ja que trobo que entre totes ens dona més confiança i opcions que triar.
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dg. abr. 30, 2017 6:16 pm

El meu part -vaginal- també va ser a l'hospital de bcn.
En general tinc bones paraules per tot. Però sí que és cert que recordo molt negativament la pediatra d'allà.
Ni idea de si segueix allà o no, i tampoc recordo el nom, però si dues o tres sortides de tò. Una indirecta sobre que ja sabia que el nen havia dormit amb mi al llit la primera nit, i l'altre va ser molt dura fent-me entendre que el nen tenia la glucosa molt baixa i que havia de prendre suplement si volia que li pujés.

Potser va ser la mateixa dona (pediatra) que comenta la Goli que li va dir lo de la clavicula al marxar!! Que fort!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Lilihh
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 9:18 pm

EntradaAutor: Lilihh » dl. des. 11, 2017 9:57 am

Holaaaa!
Teniu referències de l ‘ Anna Peguero, q aten parts a l’ hospital de Bcn ?
Qualsevol informació serà de gran ajuda, moltes gràcies a totes!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: