Rinitis del embaras??

Salut, dubtes i preparatius.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Rinitis del embaras??

EntradaAutor: Ari_RG » dc. abr. 20, 2016 11:16 am

Hola noietes!

A veure porto una galipandia des de fa dos setmanes que vamos em te fregida... Ara estic millor pero els mocs no marxen... He tingut mes mocositat des del principi del embaras, tot normal com diu la gine, pero ara ja no se si es cosa del embaras o del refredat... No puc respirar pel nas, intento mocar-me pero es super espes... Faig servir rinhomer i ni aixi, vahos i tampoc... No se com respirare pel part... XD.

Algun remei que em pogui ajudar a descongestionar? Estic de 37+3!

Gràcies guapes!
misuga
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. maig 10, 2013 8:18 pm

Re: Rinitis del embaras??

EntradaAutor: misuga » dj. abr. 21, 2016 7:52 am

Hola Ari,
Jo al principi de l'embaràs (ara estic de casi 7 mesos) vaig tenir un costipat molt fort que va fer que tingues molta mucositat durant setmanes. Això va derivar en uns mals de cap constants crec que deguts a que vaig agafar una mica de sinusitis.
Per mi els productes tipus rinhomer no fan res apart que valen una pasta. Faig servir directament aigua amb sal. Escalfes aigua en una casola, uns 200 ml (l'aigua ha de ser mineral i no escalfada al microones). L'aigua escalfada ha de ser tèbia que no cremi ja que hi hauràs de posar el nas a dins :). La poses en un bol i hi afageixes una culleradeta de sal marina (que no sigui fluorada ni coses rares).
Et poses davant de la pica del lavabo i poses el nas dins el bol inclinat. No t'has de cremar! tapes un orifici i amb l'altre inspires. Has de notar que l'aigua amb sal puja fins a l'altura del sinus. UN cop arriba allà després l'expulses directament a la pica (pot ser que una petita quantitat et surti per la boca però no hauria de ser la majoria). Ho fas tres vegades amb un costat i després el mateix amb l'altre. Finalment ho pots fer directament sense tapar cap orifici amb els dos forats alhora.
Si et pica massa el nas quan ho fas pot ser que t'hagis passat de sal, has d'anar trobant la dosis adequada.
Fa una mica d'angunieta però és super efectiu!! Neteja molt la mucositat i això ho pots fer com a pràctica diària, si estàs molt tapada, fes-ho diverses vegades al dia. Ja veuràs que després de fer-ho no paren de sortir mocs.
Espero que t'hagi quedat més o menys clar, és difícil explica-ho per escrit...
Que et milloris ràpid i molta sort i que disfrutis el part!!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Rinitis del embaras??

EntradaAutor: Ari_RG » dj. abr. 21, 2016 9:58 am

Misuga moltes gràcies!!!!

Ho probare avui mateix a veure perque realment el rinhomer no em fa res de res...

Crec que el que tinc es encara refredat perque es bastant diferent al que tenia al principio pero bueno a veure si marxa o haure de respirar tot el part per la boca... XD
Avatar de l’usuari
Pruna82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. gen. 20, 2016 6:54 pm

Re: Rinitis del embaras??

EntradaAutor: Pruna82 » dj. abr. 21, 2016 2:02 pm

Hola, jo també vaigagafar un bon refredat a l'inici de l'embaràs i a la farmàcia em van donar un spray que és diu fitonasal, és específic per embaràs i lactància. A mi em va funcionar, tot i que el preu em va semblar elevat (uns 7 euros)

Ànims!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Rinitis del embaras??

EntradaAutor: Ari_RG » dj. abr. 28, 2016 9:01 am

Noies he provat de tot, misuga ni tan sols amb el teu remeis em descongestiono... El tema es que no puc respirar pel nas profundament... Intento fer les respiracions de part i he de respirar per la boca... Creieu que quan em posi de part em passara? Ja em veig amb l'oxigen a aquest ritme... XD
aritrost
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 02, 2018 10:13 pm

Re: Rinitis del embaras??

EntradaAutor: aritrost » dj. maig 31, 2018 5:20 pm

Hola bones! Escric perque tinc rinitis de l’embaras des del principi, ara estic de 6 mesos, nomes pensar que me’n queden 3 mes...
Com et va anar? Alguna recomanació? Et va marxar? Tinc por que se’m quedi crònica!!
Merci!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Rinitis del embaras??

EntradaAutor: Ari_RG » dt. jul. 17, 2018 12:37 pm

Hola! Doncs em va durar tot l'embaras i després em va marxar... Ara estic del segon i igual, vaig anar d'urgencies per mal de cap i em van dir que em prengues un polaramine (que es antihistaminic) pero clar m¡ho prenc un dia xungo no cada dia... Anim!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::