BESSONS 2016-2017

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
elmeubip
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: elmeubip » dg. nov. 20, 2016 8:31 am

Hola noies!!

Abans de res MOLTES I MOLTES FELICITATS A LES FUTURES MAMIS BESSONERES!!
Esteu a punt d'endinsar-vos en una aventura preciosa, està clar que hi ha dies de tot (però com els que tenen 1 fill ehh!) però ser mare de bessons és tant i tant especial... viureu tanta emoció junta...
Així que poc a poc i amb bona lletra. L'embaràs de 2 moltes vegades és molt dur, però d'aquí un temps tindreu la vostre recompensa, els vostres fillets!!!
Les meves ja tenen 1 any i penso jolin, ja?? així que aprofiteu cada segon amb ells...

Us volia dir que si hi ha alguna mami embarassada de 2 nenes, venc la ropa de les meves? Us deixo el link per si us pot interessar... http://p.wallapop.com/i/109641122?_pid= ... 5&_me=mail

I si necessiteu el que sigui, em podeu enviar un privat que us intentaré ajudar al màxim.

Un petonarro a totes, VALENTES!!
carabassa
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. maig 01, 2015 10:05 am

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: carabassa » dt. nov. 22, 2016 3:22 am

Hola a totes!

Ja són aquí les meves bessones! Van néixer fa dues setmanes per cessària a mig matí. Va anar tot molt bé, tot i que la recuperació de la cessària és dureta, com tothom, imagino. Tenir-les és una experiència única, un canvi de vida! Ja quasi no recordo tots els anys de lluita contra la infertilitat, només importa ara i aquí. No negaré que hi ha moments de moooolta feina i nits desesperants, però val la pena!
El que m'està costant una mica és la lactància, i això que de moment només puc fer-ne amb una! Al final el tema de la discrepància de creixement ha acabat bé. Les dues han nascut saníssimes, però amb més d'un quilo de diferència. Això ha fet que no pugui posar-me la peque al pit, no obria la boca suficient, i amb l'altra... Bé, vaig fer unes primeres 24h espantoses. Havia llegit i buscat informació, però tot molt desorganitzat! No sé si ho aconseguiré.
Per la resta, tot molt bé i moooolt feliç.
Enhorabona Lauretis per les teves!!
Octubre 2012: Proves i entrada a la llista d'espera.
Juliol 2014: Primera ICSI. 4 embrions. 2 transferits. Negatiu.
Octubre 2014: Transferència 2 embrions congelats. Negatiu.
Abril 2015: Segona ICSI. 7 embrions. Me'n transfereixen 2. Negatiu.
Març 2016: Transfer 2 congelats. Positiu!
hungry_mom
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. maig 09, 2016 4:36 pm

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: hungry_mom » dt. nov. 22, 2016 9:33 pm

Hola a totes! Felicitats a les que ja heu estat mamis.

Els meus petitons van néixer fa 10 dies, la cesària va anar molt bé. Els primers dies, igual que la carabassa, una mica caòtics, sobretot el tema de la lactància: cada professional et diu una cosa totalment diferent, i et tornes boja, i al final no saps cap a on tirar. Jo de moment estic fent mixta.
Les nits són durilles, això de dormir en franges d'hora i mitja, però quan te'ls mires.... se't treu la son

Ànims a les que us queda poc d'embaràs, disfruteu i penseu en disfrutar molt el moment del part, és meravellós!
Avatar de l’usuari
Sweetdreams
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. feb. 23, 2016 8:28 pm

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: Sweetdreams » dj. nov. 24, 2016 7:56 am

Bon dia!!!
Primer de tot enhorabona a totes aquestes super mamis que he vist que hi ha per aqui!
Jo ara feia molt que no em conectava xk per feina liada i demés la veritat es que no he tingut gaire temps. A partir d'ara segur que en tindré xk m'han dit que he de fer repòs relatiu i això em té una mica espantada Us explico el meu cas a veure si alguna també li ha passat.
Divendres passat vaig anar a fer-me una eco rutinaria per veure com estaven els meus peques, quan vaig entrar li vaig comentar a la doctora que tenia alguna molestia que altra al baix ventre i que cada 10 min tenia la sensació de tenir pipi però que quan anava al lavabo casi no en feia.
Ella em va dir que mirariem el coll de l'úter i aquí va venir la meva sorpresa.
En 28 setmanes el tenia a 18mm. Allà mateix em van derivar a urgències perquè em va comentar que això era molt curt per les setmanes que estava i s'havia de mirar.
A urgències em van fer corretges i van veure que no hi havia contraccions, em van fer analítica d'orina i de sang i tot bé així que el que van fer va ser posar-me la maduració de pulmons i enviar-me cap a casa amb medicació d'Adalat cada 8 hores, repòs relatiu i que tornés al dia següent per posar la segona maduració i tornar a mirar-ho tot.
Dissabte vaig tornar i em van tornar a possar corretges, la cosa seguia igual, els nens perfectes i cap contracció. Em van tornar a mirar el coll de l'úter i s'havia allargat fins a 24mm!! Així que em van dir que seguís igual.
Ahir vaig tornar anar al metge i la cosa segueix bastant igual 22mm.
Estic una mica espantada perque ara estic de 29 setmanes i ho veig molt i molt d'hora.
Alguna li ha passat alguna cosa semblant? Amb el repòs relatiu i la medicació es pot aguantar bastant més?

Ah! Per cert, els dos ja estan de caps i a baix de tot!!

Ho semto per el rotllo que us he fotut!

Moltíssimes gràcies per avançat!!
carabassa
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. maig 01, 2015 10:05 am

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: carabassa » ds. nov. 26, 2016 9:37 pm

Hola sweetdreams!

A veure si et puc ajudar. Sembla q tens el coll de l'úter una mica curt, tampoc suuuper curt, però has de fer repòs. Jo conec unes quantes persones q amb risc de part prematur, gràcies al repòs i al control mèdic han arribat al final.
Pensa q estàs en la setmana 29, a partir de la setmana 33 és part prematur de baix risc quant a possibles seqüeles dels petits. Per tant, cada dia és una victòria!!
Molta calma i pren-te el repòs seriosament! Ja et dic q jo conec casos de risc q han acabat molt bé només amb control mèdic. Ànims i q et cuidon!
Octubre 2012: Proves i entrada a la llista d'espera.
Juliol 2014: Primera ICSI. 4 embrions. 2 transferits. Negatiu.
Octubre 2014: Transferència 2 embrions congelats. Negatiu.
Abril 2015: Segona ICSI. 7 embrions. Me'n transfereixen 2. Negatiu.
Març 2016: Transfer 2 congelats. Positiu!
hungry_mom
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. maig 09, 2016 4:36 pm

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: hungry_mom » dt. des. 06, 2016 1:09 pm

Hola!
Una pregunta per a les que ja heu tingut els vostres bessons: com porteu la lactància? Jo m'estic trobant amb molts problemes amb el pit, la meva intenció és fer mixta, però de moment el pit no el tinc controlat. Alguna altra en la meva situació?
carabassa
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. maig 01, 2015 10:05 am

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: carabassa » dc. des. 07, 2016 8:09 am

Hola Hungry mom!

Mira, jo amb el tema de la lactància vaig fatal. Avui les nenes fan un mes i estic plantejant-me deixar-ho. He tingut uns principis molt durs i no sé si em compensa. Crec que la LM és la millor alimentació per a les meves filles, però crec que és més important una mare feliç i capaç d'agafar-les a les dues al bracet que una heroïna de la lactància frustrada i esgotada.
Durant les primeres tres setmanes només geia lactància mixta amb una (l'altra va néixer massa petita, no obria la boca). Lactància mixta perquè bo guanyava pes. 8 suplements al dia que he acobseguit reduir a 5. La petita, lactàmcia artificial amb una llet especial per a bebès petits, un biberó diari de llet materna que em costava Déu i ajuda aconseguir. Fa cinc dies que s'enganxa al pit però no té un bon agarre i no fa apenes succió nutritiva.
Aquest primer mes he viscut enganxada a una de les nenes, en 15 dies em quedo sola a casa i no sé com ho faré. Em compensa?
Buf, necessitava desforgar-me! Com veus no ets l'única que ho està passant malament. Això de la lactància és molt difícil, i la majoria de gent et parla des de la perspectiva de tenir un sol bebè.
I tu, com vas? Què és el que t'està costant?
Octubre 2012: Proves i entrada a la llista d'espera.
Juliol 2014: Primera ICSI. 4 embrions. 2 transferits. Negatiu.
Octubre 2014: Transferència 2 embrions congelats. Negatiu.
Abril 2015: Segona ICSI. 7 embrions. Me'n transfereixen 2. Negatiu.
Març 2016: Transfer 2 congelats. Positiu!
Lauretis
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. maig 24, 2016 6:14 pm

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: Lauretis » dg. des. 11, 2016 10:34 am

Hola noies!

Com va tot? Jo molt contenta perquè les petites creixen molt ràpid i son tan bones... >.-<:
Només dormen i mengen!!

En el tema de la lactància, us diria q no us frustreu...jo vaig fer exclusivamen LM amb la meva primera filla, i ara amb les bessones em resulta impossible! Segur q hi ha algú q ho pot fer, però jo no soc capaç, a la vegada no me'n surto i si faig 1er una i després l'altra, no hi ha temps, xq la segona es desperta i no tè espera, apart d'això no queden tipes i acabo donant un bibi desprès. Total, q si alguna es desperta abans que l'altra intento donar-li una mica de pit, i a la següen toma a l'altra. Això ho faig un parell de cops al dia, aixi em sento millor xq els hi puc donar una mica, però el 90% de la seva alimentació és artificial, i no passa res!!

Ànims!!!!
Avatar de l’usuari
kitiara_h
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. març 06, 2015 10:27 am

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: kitiara_h » dc. des. 14, 2016 7:45 am

Hola guapes!!

Quant de temps! Pero es q no donem a l'abast amb les dos nenes! Q us haig d'explicar a vosaltres!!!!

Les meves tenen ara 2 mesos ni acaben de superar els 4kg! Estem super contents, cansats pero contents!!

Jo faig pit! I després de les tomes un bibe de 20ml de postres per cada una. Ara fan 6 tomes al dia porque dormen molt be la nit i suplements en prenen 3 o 4, el primer del dia mai i de la resta els vaig traient algun. Es llet meva o de formula depenent se ai he pogut posar el tira llet o no... Com diu ma mare el suplement li dono per por... pq engreixen be, pero com del pit mai saps quant han menjat exactament...

Joncs diria q no us frustreu i q si no es pot... La llet de formula es tb estupenda per q creixin i es posin forts. Estic 109% d'acord amb la carbassa, millor feliç q heroïna frustrada de la lactancia, es mes important ser persona tu i poder estar contenta amb els teus peques!!!

Jo vaig començar mes o menys be, es van enganxar be i tot i q van perdre una mica massa a l'hospital només van dinar suplement petit per tant elles seguien intentant menjat. Després vaig passar ina crisis forta quan elles tenien com 3 setmanes, plorant i amb molt de mal, pero poc a poc vam anar aprenent de nou les tres N altre cop. Va ser durillo i jo pensava cada cop q seria l'últim, peto es va regular cap a be.

Haig de dir, encara q no quedi be, q no em sembla la experiència mes emocionant de la vida ni tan ídilica com la venen, pero ja jo em fan mal i es mes que em sembla q em paso el dia amb les nenes al pit que problemes amb la lactancia en si. I això q no em puc queixar q fan tomes cada 3h de dia i de nit poden passar 6-8.

Jo els hi dono a les dos a l'hora. A l'hospital em van ajudar molt i vaig aprendre la postura del jugador de rugbi I em va molt be. Tinc les mans lliures per ajudar-les quan perden el mugró o estan mes neguitosos i moure-les per fer totes si cal, com s mínim de moment. Ens posem al sofà, jo asseguda, una al braç del sofà una i sota l'altre un coixi rodó que fa les vegades, uns bons coixins grans en plan almohanda de l'ikea per que ella s'hi estirin i un altre coixin a la meva esquena... Vamos tota una infraestructura! Tinc la sort de tenir molta ajuda i normalment hi ha algu q em posa la segona nena al coixí, sola em costa mes agafar les a les dos . De fet quan intento posar a una sola em costa mes agafar la postura!!

Jo el q tinc clar es q ho faig mentre poguem i estiguem còmodes les tres i q si no es pot... No es la fi del món, la LM es molt bona per elles, pero la mami amb energia i contenta es molt mes important.

Sobretot vull que quedi clar q no es ídilica!! Q es ven massa el tema, se suposa q jo estic en situació casi perfecte i em frustro dies quan estan mes adormides, mes inquietes, mes... Per tant molts molts ànims maques!!!!


Jo ahir vaig anar a veure la primera llar d'infants... Quina pena, no se com ens jo farem quan hagi de tornar a currar (31/03) no se com faré la logística!!! Només de pensar em poso a plorar!!

Ànims a totes, que cada dia d'embaràs i de cuidar a les peques es una victòria!!!

Molt repòs per tu!!

El grup de FB... Per entrar-hi?
Jessica2014
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dj. maig 19, 2016 4:38 pm

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: Jessica2014 » dc. gen. 04, 2017 4:28 pm

Hola a todas!!

Me cuelo por aquí ya que me acaban de dar la noticia de que estoy embarazada de mellizos después de pasar por una FIV. Todavía estamos en shock... estoy de muy poquito de 6+4 y nos surgen muchas preguntas... La primera de ellas es que me aconsejan en la S.S. que me lleven en la maternitat ya que son expertos en embarazos gemelares pero yo tengo mutua y tenia pensado ir a la dexeus... estoy hecha un lio!! A ver si podeís ayudar o aconsejar!!
2011: Empezamos la búsqueda de un bebe
2013: Diagnostico: Yo, endometriosis, Él, astenozoospermia
2014: Nos apuntamos en lista de espera para FIV
2016: 30/11 Punción, 03/12 Transferencia, 15/12 Beta ++++++
2017: 04/01 primera eco
Avatar de l’usuari
kitiara_h
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. març 06, 2015 10:27 am

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: kitiara_h » dj. gen. 12, 2017 11:20 pm

Hola guapa

Primero de todo enhorabuena!!! Haya sido largo o corto el camino hasta aquí seguro q ha costado lo suyo, así q disfruta de esas dos maravillosas vidas de tu interior.

A mí me llevaron en la maternidad y di a luz ahí. Yo tb tengo mutua pero mi Gine estaba en plan convencida de que como eran día mejor la maternidad i en todo momento me hablaba de 'cuando ellos tal...' Con lo q al final me dio poca confianza y me decidíd a ir solo a la maternidad q ya eran suficientes visitas. Mi embarazo y parto fue normal así q bien pero mi cuñada q tuvo uno de gemelos mono moño y muchísimos problemas siempre dice q en la ss como en nnmingin lado la trataron a.

Yo personalmente creo q si todo va bien... La mutua o la ss te irán igual de bien pero si hay complicaciones es cierto q la maternidad trae gemelos al mundo como algo habitual.

Te cuento q a mí me llevaba la Dra gonce y es un pelin... Seca? Va 'Per feina' y no tiene muchas contemplaciones, ella está para ver q todo vaya bien no para q tu disfrutes de uma eco muy maja de tus peques... No sé si me explico... Van más a control y menos a disfrute... Nosotros como todo iba bien estábamos en la consulta lo mínimo y por un lado guay porque es q iba bien pero por otro... Como q tr falta q te mimen más a ti!
Eso sí, el parto (cesárea) con dos Dr q no había visto antes y las visitas mientras estuve ingresada igual... Vamos q como te lleva 'el equipo' no tienes un mismo médico. Bueno o malo? Siempre me trataron muy bien pero de nuevo hay menos complicidad.

En fin, mis peques tienen ahora tres meses y a pesar del
Cansancio y tal vivo en la gloria de felicidad con ellas!

Tú pregunta! Tardamos en contestar porque hay poco movimiento pero aquí estamos!!!

Enhorabuena de nuevo!!

Qué tal vais el resto??????
Lina1987
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 09, 2018 1:49 pm

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: Lina1987 » dv. març 09, 2018 2:01 pm

Hola soc nova an aquet portal i volia comparti amb totes les mames la mateixa experiencia de tenir bessons jo els he tingut el 25/12/2017
i em dic saray

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::