Embaràs i esport

Salut, dubtes i preparatius.
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Embaràs i esport

EntradaAutor: between » dc. gen. 04, 2017 6:46 pm

Hola noies,

obro aquest tema per preguntar-vos si continueu fent esport estant embarassades!
Fa un temps que us llegeixo però no he vist temes o posts semblants i em pregunto: realment estar embarassada implica que s'ha acabat l'eport? :(
Com a esport em refereixo a anar al gimnàs d'una manera més o menys intensiva (tipus spinning, body pumb, zumba, step, o altres) o esport a l'aire lliure tipus running o mountain bike.
No incloc sortir a caminar perquè, tot i que per a una embarassada pot ser cansat, no és un treball d'alta intenstitat.

Quin esport "us deixa" fer el metge? Es pot físicament o l'embaràs us fa anar molt cansades i realment és impossible?
O, per contra, heu deixat d'anar al gimnàs perquè inconscientment (o conscient) heu canviat de xip i ha deixat de ser una prioritat?

Animeu-vos a explicar la vostra experiència!
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: Embaràs i esport

EntradaAutor: between » dl. gen. 09, 2017 12:01 pm

Gràcies per la resposta, Leia!

ostres no m'imagino fer abdominals amb la panxu d'embarassada! Si ja costa amb els mitxelins pel mig..

A veure si algú més explica la seva experiència!
Mia2016
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 8:53 pm

Re: Embaràs i esport

EntradaAutor: Mia2016 » dv. gen. 20, 2017 7:44 pm

Hola a totes!!
Jo faig, o feia molt d'esport, i durant l'embaràs, la veritat es que tb. Tot sense pujar de pulsacions en excés, però vaig correr fins la setmana 20, spinning fins abans de parir, vaig fer esquí de fons fins la 20. I per suposat vaig nedar dins abans de parir. De fet vaig trencar aigües a l'aparcament de la piscina!!
Està clar q qui no n'estigui acostumada, no ho ha de fer, però jo em sentia genial. No se si va ser això o no, però vaig recuperar el meu pes en 2 setmanes.
Ànims!!
Avatar de l’usuari
mes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 26, 2012 7:44 pm

Re: Embaràs i esport

EntradaAutor: mes » dv. gen. 20, 2017 9:36 pm

Hola,

Només dir que a un centre de rehabilitació de sol pèlvic que vaig anar després de tenir el nen i a les classes de ioga que feia per preparar-me pel part, a tots dos llocs, em van dir que els abdominals hipopressius no es poden fer durant l'embaràs. Després sí, clar. Jo no sóc cap experta, ho comento per si de cas. Ara que torno a estar embarassada no els estic fent, no sé... Per recuperar-me em van anar fantàstic.

Salutacions!
Set 2012: 1IA ++++, un nen.
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::