16 setmanes i sense panxa

Salut, dubtes i preparatius.
FullMoon
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 13, 2017 11:36 am

16 setmanes i sense panxa

EntradaAutor: FullMoon » dv. gen. 13, 2017 11:49 am

Hola Socpetitones!!!
Sóc nova per aqui, sempre us llegèixo i avui m'he animat a escriure! :--/)

Estic de 16 setmanes i molt preocupada perquè no tinc gens de panxa!!!! En teoria tot està bé, em trobo perfecte i no tinc pèrdues ni res però no puc evitar rallar-me perquè veig que la majoria de noies ja tenen panxeta amb 4 mesos.... :-())

A veure si em podeu tranquilitzar, o no, explicant quan us va a començar a sortir panxa a vosaltres...

Sóc mama novata i no tinc experiència en res!!! :content:

Una abraçada a totes!!
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: 16 setmanes i sense panxa

EntradaAutor: Inda » dv. gen. 13, 2017 1:55 pm

Hola!!

Tinc una foto del meu primer embaràs amb 15 setmanes...que me la vaig fer perquè vaig pensar "a partir d'ara creixerà". I va crèixer sí, però no va ser fins als 6,5 mesos que la gent que coneixia pel carrer em deia "que estàs embarassada?" Sí, de 6 mesos....i deien "6 mesos????? Serà molt petit" i coses així. Tot va anar molt bé i va nèixer a la 42 amb 3,200kg

Si puc pujo foto aquest cap de setmana. Si tot està bé, aprofita ara! Que després amb panxu tot es complica una miqueta!!

Felicitats!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
petitoneta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm

Re: 16 setmanes i sense panxa

EntradaAutor: petitoneta » ds. gen. 14, 2017 9:09 pm

Hola!!

A mi també va passar-me al primer embaràs :-()) El gine va comentar-me que la panxa queda dins els ossos de la pelvis i, que de cop, quan ja no hi capigués, un dia sortiria. I així va ser. Jo no he tingut mai panxa i fins que no vaig començar el cinquè mes d'embaràs no vaig posar-me els pantalons de premama!!

No et preocupis si tot va perfecte! Enhorabona i gaudeix!!
FullMoon
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 13, 2017 11:36 am

Re: 16 setmanes i sense panxa

EntradaAutor: FullMoon » dl. gen. 16, 2017 1:13 pm

Inda i petitoneta Mil gràcies per contestar!! :-()-) La veritat és que ja estic + tranquila... He tingut visita amb la llevadora i m'ha dit que és normal que encara no tingui panxa ja que sóc alta. I de pas li he escoltat el cor... :love: o sigui k tot va bé!!! >.-<:
Mia2016
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 8:53 pm

Re: 16 setmanes i sense panxa

EntradaAutor: Mia2016 » dv. gen. 20, 2017 7:36 pm

A mi em va passar el mateix, poquíssima panxa, vaig fer servir la meva roba en tot moment. Es mes, estava al quiròfan a punt de la cesària de la meva filla prematura de 34 setmanes i la infermera mig en serio i mig de broma, encara em deia si estava segura q estava embaraçada...
Jo reconec q em vaig agobiar bastant x aquest tema.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: 16 setmanes i sense panxa

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 26, 2017 9:04 am

Jo tinc molt poca panxa tambe i avui faig les 15 setmanes!!!! L'altre dia una companya de feina que ho sap quasi desde el ppi, em va dir q es pensava q jo estava de 2 mesos i estic quasi be de 4 mesos!!!! Diu no se te nota nada... Be, pq vaig amb jerseis amples... pero si, a la setmana 12-13 crec, ja em vaig començar a veure una mica de panxolineta, res, una mica. I a les 14 em vaig fer la 1a foto, i si, algo se'm veu. Pero no tanta panxa comparat amb fotos que veig per instagram de noies que estan com jo.... al ppi tb em rallava, ara ja no. En part penso que millor, ja em sortira la panxa!!!

Ara fa dies que no em peso, pero la setmana passada pesava 58 i un altre dia 59. Es el que peso normalment. Em va preocupar tambe.

Pero be, penso que ja guanyaré pes. I la panxa no em preocupa pq ja me la vaig veient. Com que molta gent no ho sap, ja m'esta be per dissimular.... fins que ho digui un dia d'aquests jejejje

:-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::