Embarassades de poques setmanes: Contenta amb cautela

Salut, dubtes i preparatius.
marami
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. ago. 22, 2013 5:51 pm

Embarassades de poques setmanes: Contenta amb cautela

EntradaAutor: marami » dv. març 10, 2017 8:51 am

Hola guapis, soc una persona molt patidora i que em menjo molt el cap. Obro aquest post per parlar sobre com es porten les primeres setmanes abans d'anar a la primera eco, els dies despres d'haver fet el test d'embaràs i que ha sortit positiu. En fi aquesta llaaaaaarga espera. Moooolts petons
garota
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Embarassades de poques setmanes: Contenta amb cautela

EntradaAutor: garota » dv. març 10, 2017 9:12 am

Jejeje enhorabona per l'embaràs!! Aquests dies eterns es passen.... passant-los jajaaja
Si ets.molt nerviosa intenta fer activitats q et relaxin...es fan lents però acaben passant. A més, un cop fas la primera eco, quan surts, surts flotant d'emoció, però al.cap de dues hores ja tornes a patir jajaajajajaj
Un cop ja el notes la cosa es relaxa una micona... però des delde positiu, és un patir constant ja de per vida jajajaaja
De veritat, gaudeix del moment, relaxa't, connecta.amb tu mateixa... és un procés preciós!
Felicitats i que vagi tot genial!
crunchi
Entrades: 862
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dv. març 10, 2017 9:57 am

Enhorabona maca!!!!! Jo tambe vaig patir molt, el cap em feia males passades i estava super negativa, sobretot alla a la setmana 11, just abans de la 1a eco. Al fer la 1a eco ja vaig estar mes animada i dir-me que tot estava be, pero inclus dies després de la 1a eco vaig tenir moments de tot tambe: pors, inseguretat, incertesa... suposo q ens passa a moltes. Jo entre q no tenia simptomes, no m'engreixava, no sentia res.... vaig arribar a pensar que quan fes la eco de les 12 potser alla no hi hauria res. Una rallada mental molt forta. No li volia dir a ningu per si de cas, als meus pares els hi vaig dir a la setmana 7, i a la resta de familia i companys de feina a la setmana 16, i vaig estar temptada d'esperar a dir-li's a la setmana 20, pero em va semblar ja molt exagerat. Pero tot per les pors que tenia. Aixi que creu-me, t'entenc perfectament.
A mi la frase q em va ajudar és la de la meva llevadora, si no tens perdues de sang ni febre, tot fa el seu procés. En molt moments m'ha ajudat moltissim.
Anims nena, es un procés que s'ha de passar, i aixo es tot just el principi, a partir d'ara patirem sempre per ells. Poc a poc, no t'agobis. Parla a,b algu de confiança, que tambe ajuda el parlar les coses. I sino sempre esta aquest forum jejeje

:-()-)
Imatge
Maryla
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

EntradaAutor: Maryla » dv. març 10, 2017 10:32 am

A mi també em va passar, encara em preocupa que tot estigui bé abans de cada visita i aixó que ja estic a 10 dies de la DPP :-:)
Jo sempre dic que les preocupacions com a mare començan des del test d'embaràs positiu i ja no se'n van mai. Per nosaltres son el més important des del primer minut.

Només et puc dir que el passis lo millor possible però les pors no es marxaràn, intenta pensar en la part positiva de l'embaràs i gaudeix l'alegria del moment. Ànims!!
ImatgeImatge
petipe
Entrades: 216
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dv. març 10, 2017 12:25 pm

Hola marami, enhorabona!

Aquí una altra que t'enten perfectament. La crunchi t'ha dit una frase que l'ha ajudat i jo te'n vull dir una altra, per si et serveix. La vaig llegir aquí al socpetit d'alguna altre mare i em va servir molt!
I és que "fins que no es demostri el contrari, el teu petit es mereix que creguis en ell..." és només una frase però a mi, en molts moments, m'ha donat l'empenta o la fe que necessitava quan estava negativa!
GuiRit
Entrades: 127
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

EntradaAutor: GuiRit » dv. març 10, 2017 2:15 pm

Hola marami!
Aquest és un bon post perquè segur que un 99% de mares/futures mares del fòrum han passat per aquest procés! Jo hi estic ara mateix de ple...
En el meu cas es veu accentuat perquè vaig tenir una pèrdua de l'anterior embaràs i en aquest estic cagadeta cagadeta. Però això sí... no he deixat que els nervis se'm mengin!
Els primers dies després del positiu no dormia bé, tenia malsons, em despertava molts cops... però ara he après a viure-ho amb més serenor. Amb impaciència sí, però amb calma. El que hagi de ser serà i sobretot, jo et diria dos consells després de la meva experiència i de llegir mooolts missatges del fòrum:
- no t'obsessionis amb símptomes o falta de símptomes perquè és absurd. Hi ha noies amb més panxa, amb menys, que fins i tot perden pes dels nervis (i ÉS NORMAL!), amb mal de pits, sense, amb mal abdominal, sense, que pixen més, menys... i res és mal senyal de res!
- i segon... com diuen la majoria de metges i llevadores: és important pensat que l'embaràs NO ÉS UNA MALALTIA i no se l'ha de tractar com això. Per tant, fes la vida més normal que puguis :)

Espero haver-te ajudat. I ja sé que és molt fàcil de dir i molt difícil de fer... i parlo per mi! :-o00m
GuiRit
Entrades: 127
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

EntradaAutor: GuiRit » dv. març 10, 2017 2:25 pm

Ah, i sobre el fet de donar la notícia o no als demés, és una opció molt personal. Nosaltres vam decidir no dir-ho fins bastant tard l'altre cop (setmana 10 i pico) i només a la família propera i finalment ens va venir el pal a les 12. Així que aquest cop hem decidit no dir-ho ni a a la família fins les 12 perquè estem més tranquils sense "pressions" ni tan sols haver d'aguantar un "tot anirà bé". Només només ho sap la meva cunyada que va passar pel mateix i hi tinc confiança per explicar-li els nervis o com estic!
Tot i que hi ha gent que prefereix dir-ho i al final és veritat que no té perquè passar res i si passa la família ho acaba sabent igual...
El que jo sí que no podria fer és dir-ho als amics o coneguts perquè després pot ser fotut però vaja, que cadascú fa el que creu millor!
marami

EntradaAutor: marami » dv. març 10, 2017 4:43 pm

Gracies a totes guapes!!! M'ajudeu molt! Si els dies han de passar.. i ser positiva. Jo crec que quan ho dius et treus un pes fe sobre.. jo ja tinc una mica de panxulina de sèrie .. aixi q ni de conya podré aguantar a les 12!! Ojala pogués .. pero realment sem nota molt. Ara ja em veig la panxa inflada .. i crec q en un parell o tres setmanes em costarà dissimular-la.
Miiiiiiiil gracies a totes !!!!
marami

EntradaAutor: marami » dv. març 10, 2017 4:45 pm

M'apunto totes aquestes frases!! Jo em repeteixo aquesta : has d'aprendre a cooperar amb el que es inevitable i intentar relaxar-te
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. març 10, 2017 7:34 pm

Holaaaaa, aishh jo em trobo de ple en el neguit...
Dimecres em vaig enterar que estava prenyi i el mateix dia pam taco sang i Començo amb dolors... Avui x sort he estat millor... Pero clar ja fent-me la olla pq vinc de dos avortaments...
En fi, tinc ganes de saber que tot va Bé... Que passin les setmanes i deixar de tenir aquest dolor que em ralla moltissim... Espero que sigui que s'esta implantant ben implantat! :love:

En fi, que toca passar desespero un altre cop... Primer el desespero pq no baixi la warry i ara per a veure els cigronets
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
crunchi
Entrades: 862
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dv. març 10, 2017 9:02 pm

Petipe m'ha agradat molt la frase aquesta :ok: Jo al principi també pensava "vinga Nil, agafa't bé a la mama i no et soltis". I a vegades encara ho penso. O li parlo de lo guay que serà l'estiu, lo be que ens ho passarem..... no sé, m'ajuda també a ser positiva, a creure'm-ho. : lasito :

Molts anims a totes i moltisssssiiiima sort a totes també!! Tan d bo totes poguem complir el nostre somni i tenir els nostres bebes en braços en breus.

:-()-)
Imatge
Xia
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

EntradaAutor: Xia » dc. març 15, 2017 8:35 pm

Hola noies!

M'apunto a aquest fil ja que estic igual que vosaltres! Intento estar tranquila i pensar que tot va bé, però encara sense haver fet ni la primera eco son tot dubtes...

També m'han agradat les frases que heu posat. A veure si entre totes ens anem animant! :p-)
Imatge
marami

EntradaAutor: marami » dj. març 16, 2017 8:21 am

Hola xia! Moltes felicitats!!!! Si nena... es fa molt llarg. Jo dema en teoria estaré de 5s. I tu ? Com ho portes? Jo al principi notava punxades al úter i als pits.. i desde fa dies que res de res. Estic amb 0 símptomes i molta vitalitat.. i aixo fa q avui estigui una mica mes desanimada tot i que ja se q no vol dir res! Em repeteixo a mi mateixa q si no tinc molt dolor, ni pèrdues ni febre es q tot va be! Petoooons a totes
madame3
Entrades: 112
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

EntradaAutor: madame3 » dj. març 16, 2017 9:27 am

Holaaaa!!!

Aquí una que ve a trencar motlles… jeje Després d'un positiu de FIV, i l'eco no la vaig tenir fins dues setmanes després, només recordo que ho vaig deixar i abandonar tot a la providència. Vaig decidir no ratllar-me, viure normal (jeje sense alcohol, clar jeje), ser feliç perquè sóc feliç malgrat tingui bebé o no, i confiar molt. Fins i tot estava disposada a esperar a la setmana 12 fins veure'l…

Les preocupacions no serveixen de res, són imaginacions, són cabilacions inútils que només fan que malmetre l'ambient fantàstic en el què ha de viure el bebé. Us semblarà un excés de positivisme, però no ho és, és simplement no prendre's seriosament, viure el moment, viure l'avui i ara com es diu en el mindfulness: avui tens positiu, doncs estigues contenta pel positiu d'avui! El què vingui en un futur vindrà i ja ens adaptarem al què vingui com sempre hem fet i que la vida sempre ens ha portat per altres camins inesperats que no havíem previst. Qui m'ho hagués dit a mi que m'hagués fet una FIV…! Però estic contenta, d'això n'he après molt i n'he sortit reforçada!!!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
iplaymyjuliet
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dj. març 16, 2017 9:41 am

Bon dia!

Una que passa de cercadores, a aquest fil! :-())
Ahir ens vam enterar de la bona nova, i avui estic en procés d'assumir-ho, etc...
Tot ha sigut tan diferent que amb la meva primera filla!!
I no sé xq, però ara estic més preocupada que amb l'altre embaràs de que tot vagi bé... (igual també ho estava amb l'altre però no ho recordo xq vaig esborrar lo dolent!)

Total, que aquí estem... per compartir nervis, preocupacions però en especial alegries i felicitat!!! >.-<:
Imatge
Vannion
:: peixet
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dj. març 16, 2017 10:04 am

Primer de tot... ENHORABONA A TOTES!
Si esteu aqui, es perquè esteu o heu estat embarassades! El qual es una bonissima noticia!

Viure-ho amb prudencia es normal. S'ha d'evitar la por, tot i que algunes vegades es impossible. M'encanta veure el positivisme de la madame! Jo personalment, el primer embaras donava per fet que aniria be, i no va evolucionar, i aquest segon, em pensava que el viuria amb molta por per l'experiencia anterior, pero no va ser fins uns dies abans de la primera eco, que no em vaig començar a ratllar.

Crec que es un exercici molt important per a tu i per aquest nou bebe, que respiris fons, i deixis de costat les teves pors.
Si al final surt malament (creuo els dits per a que sigui tot el contrari) o va be, t'hauràs amargat el cami! Val més viure positiu, i si cal despres ja plorarem! Els dies bons no se'ls emporta ningu. I la ilusio, sobretot en aquests moments, es molt important viure-la!

Un peto molt fort a totes!
petipe
Entrades: 216
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dj. març 16, 2017 1:48 pm

No si la teoria ens la sabem totes, el difícil és dur-la a la pràctica!!

Madame, doncs quina sort vas tenir de prendre la decisió i dur-la a terme! Jo he tingut diversos embarassos (alguns han anat bé i d'altres no) i et puc assegurar que per més que m'he repetit "sigues positiva, no serveix de res, li transmets al bebé, etc...) no ho he aconseguit mai. Tant de bo hagués pogut! L'únic que m'ha servit és la frase que he comentat més amunt i que vaig llegir en aquest forum.

Crec que també és important no agobiar-se pensant "no he de tenir por, li transmeto al bebé..." perquè llavors se t'ajunta la por amb el sentiment de "culpablitat" per no saber alegrar-te'n. Després de les meves experiències he après que si tinc por, tinc por i no passa res, i és també normal. Així que quan m'agafa la negativitat procuro no fer-li massa cas i "deixar-la passar".
marami

EntradaAutor: marami » dj. març 16, 2017 7:19 pm

Guapes!!! Les que sou tant positives realment sou d admirar! Com m'agradaria ser aixi a mi tambe!!! Es veritat que tinc estones que penso: Pero p perque ha d'anar malament? El problema tambe es que he conegut gent que no li ha anat bé i saber q es probable fa que estigui amb 'ai al cor' pero se que he d'estar bé fins que no es demostri el contrari!!

Petons a totes!! +++++
Xia
Entrades: 15
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

EntradaAutor: Xia » dj. març 16, 2017 8:03 pm

Boneees!!! Com esteu?

marami, jo estic de 7 setmanes. I l'espera es fa molt llarga... Jo tampoc tenia símptomes però aquesta setmana està essent molt dura.... molta son i nausees.... :(

Costa molt ser positiu quan no saps com està anant.... només perquè t'ho ha dit un test ( o 5 hehe...)

Molts ànims a totes!!!! :-()-)
Imatge
marami

EntradaAutor: marami » dv. març 17, 2017 2:06 pm

Guapis! Com esteu? Jo nomes de 5s i avui he fet l últim TE de tira que em quedava i ha sortit mes marcat! Se que tampoc vol dir gran cosa pero estic mes animada! Petons a totes!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: