Bessons 2017-2018 :)

Salut, dubtes i preparatius.
Duesmames
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 10, 2017 12:14 pm

Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: Duesmames » dt. abr. 18, 2017 7:28 pm

Hola!!

Que hi ha mames i papes que esperin bessonada per aquí?? Suposo que, com la majoria, nosaltres no ens esperavem gens que enlloc d'un nen en vinguessin dos....i ens faria gracia compartir una mica l'embaras i els primers mesos!! :)
chese
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 05, 2017 6:51 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: chese » dl. juny 05, 2017 7:06 pm

Hola!
Nosaltres esperem a dos petitons (encara no sabem el sexe) teòricament a mitja s de novembre, però ens han dit que solen sortir un mes abans...
He llegit el forum de 2016-2017, però veig que en aquest hi ha poca participació, a veure si l'animem!
També m'agradaria que les mares que ja tenen els bessons/es ens expliquin com s'ho arreclen a casa, els llitets per dormir, quin cuxet han escollit i com els va, ...
Moltes gràcies per abançat!!!!
Aquest és el meu primer post...
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: rkl2014 » dt. juny 06, 2017 3:53 pm

Hola mamis bessoneres!

Jo també he llegit tot el que he pogut al respecte, però fins ara no escric com a futura mare!
Nosaltres esperem dues nenes cap a la primera quinzena de setembre ( si tot va bé i arribem a la setmana 37, és clar...ens han dit que seria la data adequada... ).

En aquest moment estic de 23 setmanes, molt emocionada i contenta, la veritat!
M'agradaria compartir amb vosaltres aquests mesos tant especials i màgics!

No puc dir gaire cosa sobre cotxets o llitets...una amiga m'ha deixat el cotxet doble, per tant, no he mirat res més al respecte...i en quant al dormir, hem comprat una cuneta de co-llit, on s'estaran amb nosaltres els primers mesos....no tenim gaire res més de moment...

M'encantaria estar amb contacte amb altres mares de futurs bessons/es!

Amb afecte
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
chese
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 05, 2017 6:51 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: chese » ds. jul. 01, 2017 8:02 pm

Hola! Com esteu?
Fa dues setmanes ens van dir que segurament eren nen i nena, el nen semblava molt clar, però la nena no es deixava veure gaire bé, així que a la propera eco d'aquesta setmana ens ho confirmaràn.
Hem deixat una mica en stand by el tema cotxets, cadiretes i llit, a veure si aquesta setmana ens posem les piles...
Ja estic a la setmana 20 i diuen que a partir d'ara la mare ja els comença a notar. Vosaltres quan els vau notar? Jo potser si que he notat algo, però no sé si són les ganes de notar-los o si era veritat.
També vull començar a buscar classes prepart, quins horaris són, etc.
Expliqueu cosetes!!
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: rkl2014 » dc. jul. 05, 2017 10:59 pm

Quina il.lusió llegir-te!

Pensava que les mares bessoneres d'aquest any no escrivien ja més per aquí o potser no hi havia massa!!

Jo avui he començat les classes pre part al CAP del meu poble, m'ha agradat molt conèixer altres mamis...al grup fins i tot hi havia una altra noia embarassada de bessons.
Estic a la setmana 27 i sento els moviments aproximadament des de la 22 o la 23....però de moment són bastant tranquil.les...les sento quan acabo de menjar...sobretot si és dolç, o bec un suc de fruita....

Què bonic nen i nena, no? Moltes felicitats!!

A mi tot em semblava bé, la veritat.. mentre em diguèssin que tot tirava endevant correctament!!
Fins la morfològica no vam decidir els noms de les nostres nenes, finalment, per estar segurs...

Desitjo que estigueu bé, de tot cor, i m'alegra molt poder compartir experiències...

Una abraçada a totes les futures mamis!!
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Avatar de l’usuari
mamaenbusqueda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 9:34 am

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: mamaenbusqueda » ds. jul. 08, 2017 1:20 pm

Guapis,

Per si alguna l'interessa m'he animat a publicar el meu diari, on vaig escriure durant dos anys els tractaments de fertilitat i després tot l'embaràs de bessons fins al part (controls, ecos, síntomes...), en format llibre, aqui us deixo enllaç http://nadiedijoquefuerafacil.com/

El podeu descarregar gratuïtament fins el 12 de juliol.

Si el llegiu, ja em direu que us sembla!

Petons a totes!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: Ari_RG » ds. jul. 08, 2017 6:30 pm

Hola futures mamis de bessonada!!

Us vaig a fe runa pregunta que potser us fara riure pero estic embarassada del meu segon i estic obssesionada amb que sera bessonada...

Estic de molt poc i encara no hem anat a la gine (5+6) pero entre les raons per les que penso es que em vaig fer la prova al dia de la falta i sortia SUPER MARCADA...

Amb la meva primera no va ser aixi i com tinc antecedenta i mogollon de sintomes des del primer dia volia saber si a alguna li ha pssat aixo esperant bessonada o estic montant-me una pelicula ajjajajjjjaj ( ho se, me l'estic montant...)

En tot cas enhorabona a totes!!!

Un petonas!
priinces
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 3:00 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: priinces » dj. jul. 13, 2017 3:44 pm

hola mamas, muneixo a les bessoneres! estic de 7 setmanes i son dos. en teoria per primera setmana de març, pero com dos sabansa una mica.Estic feta un liu sobre cotxets.. vull anar-ho miran m'agradaria un cotxet amb cucos per posar el cotxe ja que tinc un cotxe petit i aixi m'i cabria plegat al malater i els cucus amb els nens al radere. m'en romaneu algun? i una pregunta que em fa ballar molt el cap els fareu dormir a la mateixa cuna? fareu collit? felicitat a totes, jo vinc de inseminació i volia dos estic feliç.
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: rkl2014 » dj. jul. 13, 2017 11:57 pm

Hola futures mares bessoneres!!

No sabria respondre al tema cotxet, a nosaltres ens han deixat un amb cucos i cadiretes, no és dels més nous, però és funcional.
Segur que les altres companyes dominen més el tema...

En quant al collit, nosaltres hem decidit de realitzar-ho els primers mesos almenys. Hem comprat una cuneta de 1'40 x 70 i la compartiran al costat del nostre llit ( li hem tret una barana lateral, l'hem unit al llit i llestos! )

M'he guiat per un parell d'amigues mares de bessons que ho han fet així durant la baixa laboral i m'han comentat que estan satisfetes. Després els han passat a dues cunetes per tal que no es molestin l'un a l'altre...

Jo crec que depen del temperament dels nens/nenes que tinguem i del seu tamany, és clar...ho anirem veient sobre la marxa...com tot!! Jijij
Jo ja estic de 28 setmanes i m'ho veig cada cop més a prop...m'està agradant molt estar embarassada!!! Suposo que després encara és millor!!!

Quina il.lusió que el fòrum estigui actiu!!
Una abraçada a totes!!

Que hi ha un facebook específic o algo així sobre mares bessoneres sorgides del Sóc Petit i per aixó hi ha escàs moviment aquí? No sé si alguna ho sap...
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
avatar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 8:16 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: avatar » dv. jul. 14, 2017 10:59 am

Hola!
Jo tinc bessons de 4 anys!!!!
Nomes volia felicitar-vos i no em puc estar de comentar que els cucos/ capacços al cotxe no son bona idea, nomes estan homologats , alguns, fins 50km/h i no son gens segurs. Us recomano una bona cadira grup 0/1 a contra marxa sempre.
Jo tenia el mountainbugui i super contenta amb ell.

Cuideu-vos!
chese
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 05, 2017 6:51 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: chese » dv. jul. 21, 2017 6:17 pm

Hola mamis!
Avui cumplim 23 setmanes!
Ari_RP, a mi em van fer anàlisis de sang i segons em va dir el metge "estava molt embarassada". No he tingut gaires efectes de l'embaràs, però si que diuen que amb bessons tots són més exagerats...
A Bessons2016 vaig llegir que tenien un grup de whatsapp i crec recordar algún de facebook, però no estic a cap dels dos.
Tema cotxet, hem fet la paga i senyal del Mountain Buggy, el vam estar mirant en una botiga i semblava ok. És dels més estres, semblava força manejable manejable i tema preu, no és tant com el Bugaboo duet, i ens va semblar millor que el Monster buggy. Bé, ens hem decantat per un intermig.... amb cucos però sense maxicosi.
Encara ens falten les cadires del cotxe, que n'hi ha tantes i tan diferents, que necessitem fer un màster, i els llitets, que tampoc ho tinc clar.
També voliem posar-los junts en una cuna aprop del nostre llit els primers mesos, però vaig veure el fill d'una amiga que amb 4 mesos ja es girava, es movia i era força gran ja, aixì que junts podràn estar molt poc temps, no? A veure com ho esteu solucionant vosaltres...
Moltes gràcies i una abraçada
carabassa
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. maig 01, 2015 10:05 am

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: carabassa » dt. ago. 08, 2017 4:00 pm

Quina il.lusió un nou grup de bessoneres!! Jo tinc dues nenes de 9 mesos, principis de novembre. Ha estat un camí dur però bonic. Agafeu força.
Sobre els bressols i l'organització, us explico la meva experiència. Jo volia fer lactància exclusiva, collit, baby led weaning i el pack complet. El cas és que he fet el que he pogut.
Jo les tenia amb uns minibressols amb rodetes, separades. No volien ni tocar-se (i ara s'estimen amb bogeria). No vaig fer collit perquè la primera setmana vaig tenir un ensurt i vaig decidir que no era per a mi. Ah! Un benefici dels minibressols és que són mòbils i durant el dia dormien al menjador i jo podia fer coses. I es poden gronxar.
Sobre el cotxet, jo sóc una fan del Mountain Buggy. Cap a tot arreu! L'altre dia el vaig ficar a un pas subterrani d'aquests de El masnou per anar a la platja. Un Bugaboo no hi haguera passat, ja us ho dic.
L'únic consell que us donaria és: busqueu una fórmula per sortir de casa sense ajuda (un carro que càpigui a l'ascensor sense desmuntar). El postpart és duret i els passejos et salven la vida.
Ànims i benvingudes al festival!
Octubre 2012: Proves i entrada a la llista d'espera.
Juliol 2014: Primera ICSI. 4 embrions. 2 transferits. Negatiu.
Octubre 2014: Transferència 2 embrions congelats. Negatiu.
Abril 2015: Segona ICSI. 7 embrions. Me'n transfereixen 2. Negatiu.
Març 2016: Transfer 2 congelats. Positiu!
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: rkl2014 » dc. oct. 11, 2017 7:18 am

Companyes bessoneres!!

Veig que aquest fòrum està aturat...I em fa peneta!
Tant que m'ha ajudat en molts moments el SocPetit!
Dir-vos que les meves nenes van nèixer el 5 de Setembre!! És una meravella ser mare de bessons!! No ho canviaria per res del món!

I vosaltres? Com aneu? Ja les/els teniu aquí? Falta poc? Com esteu?
M'agradaria compartir les experiències I si s'ha creat algun grup al facebook o allà on sigui I ho sabeu m'agradaria afegir-m'hi!

Ah, les vaig tenir a la Teknon per cessàrea amb el meu marit al costat I perfecte, ni un dolor durant el procès ( la recuperació de la cessàrea durilla, això si...em falta una setmana per sortir de la quarentena I encara hem fa mal... )...no sé com serà un part vaginal de bessons, cada persona és un món, però la cessàrea, almenys a mi, m'ha fet molt mal els dies posteriors I encara m'en ressento.

Fem lactància mixta ( pit a una d'elles I l'altra bibi, I a l'inrevés a la següent toma, així tenen els beneficis de la llet materna I alhora et pot ajudar tothom, el pare/àvies/germanes/s... ). Elles encantades I creixen que dóna gust!!

Una abraçada, tandebó ens trobem aquí p compartir alegries I dubtes de la criança dels nostres bessons/es!!
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: Neh » dt. des. 26, 2017 10:50 am

Bon dia a tothom!!
Tinc una amiga que ha sigut mare de bessons i el fòrum de socpetit li ha anat molt bé!
Nosaltres estem de 7 setmanes, quan ens van dir que serien dos ens vem posar molt contents!! Ara l'eufòria ha marxat una mica i estic una mica espantada...
A veure si s'anima aquest grup i ens resolem dubtes entre totes.

Una abraçada ben forta
Imatge
Miretwins
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 02, 2018 6:08 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: Miretwins » dt. gen. 02, 2018 7:44 pm

Hola Neh!!! jo estic de gairebé 14 setmanes i també espero bessonada!!!! esperem que tot vagi bé!!!
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: Neh » dl. gen. 08, 2018 1:51 pm

Hola Miretwins!

Moltes felicitats per l'embaràs! Si, esperem que tot vagi molt bé!!
Estic de baixa desde dijous per pèrdues i em trobo bastant malament, entre marejos i mal de cap. Demà torno a tenir cita amb el ginecòleg a veure què hi diu. Porto des del día 1 que cada dia taco entre una mica i bastant. Al principi estava molt espantada i ara no tant, però clar, tranquila tampoc.
Una altre cosa que em preocupa és triar bé el ginecòleg, què després no m'endugui sorpreses desagradables durant el part...

Tu com ho portes? Has començat a mirar cotxets i coses d'aquestes?

Fins aviat!
Imatge
Oli_va
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. des. 01, 2017 3:52 am

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: Oli_va » dv. gen. 19, 2018 1:52 pm

Hola a totes. I felicitats
Nosaltres vam tenir bessons al setembre de 2017 i la veritat es que estem encantats, com diu rkl2014 tampoc ho canviaria per res del món. Embaràs durillo però compensa.
Estaria mb compartir experiencies i demés.
Nosaltres vam tenir un part i la veritat k força bé. I la lactancia va ser dificil però fem LM. Molts ànims a totes! Gaudiu ml i a veure si ens animem!!!
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: lleida13 » ds. feb. 03, 2018 8:17 am

Hola Xiques,
Estic embarassada de bessons de 12+ 4.
Els tindrem per cesària per finals de juliol. Que serà la setmana 37.
Estic de baixa, faig molt repòs. De la 20 a la 34 repòs absolut.
Estem encantats amb l' embaras.
Volia preguntar opinions de cotxet a les mames bessoneres.
El Montain buggy o baby monster?
Estem en contacte.
10.
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: Neh » ds. feb. 03, 2018 12:44 pm

Hola Lleida13!

Benvinguda i felicitats pels bessonets! Perdona que pregunti però m'ha sorprès molt: Com és que saps tant com anirà tot? Tens algún factor de risc o algo?

En quant al cotxets vem estar mirant el bugaboo, el Mountain buggy i el Baby monsters, i no estàvem convençuts, però l'altre dia vem anar a la factoria del bebé i en vem descobrir un altre que ens va agradar més. És diu Valco baby i és molt lleuger (menys de 10kg) i plegat ocupa molt poc! A més té l'opció de que t'estalviis els capazos pq les cadiretes és posen quasi horitzontal total. I de preu també bastant bé entre 550 i 600€. Si vols amb capazos cadascun són 200€.

Cadiretes de cotxe algú n'ha mirat?

Petons a totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
amy
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dj. maig 02, 2013 6:00 pm

Re: Bessons 2017-2018 :)

EntradaAutor: amy » ds. feb. 10, 2018 4:10 pm

Hola a tothom,

Nosaltres tenim un nen de quatre anys, i ara esperem bessonetes. M'ha semblat estrany que no hi hagi gaire moviment en aquest fòrum.
Estem ja a la setmana 33+4, així que falta poquet, però encara haurien d'aguantar una mica més a la panxa.
El part, en principi serà cessària, perquè una de les petites està de cul, i ara ja ens ha dit el ginecòleg que és molt difícil que es giri, perquè no té espai. Amb el primer va ser part normal. I us he de dir que el postpart va ser una mica dur, pels punts de l'episio. Així que, a veure ara com va. Tinc una amiga qu ha tingut les dues coses, i diu que es va recupèrar abans de la cessària que del part, així que, creuem els dits i esperem que la recuperació sigui el millor possible.
I aquesta setmana vinent comencem amb monitors. A veure.
He de dir que ara no em puc moure gaire. Què hi farem. I amb el nen gran a casa, difícil estar en repòs absolut.
Nosaltres intentem aprofitar tot el que teníem del nen, però hi ha coses que no podran ser.
Cotxets, hem optat per comprar el Baby Monster.
No sabem si el que ens va funcionar amb el nen, ens funcionarà també ara. Cada nen és un món. Així que, això de la maternitat és un anar aprenent cada dia.
Molta sort i força a totes en aquests mesos, i el que ve després. Segur que és el millor del món.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::