Exercicis de Kegel

Salut, dubtes i preparatius.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Exercicis de Kegel

EntradaAutor: beren » dj. maig 11, 2017 4:47 pm

Hola a totes,

estic embaraçada de 21 setmanes del meu segon fill. Durant les classes de preparació al part del meu primer embaraç, la llevadora ens va insistir molt en la importància de fer els exercicis de Kegel durant l'embaraç i després com a rutina per evitar la incontinència. La veritat és que no vaig ser gaire constant i no hi havia tornat a pensar fins ara que torno a estar embaraçada.
Ara que faig memòria em sona inclús haver sentit en algun lloc que últimament estaven bastant qüestionats.

Sabeu si realment són efectius i si es continuen recomanant? si es que sí, A partir de quina setmana d'embaraç es recomanen?

Moltes gràcies
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Exercicis de Kegel

EntradaAutor: petipe » dv. maig 12, 2017 9:35 am

Ara m'has matat. És el primer cop que sento que els exercicis de Kegel estan qüestionats. Si algú sap per què estaria bé que ho digués perquè no en tenia ni idea, al contrari. L'única cosa que jo he sentit és que no s'ha de fer en el moment de fer pipí... però per la resta, tothom (parlo de terapeutes, llevadores etc...) diu el contrari. Tant embarassada com després... el que no sé en quin moment es poden fer.

I en cas, de que no siguin adequats estaria bé saber quina és l'alternativa perquè és evident que necessitem fer alguna cosa per enfortir la zona, tant pel part com per després!!
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Exercicis de Kegel

EntradaAutor: beren » dv. maig 12, 2017 11:16 am

No em facis garie cas. Potser vaig sentir que no s'havien de fer al fer pipi i jo m'he muntat la resta de pel·lícula, que últimament estic fatal de la memòria
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Exercicis de Kegel

EntradaAutor: Sumsi » ds. maig 13, 2017 9:28 pm

Exercicis de Kelgel no ho sabia.

El que sí que no es pot fer són hipopressius durant l'embaràs, pel tema de l'apnea, etc.

A veure si alguna ho sap millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Exercicis de Kegel

EntradaAutor: Anna Maria » dl. maig 15, 2017 10:02 am

Hola guapes!
A veure, no hi ha cap ciència certa sobre res, en el tema d'embarassos, parts, etc. El que era fantàstic fa 20 anys ara és el contrari. Sempre, de tot, en sorgeixen veus discordants, i el que heu de fer sempre sempre és intentar informar-vos-en el millor possible i decidir el que voleu fer.
En el meu cas, vaig parir el 2015, i us detallo el que vaig fer:
- Aguantar l'esfínter de l'orina, aguantar dos o tres segons i deixar anar. Ho podeu fer una vegada quan esteu fent pipí per prendre consciència de que és el que s'ha de retenir, després ja no perquè pot provocar infecció d'orina, i quan estàs embarassada les infeccions d'orina poden ser assimtomàtiques perfectament, que no tinguis símptomes (coïssor al fer pipí, punxades bufeta) i que surti quan facis l'anàlisi de control.. Jo ho vaig començar a fer ja des de la primera classe pre-part, ja que un truc que ens van dir era que ho fessim per exemple quan estiguéssim prenent la llet del matí, ja que es fa cada dia i així un no se n'oblida.
- Per altra banda hi ha el massatge perineal, que et recomanen fer-lo a partir de la setmana 32 però jo vaig començar abans, perquè em feia molt mal i al principi amb uns segons ja feia molt.

Tant un com l'altre penso que és el reforçament d'un múscul, hi ha noies que han hagut de fer-los després del part perquè els hi ha quedat com a seqüela problemes d'incontinència (les dones grans, moltíssim els hi passa, per això la taxa d'incontinència femenina és superior en segons quines edats).

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::