Té, infusions i embaràs

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Té, infusions i embaràs

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. maig 20, 2017 10:43 pm

Hola noies,

M'encanta el café, i si fos per mi en prendria 4-5 vegades al dia, però no em convé, perquè tinc tendència a la hipertensió, perquè a la nit no puc dormir amb facilitat i ara a més, perquè torno a estar embarassada.

M'estic plantejant fer un café diari, descafeinat, i la resta del dia tirar d'aigua i potser té o infusions. El té no porta cafeïna però sí teïna,... sabeu si és igual de perjudicial en l'embaràs? I d'infusions es poden prendre totes?? Crec que he llegit que no es podia el poleo menta i no sé quina més.

Diria que ja hi ha algun post sobre el tema, però no aconsegueixo trobar-lo (dec ser jo que no m'aclaro amb el cercador...) i del que vaig llegir o fer en l'anterior embaràs ja no m'enrecordo :ufs: .

Gràcies!
silviette
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dg. gen. 18, 2015 8:13 am

Re: Té, infusions i embaràs

EntradaAutor: silviette » dg. maig 21, 2017 3:29 pm

Hola Jomateixa!

Quan estava embarassada jo li vaig preguntar a la llevadora si podia prendre infusions de camomila i em va dir que mentres no abuses, no hi havia cap problema.
De tes, pots prendre el rooibos que és te roig sense teina.

Una abraçada i enhorabona per l'embaràs!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Té, infusions i embaràs

EntradaAutor: Sumsi » dg. maig 21, 2017 7:39 pm

Jo hem vaig passar mig embaràs prenent til•les jeje.

No s'aconsella el que dius poliol i crec que infusió de gerds perquè són abortives, si no tinc entès malament.

Roibos no té teina i crec que també es pot.

Cafè un al dia descafeïnat no passar res una companya
Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Té, infusions i embaràs

EntradaAutor: GuiRit » dl. maig 22, 2017 3:49 pm

Hola,

En aquestes coses és quan es demostra que cada llevadora i metge tenen la seva opinió i ens fan anar de bòlit.

En el meu cas: no prenc cafè i amb el te amb van dir el matiex. Se'n pot prendre però amb moderació, no 2 ni 3 al dia...

I sobre les infusions me les van desaconsellar gairebé més pel fet que et poden baixar la tensió i perquè excepte les que són de bossa, no saps quins efectes tenen en el cos (uns són vasodil·latadors, altres vasconstrictors, uns no sé què, etc.) segons quina planta ni la dosi exacta que n'estàs prenent.

Però és com tot: això no vol dir que passi res perquè un dia en prenguis. Jo en prenc algun dia perquè no vull prendre tantes begudes ensucrades com sucs o refrescos i per no beure sempre aigua. Jo crec que exageren massa i ens fan patir més del compte.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Té, infusions i embaràs

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 22, 2017 11:11 pm

Hola noies,

Gràcies per les informacions. Suposo que com tot el tema està en no abusar... Però és que sempre aigua és un pal, i també intento no caure en les begudes ensucrades, així que ja em direu.

Segurament patim massa per tot, però llavors només falta que alguna cosa vagi malament i en recaigui l'"autoculpa" d'haver pres tal infusió o qualsevol altre cosa, sense ser conscients de si podia o no ser perjudicial...

Bé, a veure com passem la calor de l'estiu,... sempre ens quedarà aigua amb llimona i canyella, no? ;-)))
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Té, infusions i embaràs

EntradaAutor: Beikost » dv. jul. 07, 2017 4:47 pm

Jo en el tema infusions sóc del parer que tampoc és greu prendre'n una de tant en tant però sense abusar. També és veritat que no prenia ni prenc cafè, que comparat amb el te sembla que tingui molta més cafeïna. De te, en prenc un cada dia per esmorzar (un chai estil indi amb llet i espècies, mmm!) i durant l'embaràs també, però res més.

Sobre les infusions, i com que els mateixos metges no es posen d'acord, feia servir aquesta eina de consulta (està pensada per la lactància, però em sembla prou útil!):

http://www.e-lactancia.org/

Una infusió que m'agrada molt ara l'estiu i que a vegades combino amb rooibos o honeybush és l'hibisc (també es diu karkadé). Potser us sona si heu demanat agua de Jamaica en algun mexicà, es fa amb la infusió d'aquestes flors i queda d'un roig intens i molt àcida, freda la trobo molt refrescant!
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Té, infusions i embaràs

EntradaAutor: madame3 » dv. jul. 07, 2017 7:46 pm

Hola!

Fas ben fet de reduir dràsticament el cafè, és excitant i això ho rep el bebé. Pel que fa al tè, si és un tè verd de qualitat, fet amb aigua que no bulli (a 60-80 graus), deixat mig minut fins que es vegi l'aigua verda, no ha de tenir contraindicació sempre i quan, clar, no en prenguis litres i litres.

També considero el mateix amb la resta d'infusions. Una cosa és prendre'n una de tan en tan i anar variant, i l'altre és prendre molt d'una cosa com feies amb el cafè.

L'estiu també m'ha ajudat a no prendre tantes infus com prenia perquè al fer calor és l'últim que em ve de gust. El que sí faig és kombucha casolà i el barrejo amb aigua amb gas. I com tot, sense passar-se. Aigua amb llimona també m'encanta.

Felicitats per l'embaràs!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
AlbaCastell
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 3:05 pm

Re: Té, infusions i embaràs

EntradaAutor: AlbaCastell » dc. ago. 08, 2018 3:07 pm

Si voleu algo que funciona de maravella per l'embaràs es el cafè verd, té moltes propietats i es depuratiu. Lo millor al aixecar-se, ho diu una embarassada de 3 mesos amb calor : lasito :
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Té, infusions i embaràs

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. ago. 09, 2018 11:27 pm

Hola AlbaCastell,

Interessant això del café verd! Posa que serveix per aprimar, cosa que ja em resultaria interessant ara mateix, que carrego amb uns quants kg de més del segon embaràs encara!!

He mirat a elactancia.org però i posa que té risc baix probable durant la lactancia....

http://e-lactancia.org/breastfeeding/gr ... n/synonym/

De fet algun café normal segueixo fent, i també coca-cola i molta xocolata que a la info de l'enllaç també en parlen :ufs:

Potser provaré el café verd en comptes del normal i trauré també les coca-coles (que són més ocasionals però a èpoques també...)
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Té, infusions i embaràs

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. ago. 09, 2018 11:28 pm

I mirant més a fons i clicant a una pestanya de l'enllaç que tu mateixa has compartit posa això:

EFECTOS SECUNDARIOS DEL CAFÉ VERDE: PRECAUCIONES Y ADVERTENCIAS ESPECIALES
Embarazo y lactancia: No hay suficiente información contrastada sobre la seguridad de tomar café verde si se está embarazada o amamantando.

No diu que sigui dolent però tampoc que no ho sigui, de manera que millor no abusar-ne tampoc!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::