Conservació cèl·lules mare Clinica Girona

Salut, dubtes i preparatius.
Nenet2
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:16 pm

Conservació cèl·lules mare Clinica Girona

EntradaAutor: Nenet2 » dl. juny 19, 2017 12:35 pm

Bon dia, una consulta a veure si algú ens pots donar un cop de ma. Estem esperant al nostre segon fill i volíem tornar a congelar cel.lules mare del cordó umbilical. Ens hem posat en contacte amb l'empresa que ens va oferir el servei la primera vegada, future health, i ens han respost que ara el departament de salut només ho deixa fer a clíniques acreditades, i que la clinica girona no ho està. Com ho heu fet vosaltres? Perque aquest canvi? Quan varem tenir al nostres primer fill, 2012, tothom en parlava i ara sembla que ja no es parla genys... potser ens hem perdut alguna cosa??
Avatar de l’usuari
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

Re: Conservació cèl·lules mare Clinica Girona

EntradaAutor: cristina_82 » dj. juny 29, 2017 6:02 pm

Hola bona tarda!

Doncs que estrany.....
A l'agost tindrem el petit a la clinica de Girona, nosaltres ho em contractat amb Sevibe i no m'han fet cap comentari al respecte, van preguntar a quina clinica i ja està.
A més, el meu gine, a la seva consulta te publicitat d'aquest laboratori i sempre treballa amb la mateixa clinica.

Ostres .... i si truqueu directament amb la Clinica Girona per aclarir-ho?
Imatge
Nenet2
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 19, 2017 12:16 pm

Re: Conservació cèl·lules mare Clinica Girona

EntradaAutor: Nenet2 » dc. jul. 05, 2017 12:28 pm

Gràcies Cristina, com em vas dir he parlat amb la comadrona i m ha dit que ho puc fer amb un parell d'empreses. Es veu que Future health ja no treballa amb ells.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::