Experiencies amb el 2on embaras

Salut, dubtes i preparatius.
Ari_RG
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Experiencies amb el 2on embaras

EntradaAutor: Ari_RG » dg. jul. 02, 2017 8:33 pm

Hola noies!!

No sé si ja haura un post amb aquest tema, segur que si pero no l'he sabut trobar... Bé estic de 5 setmanes del meu segon trolete, la veritat es que ens ha pillat una mica de sopeton perque m'he quedat a la primera i amb l'Abril ens va costar un any...

Bé, volia que compartissiu una mica amb mi les vostres experiencies perque el meu primer embaras va ser feo (de trobar-me molt malament i d'expectatives jo pensava que estaria guapisima y radiante i era una morsa... XD) i despres perque esta preñi amb un monstruito d'1 any no sera el mateix...

Alguna que hagi tingut embarassos tan seguits?? Com el vau viure?

De moment començo amb simptomes a tope, per aixo em vaig fer la prova al dia de falta i va donar un positiu com una catedral vben marcadet... (estic obssesionada amb que seran bessons jaajajajja) i tinc un panxot que semblo de 4 mesos... Molts dolors de regla i son, tot i que amb una mica d'insomni... Contradictori oi???

En fin que volia compartir-ho una mica!

Una abraçada!
Imatge
Jomateixa82
:: peixet
:: peixet
Entrades: 279
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Experiencies amb el 2on embaras

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. jul. 04, 2017 12:44 am

Hola Ari_RG,

Jo estic en el meu segon embaràs també, però la meva gran té 23 mesos, junts però no tan com els teus!! He de dir que jo em porto 13 mesos amb la meva germana, i crec que la meva mare va anar ben de cul (eren temps diferents i els pares ajudaven poc o gens...).

Jo de moment puc dir que els dos embarassos estan resultant iguals en algunes coses i completament diferents en altres! Iguals en com em sento físicament. En els dos he tingut pèrdues a l'inici d'embaràs havent de fer repós relatiu uns dies. En els dos he tingut insomni / cansament, però no constant (com tu!), en els dos tinc dies en que moro de gana i he de menjar "porqueries" perquè una amanida sana no passa pel meu pensament, de moment ni una trista nàusea ni en l'un ni en l'altre. El que potser he notat és en anar a fer pipí, sempre he sigut pixanera però ara des del primer mes vaig molt més sovint al wc! Al primer embaràs no m'havia de llevar mai a la nit, ara estic de dotze setmanes i m'he de llevar un o dos cops cada nit!! A part, suposo que tot va quedar tocat en el primer part, no "noto" tan les ganes de fer pipí, així que quan hi vaig, tot i ser sovint realment en torno a tenir molt! De fet avui he estossegat i se m'ha escapat una mica!! I no m'havia adonat que em convingués tan (això m'ha preocupat, si es repeteix potser obriré un post a veure si és freqüent...).

Sobre les diferències... Bàsicament, en aquest segon embaràs no tinc temps ni per pensar-hi. Vaig de bòlit amb la nena, la feina, la casa, i hi ha dies que quan me n'adono han passat un munt d'hores sense ni recordar que estic embarassada i que potser hauria d'evitar certes coses (no pujar a coll tan a la nena, que pesa 13 Kg...) . En el primer buscava molta informació de coses, vaig fer un diari de l'embaràs, vaig fer un màster en cotxets, etc. Ara la info ja la sé, si més no per experiència sé que m'ha funcionat i què no, i sobre els records... Em sento un desastre, perquè la gran tindrà un munt de cosetes i el/la petit/a de moment no té res!!! En això m'he posar les piles.

Resumint, físicament en el meu cas són iguals, i psicològica-conductualment són ben diferents!
beren
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

EntradaAutor: beren » dj. jul. 06, 2017 11:52 am

Hola,

jo també estic al meu segon embaraç. Ara estic de 29 setmanes i tinc una nena de 22 mesos.

Igual que la jomateixa hi han coses iguals i coses completament diferents. Igual en el tema menjar: em torno boja pels hidrats de carboni en general i el menjar sà que normalment m'agrada me'l menjo per obligació (així em llueix el cos :-D ), el dormir: durant primer i segon trimestre em moro de son i ara comença l'insomni i a tots dos embaraços tot just començar el 3º trimestre començo a trobar-me estupenda, de bon humor, feliç de la vida ... També igual la sensació d'estar premenstrual tot el començament de l'embaraç

Diferent, tota la resta: al primer embaraç pràcticament no vaig tenir nàusees i en aquest he vomitat a diari tot el primer trimestre, al primer cames molt inflades i en aquest de moment no però em comencen a sortir varius que no tenia, la panxa creix molt més ràpid al segon però això diuen que és normal. I el que és completament diferent és la meva actitud: al primer embaraç em contemplava cada símptoma, el buscava a internet (mal fet ho sé), descansava i em mimava molt més. En aquest simplement no tinc temps :love:

A veure si algú més s'anima a compartir experiències
baldufa88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

EntradaAutor: baldufa88 » dc. jul. 19, 2017 5:28 pm

Hola!! Felicitats!! Jo vaig saber que estava embarassada del segon quan la nena tenia 10 mesos i mig... Ara ja estic de 32 gairebé i la nena amb 17m... també va ser així inesperat el segon...
Si et sóc sincera a mi se m'esta fent durillo, sobretot ara al final. Se m'ajunta q la nena vol correr per tot arreu, sense mà i està feta un bitxo però vaja que tot tira endavant igual, més cansada potser... i amb la nena ho tenia tot apunt amb antel•lació i ara veig que em pillarà el toro zz:-)
De cara a quan neixi encara no hi penso que no em vull atabalar, ja m'atabalaré quan m'ho trobi >.-<:

Ànims i que vagi molt bé tot!
Imatge
Imatge
Ari_RG
Entrades: 230
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dj. jul. 20, 2017 6:07 pm

Eiiii ja veig que no soc la unica que s'anima amb babies relatiament petits!!!!

La veritt es que es un embaraç molt diferent, dema just anem a primera visita i he tingut de tot pero com estic tan liada amb la nena pos es que ni m'en adono... Perque tinc un panxot de 4 mesos que sino...

Bueno espero que aneu explican com van las panxus i els parts quan arribin!!

Una abraçada!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: