Esperar al part per saber el sexe del bebé

Salut, dubtes i preparatius.
June87
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

Esperar al part per saber el sexe del bebé

EntradaAutor: June87 » dt. jul. 04, 2017 1:22 pm

Hola mamis boniques!!

He buscat un tema similar però no he estat capaç aixi que n obro un de nou. Us explico que estic embarassada del meu tercer bebé i sempre he pensat que com en principi es el darrer doncs em faria ilu que fos sorpresa saber si es nen o nena al part. Un dels motius es que la gent es mooolt pesada preguntant i jo l estimare igual sigui el que sigui però no se si us ha passat que quan es nena sembla que es millor i que quan es nen es el "premi de consolació". A mi em va passar amb el nen que els comentaris eren "bueeno un nen tambe esta be" ?-) El meu home no comparteix que sigui sorpresa però no em fa pressió per saberho. Ell diu que a les ecos tard o d hora es veurà...

Algú te experiència en això? Es fa molt llarg sense saber? Es veritat que a les ecos es veu? Si fem una 4d es complicat de ocultarho?

Petons i gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
clod
Entrades: 134
Membre des de: dc. maig 30, 2012 7:26 am

Re: Esperar al part per saber el sexe del bebé

EntradaAutor: clod » dt. jul. 04, 2017 1:37 pm

ostres, com t'entenc! jo tinc dos fills i ara estem embarassats del tercer, que serà nena. i tothom "oh, que bé, una nena, ja era hora, quina il·lusió, mira que si t'hagués sortit un altre nen..." i jo els mataria, perquè vaig anar a buscar el tercer no per veure si sortia nena, sinó perquè volíem ampliar família i prou. i estic molt feliç amb els meus dos fills, en cap moment vaig pensar "que siguin nena"!... si fos nen aquest tercer estaria igual de contenta i feliç, i sembla que la gent no ho vulgui entendre...
Sobre esperar al part per saber-ne el sexe, no sé què dir-te, els comentaris seran els mateixos... la gent et dirà "ai, doncs a veure si teniu sort i és nena" i et farà ràbia igual... o quan neixi et diran "un nen... bueno, mira, el cas és que estigui sa..." o ves a saber quins disbarats més. així que com tu vulguis... per mi el part ja és prou especial i emotiu en sí com per tenir a sobre l'emoció de saber si es dirà pepet o pepeta... jo prefereixo saber-ho abans, posar-li nom i que els nens ja puguin parlar-ne amb propietat, però això va a gustos i tot està igual de bé. molta sort!
Imatge
Imatge
crunchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dt. jul. 04, 2017 1:43 pm

June primer de tot enhorabona per l'embaràs, que no sé si t'havia pogut felicitar ja, no m'enrecordo.

Jo no en tinc ni idea, però et vola dir q a mi quan em van dir "és nen", jo com vaig per SS i les ecos les fan en 2D (si tens sort et posen un ratet 3D), doncs sincerament, o jo era molt torpe o no veia massa cosa. Et diuen "mira aqui hi ha els genitals", i tu "ah molt be", pero realment no veia res jejejej Si ells ho diuen doncs ja està, m'ho crec.
A l'última eco (34s) si que em va smblar reconeixer els genitals.... pero vaja, que jo crec que si els hi dius que no ho vols saber, si ells no t'ho ensenyen especificament, a trets generals, no es veu res. Això és la meva experiència anant per SS... però si vas per mutua o et fan ecos 4D ja potser si que es veu clarament. Pero vaja, els hi dieu que no ho voleu saber i segur que ho respecten. :ok:

Jo no sé si aguantaria la intriga, però si a tu et fa il.lusió que sigui sorpresa, doncs endavant :ok:

Que vagi molt be i ja ena explicaràs que feu al final!!!! :-()-)

Pd. Aixo que comenteu de preferències de sexe, jo personalment no m'he trobat en la situació de que sembla que et donguin el pèsam per tenir un nen, però si que ho he sentit explicar a molta gent, que sol passar. És trist, però suposo que és part del masclisme que hi ha, que la nena et cuidarà i el nen no, i tonteries d'aquestes. Bah, vosaltres ni cas. :camio:
Imatge
sym
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: sym » dt. jul. 04, 2017 4:46 pm

Bones! June nosaltres també esperem el tercer i de moment continua sent sorpresa! Estic de 32+4 aixi que de momemt el que et puc dir és que si no ho vols saber no ho saps.

El primer que has de dir quan entres a les ecos és que no ho vols saber, i simplement no t'ho ensenyen. Jo sóc metge, i se veure el sexe en una eco en general, però si no t'ensenyen els genitals no ho sabrás per molt k miris. Això si sempre recorda-ho sl ginecoleg per a que no es despistin i ho mirin.

En el nostre cas era el meu home k no ho volia saber, però amb els altres dos li vaig dir k ni parlar-ne, k jo volia saber el sexe, però k si mai teniem un tercer jo fariem com ell volgués. I aixi ha sigut, tenim un nen i una nena i ara tenim triat un nom de cada pel que vingui. Jo he aguantat molt bé la veritat, i un cop fets la idea estic contenta de passar x aquesta experiència de mantenir la incògnita, jeje.
Nosaltres hem fet les ecos de la SS, les imprescindibles vaja (falta la última),cosa k facilita mantenir-se sense saber-ho perquè evites la temptació. No se si amb la 4D seria més xungo la veritat, sobretot pk hi haurien anat els nens i haguesin presionat per saber-ho.

Sempre podeu anar decidint sobre la marxa, i si en alguna eco finalment ho voleu saber doncs no passa res.

Ah i lo de la gent, tens rao, però no queda una altra k passar dels comentaris, ja en tindrás prous sent el tercer fill... Ara, jo que tinc un de cada crec k millor un altre nen, xk amb el caracter de la petita una altra adolescència femenina i ja ens podem calçar! Jajaja

Una abraçada i enhorabona per aquesta família nombrosa!
June87

EntradaAutor: June87 » dt. jul. 04, 2017 5:15 pm

Hola boniques!

Moltes gràcies per les respostes!

Clod enhorabona per aquesta bonica panxu! Ospa en el teu cas molt pitjor els comentaris es que la gent es un cas! Tens raó que no he de fer-ho pels comentaris perquè igual els faran si es nen com si ens esperem o no... Jo estic encantada amb el meu nen es tan maco i carinyos i em fa una rabia que la gent sigui aixi... Com es dira aquesta princesa i per quan ha de venir? Els teus fills contents que sigui nena? A casa están ben dividits jaja! Gràcies per l'opinió reina!

Chunchi moltes gràcies bonica i enhorabona per a tu també! Quina ilu et falta ben poquet! Si jo tambe penso que és per el masclisme que hi ha que sembla que la nena sigui teva i el nen no... Tonterias que encara es repeteixen i fan ràbia sentir. El meu home tambe diu que no aguantarem i jo de moment vaig dient al gine a cada eco que recordi que no ho volem saber. A la última de les 12 em va dir que no es podia veure però a mi el nen si m'ho van dir per aixo el vaig avisar. Si ja us dire que decidim. Gracies per l'opinió bonica!

Sym moltes gràcies i enhorabona per aquesta familia nombrosa bonica! Ay que be que no es vegi a les ecos sino t enfoquen especificament als genitals. El meu home deia que sempre es veu però es clar si ho avises suposo que ho respecten mes i mes amb la teva experiència si ets metge i no ho has vist. La 4d potser aquest cop no la farem per si un cas es veu mes i ens xafa la sorpresa. Els teus fills com porten que sigui sorpresa? Els meus sembla que s'han fet a la idea i jo cada vegada ho tinc mes clar. Ha de ser molt bonic aguantar i emportar te la sorpresa al part! Jo també penso que m estimo mes un altre nen perque la meva nena amb quasi 8 anys te un caràcter que quan sigui adolescent ja em puc preparar jaja gràcies per l opinió bonica!

Petons a totes!
Imatge

Imatge

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dt. jul. 04, 2017 7:40 pm

Doncs aquí una que no va voler saber el sexe fins al naixement. En el nostre cas va ser pel segon fill, amb el gran ens van dir que era una nena a les 17 setmanes, i despres va resultar nen. El meu home va estar tot l'embaras demanant si encara era un nen, jeje. Nosaltres ho deiem al entrar i ningu ens va dir res, a l'informe posaven no volen coneixer el sexe. I va ser molt emocionant. Tothom en deia que seria una nena i jo convençudissima que era un nen i aixi va ser. Sempre hoy podeu demanar si mes endavant us fa gracia, nosaltres teniem nom de nen i de nena triats.
Imatge Imatge
dolly
Entrades: 126
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dc. jul. 05, 2017 9:48 am

El meu marit tambe volia sorpresa, i jo al principi no n'estava convensuda.
Quan ens feien eco's les 2 primeres directament no ens van mostrar els genitals, i les eco's impreses q et donen nomes mostren parts del cos q no son identificables amb el sexe, doncs la carona, unes manetes...
Ala eco d les 20s la ecografa ens va posar en un sobre tancat el sexe per si mes endevant ens moriem d curiositat i ho voliem saber.
Jo no vaig poder resistir i vaig mirar, el meu marit va trigar com un parell d mesos en dir-me q volia saber q era.
Ara sabem q al juliol tindrem una nena, pero com q vam dir a tothom q seria sorpresa no li hem dit a ningu q ho sabem. Quan la gent pregunta diem q es sorpresa i punt.
Inclus els amics han fet una porra per veure si endivinen el sexe i el dia d naixement.
No he trobat ningu q em digui cap bajanada, nomes em fa gracia quan intenten endevinar, pq jo ja se q sera...
El q tambe hem mantingut en "secret"i q es fa per custum a Holanda (on vivim) es no dir el nom abans d q neixi, aixo ho trobo molt practic pq aixi ningu et fa cap comentari absurd... pq ja pots triar el nom mes maco del mon q sempre hi haura algun poca-solta q et digui q no li agrada o q li recorda noseque..

Be, ja ens diras que ha sigut! q tinguis bon embaras!
Vannion
:: peixet
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dj. jul. 20, 2017 4:34 pm

Molt bones!!

Ja sé que et vaig respondre en una altra banda, però escric aquí també la meva experiència per a que quedi constància.

Actualment estic embarassada de 33+2 setmanes. Amb el meu xicot vam decidir que volíem que fos sorpresa, per cap raó en concreta, perquè és indiferent, perquè ens feia il·lusió, i la veritat és que ens va causar més curiositat les primers setmanes, que no pas ara. A les ecografies i visites l'únic que fem és demanar que no ens ho diguin!

També he de dir, que jo sóc una futura mare poc intuïtiva, no puc dir que pensi que serà nen O nena. Potser és una espècie de defensa que m'he fet jo mateixa per no ferme una idea concreta i després que no sigui.

Comentaris de la gent crec que sempre són inevitables. Si es nen, perquè es nen, si és nena, perquè és nena, i si no ho vols saber, perquè no ho vols saber. El perfecte és saber viure sense que afecti! Té la seva part divertida veure com cadascú diu la seva i fan les seves apostes.

Com a petit incis, el meus pares amb nosaltres 3 mai ho van voler saber, i per a mi como a germana gran, sempre va ser molt divertit!

Un petó! El que decidiu estarà perfecte!
June87

EntradaAutor: June87 » dv. jul. 21, 2017 6:41 pm

Hola boniques!

Gràcies per les respostes!

Shyla deu ni do que s equivoquessin a les 17 setmanes! Es força avançat perque s equivoquin. Jo tambe tinc la intuïció que serà un nen no se perque!

Dolly que curiós aixo que expliques d Holanda! No sabia que fos tradició no dir el nom fins el naixement. Esta molt be per evitar comentaris absurds amb el nom que sempre nhi ha algu que en fa. Jo si em possen el sexe en un sobre tampoc men podre estar de mirar-ho mes val que no mho facin :content: Gràcies i que tinguis bon part si encara no lhas tingut!

Vannion gracies per respondre tambe aquí bonica! Si es veritat tambe trobem comentaris si no ho volem saber la qüestió es que la gent sempre està disposada a opinar... Que xula l experiència dels teus pares i de tu de petita :love: aixi vas descobrirho a l hospital oi? Que bonic! Que tinguis un molt bon final d embaras! I que vagi tot molt be!

Gracies boniques!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: