Desodorant

Salut, dubtes i preparatius.
Mimi_3
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 05, 2017 12:09 pm

Desodorant

EntradaAutor: Mimi_3 » ds. jul. 22, 2017 9:14 am

Hola, noies
Obro aquest tema perquè estic una mica preocupada. Estic de 12 setmanes i avui he llegit que els desodorants amb alumini estan contraindicats durant l'embaras. Jo m'he anat posant un de rexona i he vist que porta alumini i estic molt espantada. :( Ara ja està fet, però res, era per saber si alguna també li havia passat...
Gràcies.
alelgi
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. nov. 27, 2016 8:50 pm

Re: Desodorant

EntradaAutor: alelgi » dg. jul. 23, 2017 4:28 pm

Hola!
Per si et puc tranquilitzar una mica dir-te k he tingut dues filles i en cap dels dos embarassos he tingut en compte això del desodorant (ho desconeixia totalment) i tot ha anat bé. Si has d'estar més tranquil·la canvia'l a partir d'ara k ho saps...
Espero haver-te ajudat.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Desodorant

EntradaAutor: rundi » dg. jul. 23, 2017 11:14 pm

Hola,
Calma!! Jo en faig servir un de Madara sense tòxics, el compro a botigues online com Cocunat, BeClementine, Oianora, TheCosmetics... Cocunat té botiga física a Barcelona.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Desodorant

EntradaAutor: jaruma » dt. ago. 15, 2017 9:57 pm

Hola Mimi!

Jo durant l'embaràs evitava utilitzar cremes que no fossin eco, etc, per si un cas. Tot i això, crec que el desodorant el vaig fer servir normal, suposo que amb alumini. En tot cas, pensa que la majoria de gent segueix fent servir exactament el mateix, perquè tampoc cap metge diu el contrari, i tot i això la majoria de nens surten molt bé ;-)

Així que no t'amoïnis, i ves canviant a partir d'ara el que et sembli millor.

Molts ànims i sort!!! :-()-)

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::