Placenta prèvia marginal: consells i experiències

Salut, dubtes i preparatius.
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Placenta prèvia marginal: consells i experiències

EntradaAutor: Joyce » dv. jul. 28, 2017 10:15 am

Hola :)

Busco consells i experiències. Estic de 28+4 i fa un parell de dies que m'han 'diagnosticat' placenta prèvia marginal, a 1,3 centímetres del coll de l'úter. Haig de fer repòs relatiu per evitar hemorràgies, contraccions i possibilitat de part prematur. Repòs relatiu vol dir res d'exercici, res de sexe, res d'esforços i calma. Molta calma. Segueixo treballant, això sí. Em faran una altra eco a la setmana 33 per veure com està el tema. Si la placenta no s'ha col·locat més amunt, suposo que tocarà programar cessària. La meva pregunta és: algú s'ha trobat en una situació similar? I en cas positiu, se us ha recol·locat la placenta? O no hi ha hagut sort? Us han recomanat baixa total o simplement heu fet repòs relatiu? Com ha sigut el part finalment? I el que més em preocupa: la placenta us ha funcionat bé fins al final i el nen/a no se n'ha ressentit o heu tingut altres complicacions? El meu petit està fantàstic, però òbviament pateixo pel que pugui passar.

En fi. Que no m'ho esperava gens i ara haig de gestionar la novetat. Així que qualsevol experiència em serà útil.

Merci!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Placenta prèvia marginal: consells i experiències

EntradaAutor: garota » ds. jul. 29, 2017 6:36 am

Bon diaaa!! Felicitats per l'embaràs!!!
En l'embaràs del meu fill petit, a les 20 setmanes em van dir que tenia la placenta molt baixa, no arribava a ser prèvia, però estava molt a prop del coll. Em vn fer tornar a les 28 setmanes i havia pujat una mica. A tu ja t'han dit que és prèvia, és la diferència, però a les 33 setmanes, la meva estava súper amunt ja, així que ànims que quanla creix l'úter la majoria de placentes pugen. Si no ho fes, sé que ara pensar en cesària etc és un.pal, però no t'agobiis que elens petit està perfecte!!! A mi tb em van dir q si no pujava res de part natural, i programaven cesària però alno final ja et dic, els últims.mesos va pujar molt. Pren-t'ho amb calma, relax, això enqualsevol embaràs ho recomano jo, vida plaent i.a gust i ja veuràs com tot va bé!
Molts.ànims i.ja.vas informant!!!
Una abraçada
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Placenta prèvia marginal: consells i experiències

EntradaAutor: Joyce » dl. jul. 31, 2017 11:30 am

Moltes gràcies Garota. No saps que bé se m'ha posat el teu missatge! Sóc molt conscient que, ja de 29 setmanes, és més difícil que se'm mogui, però de totes maneres, et faré cas i seré positiva. Em cuidaré, reposaré i tindré paciència i aviam què em diuen a la 33. Moltes gràcies, de veritat!
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: Placenta prèvia marginal: consells i experiències

EntradaAutor: Trasto77 » dt. ago. 08, 2017 11:45 am

Hola Joyce!

jo sóc un cas d placenta prèvia marginal i des de la setmana 28 em van dir que si no havia pujat, que em programarien la cesaria.

Així que la tinc programada per la setmana 39. Primer molt de pal mentalitzar-se, ara ja... comptant els dies.

La veritat és que al principi em pensava que pujaria al final... pq poc a po sí que anava pujant... i no em van dir res de fer repòs, ni de relacions sexuals ni res... pq em trobava bé i no he sagnat en tot l'embaràs. De fet he anat a caminar 2-3 cops per setmana uns 9-10 km cada cop i la placenta anava pujant... just quan he fet paron per la calor i altres, se m'ha estancat el tema.

La gine em va dir que si aconseguiem que estigués a 1,5 cm de l'úter es podria intentar part vaginal, però no hi ha hagut manera.

Sigui el que sigui, espero que vagi molt i molt bé i no desesperis!!!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Placenta prèvia marginal: consells i experiències

EntradaAutor: Ari_RG » dj. ago. 17, 2017 10:33 am

Hola noies!!

A la setmana 20 em van diagnosticar placenta margibal totalment oclusiva, la gine em va dir que era raro que es recoloques estan tan al mig pero que cosas mas raras se havien visto...

A la setmana 32 resulta que era marginal a 1 cm del coll aixi que havia pujat bastant! Aixi que potser por recolocar-se encara!!

Al final vem esperar a veure si rl part es desencadenava, vem donar una oportunitat i rea. Setmana 41+3 no havia tingu ni una contraccio i al final em van fer cesarea...

A mi la gine em va dir que com no tenia perdues i la baby estava de fabula que vida mormal controlan els esforços...

L'Abril va neixer amb 3,750 kg i 54 cm aixi que la placenta funcionava be! No pateixis tot anira super!

La cesarea es una mica rollo pero si et serveix d'anim vaig parir dimarts i el dilluns seguent ja pssejava amb la meva peque aixi que l recuperacio molt bona!

Anim i enhorabona!
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Placenta prèvia marginal: consells i experiències

EntradaAutor: Joyce » dt. set. 05, 2017 8:22 am

Moltíssimes gràcies a totes per compartir le svostres experiències! Disculpeu si no he dit res abans però ha sigut un agost intens, de feina i calor. Ara que ja som setembre, em trobo millor. I a més, fa una setmana vaig tenir bones notícies: la placenta ja no és prèvia. És baixa i prou. Però això vol dir que tot segueix endavant amb normalitat. Tinc més controls però vaja, seria difícil que amb el creixement de l'úter, tornés a baixar més. Així que gràcies a totes pels ànims!!

Joyce

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::