Fluix marronós

Salut, dubtes i preparatius.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Fluix marronós

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. jul. 31, 2017 11:28 am

Hola mares, aquest és el meu segon embaràs, estic de 12+3, i dijous passat al anar al lavabo vaig veure que al paper hi havia fluix marronós. Com que amb el primer embaràs no m'havia passat mai, vaig decidir anar a urgències. Allí em van mirar i van dir que tot estava bé, que sempre que fos de color marró es tractava de sang "antiga", de la formació placenta, el coll de l'uter, etc. Dos dies després coincidint amb la primera eco, també vaig treure com un fluix més dens, marró, però molt espès, com si fos sang coagulada, molt poquet. Ho vaig comentar i no li van donar importància, el bebé estava perfecte. Vaig estar dos dies sense tacar, i ahir, coincidint amb que vam tenir relacions sexuals, al cap d'unes hores vaig tornar a tacar, molt poc, però també em va sortir com sang marró espesa,poca quantitat i sense dolor de cap tipus ni molèsties. A l'hospital ja em van dir que mentre no fos sang vermella que no el preocupés... Però no sé què fer...aquesta vegada deu ser per les relacions sexuals, oi?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::