Citologia embarassada neguit

Salut, dubtes i preparatius.
Mimi_3
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 05, 2017 12:09 pm

Citologia embarassada neguit

EntradaAutor: Mimi_3 » dg. ago. 13, 2017 1:45 pm

Hola a totes!
Us volia fer una consulta que em té una mica amoïnada. Com q fa tres anys que no m'he fet una citologia, la ginecòloga m'ha demanat hora per fer-me'n una aquest dimecres que estaré de 15+4. A mi em fa una mica de cosa. Us volia preguntar si alguna de vosaltres us heu fet una citologia estant embarassada. És que no em fa gens de gràcia :( potser és una por infundada, m'ajudaria molt llegir-vos! :*
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Citologia embarassada neguit

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. ago. 13, 2017 3:00 pm

Hola Mimi_3,

Ara no ho recordo exactament, però crec que a mi me la van fer estan embarassada també (no recordo de quantes setmanes). La veritat és que no em va preocupar massa, i segurament per això no ho recordo. Considero que és un procediment senzill, potser una mica molest però sense riscos. Són molt més molestes les exploracions del coll d'úter del final de l'embaràs...

Pensa que si hi hagués més riscos que beneficis ja s'esperarien a fer-te-la un cop hagués nascut el nadó.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Citologia embarassada neguit

EntradaAutor: jaruma » dg. ago. 13, 2017 4:02 pm

Hola! A mi me la van fer estant embarassada, i cap problema. No suposa cap risc, si no no ho farien. Pots estar ben tranquil.la :-()-)
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Citologia embarassada neguit

EntradaAutor: GuiRit » dc. ago. 16, 2017 1:02 pm

Hola,

pensa que no és tan diferent de quan et fan una ecografia transvaginal (no sé si te n'han fet cap). No et preocupis en absolut!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::