Embarassada, mare soltera per elecció, lesbiana, pors i dubtes . Penseu que és viable compartir pis amb mare soltera?

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Gretel_xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. ago. 28, 2017 3:26 pm

Embarassada, mare soltera per elecció, lesbiana, pors i dubtes . Penseu que és viable compartir pis amb mare soltera?

EntradaAutor: Gretel_xocolata » dl. ago. 28, 2017 3:49 pm

Hola!

Des de sempre he sabut que volía ser mare, però fa uns anys que aquesta certesa es va transformar en un desig molt gran de tenir un fill.
Sabía, també des de feia temps, que si tenia un bebé no seria de manera natural, ja que sent lesbiana l'única possiblitat que vaig considerar va ser la d'inseminar-me. Vaig fer-me les proves fa més d'un any, i desprès de diversos intents, quatre en concret, m'he quedat embarassada. Ara tinc una mica de por, ja que estic sola. No tinc parella i tampoc disposo d'un pis familiar on poder viure. Els lloguers són caríssims. Actualment li tinc llogada una habitació a un noi, però de ben segur es buscarà una altra habitació quan sàpiga que estic embarassada. El pis on visc és molt bonic i no el vull deixar, però jo, tota sola i amb el meu sou de mestra d'escola bressol no m'ho puc permetre. Què penseu? Creieu que podría compartir pis amb una altre mare soltera que també tingués un bebé? Podria funcionar? Penso que hi deu haver tantes noies en la meva situació... però.... com trobar-les? Algun consell?
A banda del tema del pis, tinc tantes pors! Seré capaç de pujar el nena o nena jo sola? No estic trista per ser mare soltera, ho he decidit jo,i no penso que la criatura hagi d'enyorar un pare o una altre mare. Però sí que és cert que sovint sento enveja sana quan veig famílies, quan penso en com en deu ser de bonic compartir la criança i sobretot, el respir que deu suposar per a una mateixa. Tinc por d'agobiar-me, de necessitat un moment per mi i no poder tenir-lo.. de fer infeliç el bebé. De vegades em poso trista, suposo que será per les hormones , la progesterona i l'embaràs en general.

Gràcies a totes !
[color=#00FFBF]Gretel[/color]
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Embarassada, mare soltera per elecció, lesbiana, pors i dubtes . Penseu que és viable compartir pis amb mare solter

EntradaAutor: ada_bcn » dt. ago. 29, 2017 9:44 pm

hola, abans ho havia un fòrum de maser en solitari per elecció pero he intentat entrar i no em deixa, allà segur que haguessis trobat algú per lo que comentes de compartir pis.
Jo soc mspe de dos, i en alguns moments he compartit pis pero no amb mspe. A mi em sembla una bona opció la de compartir pis amb alguna altra mare (o pare, pero n'hi ha menys), segur que facilita molt les coses yi pots compartir el dia a dia que a vegades és complicat.
sobre la resta, no sé... suposo que són pors normals, ni idea.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Embarassada, mare soltera per elecció, lesbiana, pors i dubtes . Penseu que és viable compartir pis amb mare solter

EntradaAutor: ada_bcn » dt. ago. 29, 2017 9:47 pm

és aquest el fòrum que et deia, pero no he pogut tornar a entrar, potser no funciona ja
http://maresds.forocatalan.com/
Avatar de l’usuari
DarthVero
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

Re: Embarassada, mare soltera per elecció, lesbiana, pors i dubtes . Penseu que és viable compartir pis amb mare solter

EntradaAutor: DarthVero » dc. ago. 30, 2017 6:51 pm

Hola!! De tot el que preguntes no et puc dir gaire cosa: jo sóc mare d'una nena, sóc heterosexual i visc amb la meva parella que és el pare de la meva filla... però et vull dir que tothom té pors, que és normal, i que ets una persona molt i molt valenta, estic totalment segura que t'en sortiras i gaudireu molt tu i la teva criatura. Ànims, força i endavant!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Embarassada, mare soltera per elecció, lesbiana, pors i dubtes . Penseu que és viable compartir pis amb mare solter

EntradaAutor: crunchi » dc. ago. 30, 2017 11:00 pm

Hola, primer de tot enhorabona!!! :-()-)
Jo tb soc mare, hetero i amb parella, però et volia dir que i tant que podràs!!! Podràs amb això i amb molt més, pq el teu fill/a et donarà forces i energia per fer-ho tot, ja ho veuràs!
Tema pis em sembla bona idea compartir pis amb una mare soltera, o algú que no tingui fills pero accepti la teva situació, segur que trobes a algú.
I tema criança doncs bueno, només fàcil amb parella doncs imagino que sent soltera tampoc serà fàcil, pero bueno, tampoc idealitzem el món de les parelles. Moltes coses, per molt que tinguis parella, les has de passar (o les passes) tu sola. Aixi que qui sap, potser et pots recolzar en un amic, familiar, etc. Segur que tens algú que et pugui ajudar, escoltar, recolzar, etc.
Tenir por és normal, però tot i ser dur, aquesta etapa és molt bonica. Aixi que facis el que facis, valdrà la pena!! Endavant!!! :ok:
Imatge

Imatge
Serendipity83
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

Re: Embarassada, mare soltera per elecció, lesbiana, pors i dubtes . Penseu que és viable compartir pis amb mare solter

EntradaAutor: Serendipity83 » dl. set. 25, 2017 8:08 pm

Hola Gretel

Encara estàs buscamt solució? JUst ahir una amiga que serà mare soltera, li van dir que havia de deixar el pis on estava, i es troba embarassada de 6 mesos. Està buscant algú, a poder ser tb una mare soltera per compartir pis. Ella viu a la zona de Mataró, St Andreu de Llavaneres....

fes me privat si estàs interessada i us poso en contacte!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::