Ganes constants d'orinar

Salut, dubtes i preparatius.
Xinxeta80
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. set. 17, 2016 3:42 pm

Ganes constants d'orinar

EntradaAutor: Xinxeta80 » dc. set. 27, 2017 1:48 am

Hola noies,

És la primera vegada que escric en aquest fòrum. Us explico una mica per entrar en situació i després us faig la pregunta:

Fa poc més d'un any vam perdre el nostre ratolí de 14 setmanes. Vaig escriure en el fòrum "Quan les coses no van bé", la qual cosa em va anar bé.

Hem tornat a aconseguir-ho i ara estic de 13 i mitja, i ja no sé on comencen les paranoies i on la normalitat. Suposo que deu ser la barrera psicològica de les 14 setmanes...

Estic fent repòs perquè a les 12 setmanes vaig tenir pèrdues per un petit despreniment de placenta. De moment sembla que això es va posant a lloc.

La pregunta és:

Des d'aquest vespre que tinc una sensació constant de necessitat d'orinar, però vull dir que m'aixeco del wc i ja sembla que hi he de tornar. Però és una sensació com vaginal, si hi torno faig quatre gotes com a molt. Us ha passat? Algun dia havia notat com palpitacions vaginals, però ara això...

Potser és una tonteria però la veritat és que tenim tanta por que qualsevol cosa ja ens fa mala pinta...

Si em podeu ajudar em fareu un favor enorme !

Gràcies!
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Ganes constants d'orinar

EntradaAutor: jellwill2 » dc. set. 27, 2017 5:12 am

Hola xinxeta80,

a mi em sona a infecció d'orina. Potser per nervis, una baixada de defenses i ja tenim la infecció aquí. Si et passa força, jo aniria al cap o al metge de capçalera que vagis o al ginecòleg i que et facin una prova per saber si tens infecció, i surts de dubtes. No serà greu, però tot s'ha de controlar, per què com que es pot prendre tan poca medicació estant embarassada, quan abans ho sàpigues, millor.

I potser no és infecció i són nervis, s'acosta la setmana crítica i no em puc fer a la idea de pel que passes a nivell emocional.

Ànims, no estàs sola.
Xinxeta80
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. set. 17, 2016 3:42 pm

Re: Ganes constants d'orinar

EntradaAutor: Xinxeta80 » dc. set. 27, 2017 8:39 am

Gràcies Jellwill2.

Un cop m'he llevat aquest matí ja no tenia aquesta sensació, sembla que de moment ha desaparegut.

De tota manera, avui tinc hora amb la llevadora i li demanaré. Ja us informaré.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Ganes constants d'orinar

EntradaAutor: Anna Maria » dc. set. 27, 2017 9:21 am

Bones!
Primer de tot, felicitats per aquest embaràs d'un bebè arc iris (bebè nascut després de la pèrdua d'un altre). Me n'alegro que t'anés bé entrar al racó de les valentes que com tu, hem tirat endavant després d'una pèrdua.
Jo també penso que potser tens infecció d'orina, durant l'embaràs se'n poden tenir d'asimptomàtiques, és a dir, sense cap símptoma. Jo de fet en vaig tenir i no vaig notar ni sensació de més pipí (bé, era l'embaràs més avançat i ja de per sí és fa moltes vegades pipí perquè el bebè pren espai a la bufeta, que s'omple més aviat) ni tampoc tenia cap tipus de picor al fer-ne.
Si vas a la llevadora, et poden fer un Combur, que són unes tires reactives: et faran fer pipí en un vas i posaran una tira d'aquestes, i al cap d'uns minuts es veu si hi ha alguna anomalia a l'orina. A partir d'aquí, poden decidir fer-te anàlisis per confirmar si tens infecció d'orina.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Xinxeta80
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. set. 17, 2016 3:42 pm

Re: Ganes constants d'orinar

EntradaAutor: Xinxeta80 » dv. set. 29, 2017 9:32 am

Hola!

La llevadora no li va donar importància. Va dir que si hi hagués infecció ho sabria perquè és com treure foc. Però que si continuaven les molèsties hi tornés per mirar-ho.

Diu que quan estem embarassades notem coses com si fossin noves però que en realitat ja ens passen altres vegades, el què passa que com que no estem tan alerta no els hi fem ni cas.

Reconec la paranoia, tot i així no deixaré de preguntar qualsevol dubte.

El fet és que la sensació ha desaparegut, de moment tot ha tornat a la normalitat.

Gràcies pels consells!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Ganes constants d'orinar

EntradaAutor: crunchi » dv. set. 29, 2017 9:39 am

Hola, enhorabona x l'embaras!!!! :-()-)
Et volia comentar que jo tb tenia moltes ganes de fer pipi....quasi a ppis d'embaras (com ara tu), per la nit em llevaba 3 o 4 cops, una passada. Durant el dia tb hi anava moltissim, exagerat.
Vaig anar a una visita del sòl pelvic i em va dir que el nen et fa pressió a la bufeta i d'aquí les ganes constants de fer pipi. Però em va dir tb que mirés d'aguantar una mica (no molt) per que la bufeta treballés en aguantar, que no li posés tan fàcil pq llavora no treballava. Algo així. Per la nit vaig seguir igual, pero durant el dia m'esperava una mica més si.... i bueno, va anar millor. Però després va venir el fluxe exagerat (al final d lembaras) i bé, això és una altre història jejeje

Anims i sort!!!
Imatge

Imatge
Xinxeta80
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. set. 17, 2016 3:42 pm

Re: Ganes constants d'orinar

EntradaAutor: Xinxeta80 » dv. set. 29, 2017 9:22 pm

Moltes gràcies, crunchi!

Doncs et faré cas i aguantaré una miqueta més.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::