jaqueta hivern embassada i/o de porteig

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. set. 30, 2017 12:55 am

Hola!!

La meva primera nena va néixer a ple estiu, així que l'hivern anterior no tenia gens de panxa i no vaig tenir problemes amb les jaquetes. La segona vindrà a principis-mitjans de gener si tot va bé i no sé com plantejar l'època de fred... Em compro una jaqueta barateta talla més gran per l'últim més i mig o dos? Vaig amb la de sempre sense cordar? Inverteixo en una que em serveixi per l'embaràs i per fer porteig? La segona opció seria millor si sapigués que faré porteig, però tenint en compte que la gran no va tolerar mai la manduca més de 5 minuts no sé si és una despesa inútil...

A aliexpress surten jaquetes molt barates, que seveixen per embaràs i porteig, però tarden a arribar i si no m'espavilo el fred ja serà aquí, i a més, són estil sudadera, i no sé si seràn suficient a plé hivern (i segons on vagi fotria cante però es lo de menys... a qui no li agradi que no miri).

A les que heu tingut fills a l'hivern o els tindreu: Com ho vau fer o com heu pensat que ho fareu?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: crunchi » ds. set. 30, 2017 11:42 am

Jomateixa82 primer de tot donar-te l'enhorabona, no sé si t'havia felicitat!! :-()-)
Jo tb he tingut el nen a l'estiu i a l'hivern no em va caldre res especial pk apenes se'm notava la panxa. Però et volia dir que també hi ha l'opció de mirar-te un abric especial d'embaras-portrig a wallapop, de 2a mà. Jo faria això o anar al Primark i comprar un abric 2 o 3 talles mes grans que la q portes habitualment.... alla tenen abrics de talla gran per 30 o 40euros, i pel temps q el portaràs et poden fer l'apanyo.

Aviam que et diuen les companyes!!! Sort!!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. set. 30, 2017 5:44 pm

Hola Crunchi!

Em vaig oblidar de dir que ja les he estat mirant les jaquetes de porteig a wallapop, i de moment no n'he trobat cap que baixi de 80 euros, tot o ser de segona mà... Com comentava si sabes que l'aprofitaré seria una opció, però com passi com amb la gran que no vulgui la manduca ni en pintura la tindre morta de riure a l'armari després...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: Anna Maria » ds. set. 30, 2017 9:50 pm

Hola!
Jo en el seu moment també m'ho vaig plantejar, però al final ho vaig descartar, per les següents raons:
- si el bebè no volia manduca o foulard, necessitaria també abric per posar-lo al cotxet/maxicosi? o si fos jo la que no m'agradés o no m'anés bé?
- si vaig amb la meva parella i volgués portejar ell, s'haurà de posar el abric de porteig ell, o sempre hagués de portejar jo?
- si no necessito portar un abric molt gran estan embarassada, i després no el faig anar?

Doncs jo vaig poder aprofitar el meu anorac normal fins al final de l'embaràs, perquè vaig amb un anorac del decathlon que suposo jo que no és molt estret i em va donar, no vaig fer moltíssima panxa tampoc, el tenia més aviat col·locat cap al darrere, no sé, ja ho vaig notar al coxis (buf, ni sofà, ni asseure'm quasi...)
No volia tampoc tenir un anorac de ple hivern per al nen i abrigar-lo amb ell i damunt el meu abric de porteig, ja que de fet anàvem molt en cotxe, no a caminar molt i també perquè crec jo que doble anorac hagués estat molt. A més, jo el foulard el vaig portar per casa, i no per fer totes les feines, per poder fer alguna cosa amb les dues mans, però pel carrer sempre vaig anar amb el cotxet.

Ah! I mira que vaig trobar també en el seu moment per Internet, un cobertor/capa:
http://instintmaternal.blogspot.com.es/ ... rteig.html

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: ner » dt. oct. 03, 2017 10:07 am

Hola,

Jo estic igual, la meva nena va néixer el setembre i no vaig necessitar abric. Ara la segona ha de néixer a principis de febrer i també estic mirant.

Has vist aquesta de verbaudet per 44,99 euros:
http://www.vertbaudet.es/chaqueta-acolc ... ion_longue
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. oct. 04, 2017 12:37 am

Hola de nou!

Ner, merci per l'enllaç, la jaqueta és molt normaleta però la que surt millor de preu, aixi almenys, si al final la nena no accepta la manduca no farà tan de mal haver pagat una ronyonada!!

És una opció a tenir en compte!

Anna Maria, com era la teva jaqueta del decathlon? D'aquelles com de plumes, em sembla que han de ser prou flexibles... De casualitat he vist que el dia 9/10 a Lidl hi haurà jaquetes d'aquest estil que et dic, 25 euros la curta, i 29 euros llarga, estil abric. Intento adjuntar l'enllaç: https://www.lidl.es/es/promociones.htm?id=621&week=2 seria estil això el que vas utilitzar tu?. Per la diferència de preu potser val més anar per la que deia la Ner que està pensada expressament per això...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: Anna Maria » dc. oct. 04, 2017 1:37 am

Bones de nou,
doncs és un anorac de la marca Quechua. He trobat aquest enllaç:
https://www.decathlon.es/chaqueta-arpen ... 84915.html
Tot i que el meu no és pas 3 en 1, suposo que deu ser amb forro extraible per poder portar-ho com a jaqueta d'entretemps.
Pel preu jo triaria també la jaqueta especial per portejar que diu la Ner, potser la pots portar si no en fas, es veu molt normal.
Respecte a l'enllaç del Lidl, no sé si al dir "jaqueta ligera" vol dir que és d'entretemps o que és d'hivern però de poc pes, assegura-te'n, ja que així "acolchat" que dic jo hi ha diferents grossors, i a mi a ple hivern em cal ben tapadeta.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: neith » dc. oct. 04, 2017 3:32 pm

Hola noies,
Jo he vist aquests abrics:

https://www.shopmami.com/abrigo-premama ... gJMDfD_BwE

https://www.shopmami.com/abrigo-premama ... gIqqfD_BwE

Una mica cars pero serveix per despres de l’embaras...

:-()-)
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. oct. 12, 2017 12:25 am

Finalment vaig comprar la jaqueta de la verdaulet, de l'enllaç que va compartir la ner. NO m'ha arribat encara. Si a algú li interessa ja li diré què tal és, si es maca "en directe", si sembla que abrigarà etc. Això sí, acabo d'entrar a la web per veure el seguiment de la comanda i he vist que ja no està rebaixada!!!! Ara ja val 90 euros, segueix sent la més econòmica que he vist d'aquest estil, però ja no tant... Sort que no m'hi vaig pensar gaire!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: ner » dt. oct. 17, 2017 12:14 pm

Hola,

Jomateixa82
, ja ens explicaràs com la veus quan t'arribi. Jo hi he entrat ara i val 62,99 euros, així que els preus varien moltíssim en pocs dies.


Jomateixa82 ha escrit:Finalment vaig comprar la jaqueta de la verdaulet, de l'enllaç que va compartir la ner. NO m'ha arribat encara. Si a algú li interessa ja li diré què tal és, si es maca "en directe", si sembla que abrigarà etc. Això sí, acabo d'entrar a la web per veure el seguiment de la comanda i he vist que ja no està rebaixada!!!! Ara ja val 90 euros, segueix sent la més econòmica que he vist d'aquest estil, però ja no tant... Sort que no m'hi vaig pensar gaire!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. oct. 17, 2017 11:49 pm

Hola!

Ja m'ha arribat la jaqueta. Vaig agafar una 42 perquè és la talla que em va sembla més adient per les mides que posava a la web i em va gran!!! L'hauré de tornar!!! D'espatlles potser no molt però la resta si... Intentaré una 40 a veure què...

D'aspecte i qualitat... A veure, no és la més maca ni moderna del món però està bé, normal. El tacte és agradable, sobretot per dins, té un pèl molt fi. Té opció a cordar amb dues mides, per ampliar una mica en funció del creixement de la panxa suposo i la part anexe per a fer porteig que també s'ajusta amb cremalleres i també té el pèl suau per dins.

Jo crec que em va gran perquè cordant per la opció més petita, i amb una panxa de 6 mesos d'una segona filla (en el primer embaràs en vaig fer poca potser, però és que ara la tinc com als 8 mesos del primer embaràs!) em va bastant ample!! D'hombros no és exagerat, així que no sé si és el fet de la jaqueta o bé que realment la talla no és l'adequada. Quan recuperi la meva figura normal, la 42 segur que no la puc aprofitar.

Val a dir que normalment faig 38-40-42 de jaquetes, samarretes, etc (molt variable depèn de la marca, normalment 40-42) i una 40-42 de pantalons.

Per 45 euros que la vaig comprar jo està bé o molt bé (si la talla se't posa bé), per 65 segueix sent millor preu que altres, per 90... potser val més una altre... no sé, com jo no me'ls gastaria en aquest cas...
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: ner » dt. nov. 07, 2017 9:15 am

Gràcies jomateixa82 per la resposta. Ara ha tornat a baixar de preu, està a 53,99 euros. Així que també l'he comprat :-) A veure quan tarda a arribar que les jaquetes de l'any passat ja quasi no em corden.
Imatge
Avatar de l’usuari
barrufa!
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dj. des. 15, 2011 11:02 am

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: barrufa! » dl. nov. 13, 2017 12:43 pm

Hola!

Jo vaig comprar amb l'anterior una jaqueta de porteig i la veritat es que l'he utilitzada tant per portejar com sense el nen. Ara a més han sortit en diversos colors. És veritat que no són barates però si teniu previst portejar us les recomano!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: Arya82 » dg. nov. 19, 2017 10:24 am

Hola!

Algú de vosaltres ha utilitzat aquesta jaqueta de vertbaulet per portejar? Tot just ahir vam provar de portejar la nena i li agrada, així que voldria comprar-me'n una, però m'agradaria saber quina em recomaneu! Si aquesta va bé o n'hi ha d'altres.

Gràcies!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: jaqueta hivern embassada i/o de porteig

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. nov. 19, 2017 9:57 pm

Hola!

Jo no l'he provat per portejar perquèla nena encara no ha nascut... Però si me l'he començat a posar, fa dos dies (vaig haver de canviar la talla i llavors hi va haver un problema amb els transportistes...) i he de dir que estic contenta amb ella. No és la més vistosa ni la més maca però abriga bé i és molt lleugera. Per dins és molt suau. La part que s'afegeix per portejar té el mateix recobriment que la jaqueta.

He "descobert" que pots utilitzar la cremallera on s'unirà la part de porteig per a fer la jaqueta un pèl més petita, a mi si la cordo "normal", estàn de gairebé 33 setmanes i d'una segona filla, em va fins i tot un pèl ample.

A veure si algú que l'hagi fet servir per porteig et pot explicar la seva experiència.

Ah! El que sí que us puc dir és que des de que la vaig veure jo la primera vegada ha canviat de preu unes 4-5 vegades, de 45 a 89 euros passant per 63... Així que si no us corre molta pressa podeu mirar d'enganxar el moment que estigui més baix!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::