Nom Luca al registre civil

Salut, dubtes i preparatius.
Rovili
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. març 06, 2016 1:05 pm

Nom Luca al registre civil

EntradaAutor: Rovili » dv. oct. 06, 2017 2:29 pm

Hola a tots/es,

M'agradaria saber si algú de vosaltres té algún familiar o conegut que tingui un nen que li hagin posat de nom Luca i que l'hagin pogut enregistrar al Registre Civil com Luca i no Lucà.
Mirant a la web d'Idescat només surt Lucà i no vull que sigui enregistrat amb accent sobretot perquè la síl•laba tònica es la primera.

Agraïria molt em diguessiu si algú ho sap amb certesa perquè segurament hi anirà el meu pare a enregistrar-lo i per saber per avançat.

Gràcies per avançat :)
magrana
:: pantera
Entrades: 825
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Nom Luca al registre civil

EntradaAutor: magrana » dv. oct. 06, 2017 5:54 pm

Hola,

Jo conec un Luka. I consta així al DNI. Els seus pares són d'un altre país i no els van posar pegues per inscriure al seu fill així. Jo crec que no t'hi haurien de posar pegues, perquè és un nom que existeix en altres idiomes...
Imatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2406
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. oct. 06, 2017 6:49 pm

Jo conec dos Luca, suposo que cap problema, es la versió italiana de Lluc.
https://it.wikipedia.org/wiki/Luca
magrana
Entrades: 825
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dv. oct. 06, 2017 9:41 pm

Si existeix en un altre idioma i a més a més escrit d'aquesta manera, no tindràs problemes. Al registre deu sortir Lucà perquè potser és una variant catalana (ni idea, el nom de Lucà no em sona per res), però si és un nom existent en un altra llengua i a més a més hi ha altres Luca inscrits, cap problema.
Imatge
Rovili

EntradaAutor: Rovili » dv. oct. 06, 2017 10:07 pm

Moltes gràcies per totes les respostes! :) jo tampoc he vist mai el nom escrit com Lucà però com a Idescat si el nom es pot escriure amb o sense accent surten les dues variants, i justament amb Luca només apareix Lucà...dic que raro...
Agraeixo de veritat les respostes i espero que sigui així i no hi hagi cap problema :)
Rovili

EntradaAutor: Rovili » dv. oct. 06, 2017 10:56 pm

Moltes gràcies per totes les respostes! :) jo tampoc he vist mai el nom escrit com Lucà però com a Idescat si el nom es pot escriure amb o sense accent surten les dues variants, i justament amb Luca només apareix Lucà...dic que raro...
Agraeixo de veritat les respostes i espero que sigui així i no hi hagi cap problema :)

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: