A quin hospital anar de part

Salut, dubtes i preparatius.
marlene.navarro-pons
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 26, 2018 10:53 am

A quin hospital anar de part

EntradaAutor: marlene.navarro-pons » dv. gen. 26, 2018 11:06 am

Hola!
Estic embarassada de 20 setmanes i encara em queda temps per decidir on anar al part. Dubto entre Sant Joan de Deu d’Esplugues o anar per la provada a Dexeus o Corachan. Vaig llegint i de tots hi ha bones i males critiques. Volia saber si algú te experiències recents en alguna d’aquestes clíniques per acabar de decidir-me. M’agradaria un part respectat, el més natural possible. No cal que no hi hagi epidural pero no vull un hospital que per defecte sigui oxitocina, epidural, episo... ja m’enteneu. Algú pot donar- me un cop de mà? Gràcies
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: A quin hospital anar de part

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 29, 2018 3:35 pm

Hola!!! No et sé dir perque no els conec, però et volia dir que podries preguntar al St Joan d'Esplugues si fan visita guiada per l'hospital. Jo vaig parir al hospital de StBoi, que també és PSSJDD i allà ho fan. Personalment en tinc molt bona opinió, molt bon tracte i tot ens va anar molt bé. I organitzen visites guiades per totes les embarassades i hi vaig anar abans de parir i va estar molt bé, perque t'ensenyen les habitacions i t'expliquen una mica el protocol que segueixen, els passos a seguir quan entres per urgències, les normes de les habitacions, etc. I personalment a mi em va anar molt be per anar a parir molt tranquila. Podries preguntar-ho i poder això t'ajudi a decidir, segurament si ho fan al de St.Boi al d'Esplugues tb ho deuen fer. Per cert, una cosa que recordo que van dir és que al d'Esplugues tenen els mitjans necessaris per atendre a prematurs... al de St.Boi no. Ens van dir que atenen parts a partir de X setmana (ara no recordo ben be...) i parts fàcils, que si es complicava la cosa t'enviaven amb ambulancia a Esplugues. Amb aixo et vull dir que és molt bon hospital, que tenen totes les màquines per neonats i tot aixo.
Molta sort i enhorabona per l'embaràs!!! :-()-)
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: A quin hospital anar de part

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 29, 2018 3:42 pm

Mira Marlene, ho he trobat!!! Si que en fan de sessions informatives!!! I tenen un programa anomenat MARE molt interessant. No ho sé, fa de mal dir perque si pagues mutua poder vols parir per privat, no sé. Però em sembla que el programa que proposen els de PSSJDD no té res a envejar... mira't-ho!!! :ok:
https://www.sjdhospitalbarcelona.org/ca ... grama-mare
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::