Incertesa i molta angoixa

Salut, dubtes i preparatius.
Estrella32
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 9:40 pm

Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: Estrella32 » dc. feb. 07, 2018 11:02 pm

Hola a totes!
Sóc nova en aquest fòrum i després de llegir-vos durant un temps he decidit escriure-hi.
Us explico la meva situació:
He patit dos avortaments, el primer va ser el Març de l’any passat i va durar 5 setmanes i el que em va dir a urgències va ser que va ser un bioquímic. Ens van dir que ens havíem d’esperar un parell de cicles i que ja ho podríem tornar a intentar.
No ens va costar gaire i el mes d’Agost passat ja em vaig tornar a quedar embarassada. A les 6 setmanes vaig anar a fer-me una ecografia i es veia una embrió petit, de 2mm i sense batec. Al cap d’una setmana vam repetir ecografia i estava igual, ens trobàvem davant d’un avort diferit. Vam tenir la sort que em van fer una biòpsia de coreon abans de prndre’m el tractament farmacològic per avortar (cosa que no va funcionar i després de prndre’m varies dosis em van fer un legrat, van ser uns dies molt durs).
Els resultats de la biòpsia de coreon van sortir que hi havia hagut un problema de malformació genètica, una trisomia, el cromosoma 13 i el 20 tenien un cromosoma extra. No hagués sobreviscut de cap manera. Jo em vaig tranquil·litzar una mica perquè em van dir que només hi havia una 5% de probabilitats que es tornes a repetir, molt poc. Vaig pensar que vam tenir mala sort.
I després d’esperar 3 cicles menstruals ho vam tornar a intentar.
No ens ha costat gens i ara ja torno a estar embarassada, en teoria de 8 setmanes, però al no tenir les regles regulars des del legrat potser estic de menys.
Fa dos setmanes vaig tenir pèrdues, estava a la feina i em vaig tacar tota. Vaig anar a urgències i em van dir que era una amenaça d’avort. Es veia una embrió petit i no hi havia batec. Segons la meva ultima regla estava de 6 setmanes i es veia un embrió de 5 setmanes (2,7mm). Em van dir que fes repòs i al cap d’una setmana tornar a fer ecografia.
Vam repetir l’ecografia la setmana passada, l’embrió havia crescut (4,40mm) i vam poder escoltar batec. Tot i així, per la setmana que estava seguia sent petit.
I avui hem tornat a fer ecografia. Jo esperava sortir de la consulta amb un diagnòstic clar, o segueix el seu curs o deixa d’evolucioanar. I resulta que l’embrió ha crescut però no l’esperat (uns 6mm i pico), però això si, hem tornat a escoltar el batec, que ens han dit que és important. Ens han dit que esperem una setmana més i veure com evoluciona, tenint en compte els meus antecedents hi podria haver alguna cosa que no anés bé. I si va bé segurament em farien una prova invasiva, que m’imagino que deu ser algo semblant a la biòpsia de coreon, cosa que em fa bastanta por.

I ara a seguir esperant amb molta incertesa i angoixa. Jo estic molt desanimada, si no va bé no se si ho suportaré.....

Perdoneu el rotllo, necessitava vomitar-ho...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: capseta » dj. feb. 08, 2018 11:30 am

Hola bonica,

Sé pel que estas passant.
El maig passat la nostra filla va morir a les 31 setmanes de gestació i a l’agost vaig patir un ectòpic. Ara estic de nou embarassada i aterroritzada (mica en mica intentem tenir més il·lusió, però el neguit i angoixa segueixen). Estic de baixa des de la setmana 4 per tacats i amenaça d’avortament, tenia un hematoma gegant, després placenta baixeta.... ara fa més de dues setmanes que no taco i sembla que la placenta ha pujat, però els temors segueixen ben presents.

És molt difícil de gestionar: la incertesa, la por de que es torni a repetir, de no saber si ho podrem suportar... recolza’t en el teu entorn, no vulguis amagar ni tapar les teves pors, que són normals i tant comprensibles...!!
Tenir altres persones que hagin passat pel mateix amb qui poder compartir neguits va molt bé, així com si ho necessites anar a un psicòleg, jo l’havia deixat una mica abans de quedar-me de nou embarassada i he necessitat tornar, és ben normal! Sempre va bé que algú t’ajudi a aclarir les idees.

I el que he estat fent també és un diari d’embaràs. Durant els mesos posteriors a la mort de la nostra nena m’anava molt bé escriure, i ara he tornat a utilitzar la mateixa estratègia. I és fort, eh? Que ara que el perill ha disminuït ja no tinc tanta necessitat d’escriure i penso, aiiii!!! El diari!! I hi vaig escrivint per tenir el record, però ja no en sento tanta necessitat, d’escriure.

Una abraçada molt forta, si vols parlar més ho podem fer per privat si et sembla bé.
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: garota » dj. feb. 08, 2018 12:45 pm

Bones!
Jo també t'entenc molt.... abans del meu.primer fill, vaig patir dos avortaments.... després finalment vav venir el meu fill gran, va anar tot bé, i ara tinc un segon fill, q tb ha anat tot bé. Ningú s'explica aquells dos avortaments.... i els meus embarassos han sigut feliços però cagadíssima. A veure què et diuen, però malauradament passa molt més sovint del que sabem i.ens costa trobar referències i.consol.... espero que tot vagi sortint bé, poc a poc te n'aniràs sortint, segur!!! Ànims!!!!
I Capseta, la teva experiència... uau. Valenta, segur que ara anirà tot bé. Us envio.energia positiva a les dues!!!!!! Una abraçada
Estrella32
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 9:40 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: Estrella32 » dj. feb. 08, 2018 3:42 pm

Moltes gràcies noies pels ànims!
Capseta espero que aquesta vegada et vagi molt bé! Que malament ho deus haver passat...
Tinc la sort que la gent del meu voltant m’anima molt i està molt per mi, tothom té molta confiança en que aquesta vegada anirà bé menys jo.... Però avui m’he llevat una mica més positiva i com que ahir em van dir que ja no havia de fer repòs perquè el que hagi de passar passarà he sortit a fer una volta i a esmorzar fora. Feia molt temps que estava tancada a casa i la veritat és que m’ha anat molt bé. A partir d’ara penso sortir cada dia i fer més coses.
Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: capseta » dj. feb. 08, 2018 6:48 pm

Què bé que puguis fer coses!! A mi em repòs em tenia psicologicament destruida, ara que fa dues setmanes que em van dir que puc començar a sortir una mica més a caminar, però que tampoc m’emocioni, he notat un bon canvi mental.
Amb el mal temps i tal tampoc ho he aprofitat molt, però bueno, així que si pots sortir una mica, distreure’t i estar més activa ja veuràs que t’anirà bé.

Molts ànims!!!! Espero que tot vagi bé :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: sakura1410 » dt. feb. 13, 2018 9:53 pm

Aqui t'entenem moltes... Jo he tingut 2 avortaments previs, i ara estic de 17 i ja sabem que es una nena. Intento disfrutar el dia a día, malgrat que en algun moment es creua un pensament negatiu... Intento pensar que aquesta petitona no s'ho mereix i que he d'estar ben contenta per ella.
Petons i et desitjo que tot vagi molt i molt be
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Estrella32
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 9:40 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: Estrella32 » ds. feb. 17, 2018 4:30 pm

Hola a totes,
Finalment l’embaràs no ha anat bé. En l’ultima ecografia es va veure que l’embrió va deixar de créixer. Em van donar el tractament amb pastilles per provocar l’abort I no va funcionar, com l’ultima vegada, i ahir em van fer el legrat.
Tot i que ha anat tot molt malament i a dins meu hi tinc una profunda tristesa, ara penso que no tinc cap altre remei que mirar endavant i a recuperar-me emocionalment mica en mica. Ens queda l’escletxa de llum de l’esperança. Ara ens faran un estudi aveure si trobem on està el problema que fa que els meus embarassos no tirin endavant i hi posar-hi solució.
Alguna de vostraltres els hi han fet aquest estudi?

Una abraçada a totes
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 17, 2018 5:51 pm

Guapa!!! Ho sento moltíssim. Respecte les proves t’he contestat al post de trombofilies i tal.

Una abraçada fortíssima!!!!!!!! Fes el que sentis, deixeu-vos fluir, no hi ha una manera de portar la situació, cadascú ha de passar-ho com millor li vagi.
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Estrella32
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 9:40 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: Estrella32 » dg. feb. 18, 2018 9:36 am

Gràcies Capseta! Ja he llegit el teu post a trombofilies.
Tu com estàs?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: capseta » dg. feb. 18, 2018 10:57 am

L’embaràs va fent i està tot correcte, però segueixo amb pors, clr que amb la nena tot era normal i anava bé fins que va deixar d’anar-hi.
Gràcies per preguntar!! Força i endavant.

Un petó ben fort!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: Flop » dc. feb. 21, 2018 12:17 pm

Quin greu Estrella32...

Aquí som moltes que hem passat per casos semblants...
Pel que fa a les proves no et puc aconsellar, perquè el meu cas és una mica diferent. Però sí dir-te que almenys ara engegaran la maquinària per esbrinar què no va bé i posar-hi solució.
Mentrestant, és difícil aconsellar com portar-ho tot plegat perquè cada persona és un món. A mi m’anava molt bé sortir a caminar. Que et toqui el sol, l’aire. Si pots, camina per la natura. També m’anava Bé cuinar. Busca coses que t’agradin i cuida’t.
Jo, pel primer embaràs, que vaig haver d’avortar a les 21 setmanes, no suportava estar ni amb embarassades ni amb criatures. Si et passa, és molt normal, i si has d’evitar segons quins ambients, doncs ho fas i ja està. Qui no ho entengui que si posi fulles!
Una abraçada i cuida’t molt!
Estrella32
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 9:40 pm

Re: Incertesa i molta angoixa

EntradaAutor: Estrella32 » dg. març 11, 2018 2:39 pm

Bones!
Ara feia molts dies que no entrava al fòrum, estar pendent del fòrum quan les coses no han anat bé no m’ajuda gaire... Poc dies després de l’avort vaig escriure per mi i la veritat va ser que em va anar molt bé, vaig vomitar tot el que sentia i va ser com posar en un calaix el meu dolor. Ara encara hi és però només obro el calaix quan jo vull....
Em costa quedar amb les meves amigues, així evito parlar de segons quins temes que no em venen de gust. Ara per ara faig el que em ve de gust.
Demà tenim la primera vista per fer l’estudi. Hi tinc posades moltes esperances. Suposo que aniré entrant al fòrum per compartir l’experiència amb vosaltres.

Capseta espero que et vagi tot de conya.
Gràcies pels teus consells Flop, ara que la primavera ja està arribant seguiré els teus consells i si, faré i estaré amb qui em vingui de gust.

Una Abraçada.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::