Que no em compraria.

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Que no em compraria.

EntradaAutor: RedBerry » dg. març 11, 2018 12:02 am

Bon dia futures marones i marones.

M'agradaria posar la meva experiència en coses que no em tornaria a comprar si tornes enrere, i si voleu posar les vostres experiències, per les futures marones no tinguin els mateixos erros que nosaltres.
D'entrda no em vinc a referir en temes de si em compraria un parc o un gimnas per al peque, trobo que aixo es molt personal i hi ha mares i pares que els vindran be i d'altres que no. Es mes algo que si que et tornaries a comprar pero aquest d'aquesta marca o model ni de conya, pero si el mateix tipus de producte d'un altre model o marca. Pero bueno com que ja t'ha las comprat t'apanyes com es pot :ufs:
Us posso els meus exemples.

L'escalfa biberons chicco No m'ho tornaria a comprar, pero si un altre perque em resulta molt necessari. El vaig veure un dia d'oferta i com son tantissimes coses a preparar ens va semblar be i no ho vam comparar amb res. Al fer LA es podria dir que es una eina gairabe obligatoria, pero es lentisim, triga com 10-15 min en escalfar un bibero, aixi que sempre tenim que estar amb el termo amunt termo avall. En urgencies de gana extrema es un desespero.

Cadireta nado 03 Es molt chula giratoria, era novetat aquell any, perooo trobo que els cinturons son molt justets, els porto a tope, no se com ficare al petit quan sigui mes gran, es reclina pero no lo suficient aixi que quan s'adorm el cap se li cau, solucio te que estar amb els reductos que li afegeixen una mica d'inclinacio, pero clar tinc el problema dels cinturons. Igual la vam comprar a una fira, i amb el preu de fira, com era un model nou no tenia comentaris a internet, i al ser fira era en plan ara o mai.

Espero que us serveixi de ajuda per no cometre els mateixos errors. <:-< A veure si alguna marona mes s'anima a les seves experiencies!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Que no em compraria.

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. març 11, 2018 11:02 pm

Hola,

Doncs jo tinc poques queixes en quan al resultat de la marca en concret que em comprat, sobretot en els productes grossos. He de dir que sóc una mica obsessiva i per els productes que valien calers feia una bona comparativa... Per a coses més "baratetes" (no suposa una gran despesa, però en relació al que és ho trobo molt car) el Purelan!! Tan bona propaganda i si tens clivelles no serveix de res!! Només per enmerdar els sostenidors. Per prevenir potser va bé, no sé (a mi em van sortir igualment, aixi que en el meu cas ni per prevenir...) però per ajudar a curar us asseguro que no (sobretot comparant amb altres).

Sobre productes, necessari sense dubte, el termòmetre. En cal un, sí, però no aconsellaria mai un d'aquests d'orella. Jo en vaig comprar un, per comoditat, rapidesa, etc que ho creia necessari en el cas dels nadons i fatal, a part de que ens va costar més de 40 euros, li mirava 10 vegades seguides i cada vegada marcaba una cosa diferent, amb diferència d'un grau fins i tot!!! Tarda més, i és més engorrós, però millor un termòmetre com els d'adults amb la punta flexible (tot i així si no el col·loques bé poden sortir resultats diferents, però mai tan com amb l'altre).

Ah! Tema aspiradors, amb els recent nascuts els elèctics no són recomanables (per més grandets és espectacular la feina que fa aquest aparell!!), i per tant, pels mocs només et queda opció "pera", o opció "xuclador", doncs xuclador sense dubte. Amb la pera no aconseguia treure ni un moc, i la goma es va donar i al segon dia la tapa li queia, una merdeta vaya... Amb l'aspirador de xuclar perfecte, amb aquest sí he aconseguit treure mocs i alleugerir el malestar de la nena!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::