robeta bebé juny

Salut, dubtes i preparatius.
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

robeta bebé juny

EntradaAutor: miri75 » dl. març 12, 2018 1:00 pm

Hola noies,
Necessito a veure si alguna mare experta em pot aclarir els dubtes que tinc.

La meva nena naixerà a principis de juny, segurament per cesàrea programada. Demà entro en la setmana 27 i ja estic de baixa perquè he de fer repós domiciliari. Estic començant a mirar la robeta per a la nena. Com que no puc sortir massa de casa, ho miro per internet. Estic mirant bodis i pijametes per a les primeres setmanes i la robeta per sortir de l'hospital.

Naixerà a principis de juny, possiblement el dia 1. I em pregunto que en aquestes dates, què és millor bodis de màniga curta o llarga? i els pijames? A veure si alguna em dona un cop de mà, perquè no sé què fer.

Merci
Miri75
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: robeta bebé juny

EntradaAutor: rundi » dl. març 12, 2018 9:50 pm

Hola!
Pels primers dies bodi de màniga llarga, polaina (pantaló amb peüc) i un “arrullo”. Pensa que a l’hospital fa rasqueta i a tot arreu per aquelles dates tenen l’aire a tope. A mida que passin els dies amb bodies de màniga curta ja en farà prou, i quan hagis de sortir i pels vespres, polaina i arrullo per tapar.
Quina il.lusió oi preparar les coses? Que vagi tot molt bé!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: robeta bebé juny

EntradaAutor: crunchi » dt. març 13, 2018 9:47 pm

Hola! Aqui una mami d'un nen nascut a mitjants de juliol :oset: . Et recomano que agafis maniga llarga per l'estada a l'hospital, si, per el tema dels aires acondicionats. I un parell de pijames de maniga llarga tampoc crec que et sobrin. Jo vaig anar combinant m.curta i m.llarga segons.... A part que a ppis de juny tampoc fa una calor sofocant.... aiixi que jo compraria cosetes d m.llarga però de cotó finet, i cosetes d m.curta, pel primer mes.

Pd. Si et vols passar pel post Mares Juliol 2017 allà ho parlem el tema roba. Sé que tu seras mare al juny pero et pot servir de guia, o busca el grup de mares se juny....
viewforum.php?f=85

Moltissima sort i anims a la recta final!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: robeta bebé juny

EntradaAutor: RedBerry » dc. març 14, 2018 11:18 am

Bon dia!
Enhorabona! Aqui una altre mami de juliol :content: Per l'hospial els 2 primers dies va anar amb 2 manigues llargues, i ja despres combinant maniga llarga i maniga curta la resta de setmana. De seguida comencen a anar regulant temperatura. Naltres dormiem amb l'aire acondicoinat fluixet a casa i els pijames tots van ser de maniga llarga i ven tapadet amb un llençol i durant el dia manigues curtes i pantalons curts. Porta sempre un parerell de muselines per si les moscas als llocs on vagis tenen l'aire possat i llestos!

Petons
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: robeta bebé juny

EntradaAutor: miri75 » dt. març 20, 2018 12:05 pm

Noies, moltes gràcies pels vostres consells. Miro i miro a tendes online i gairebé tot és de màniga llarga i clar primer pensava que era perquè encara no tenien la roba de la nova temporada. Però després pensant, creia que els primers dies els bebés deuen notar un canvi de temperatura respecte a la que tenien a l'úter matern.
Compraré cosetes de màniga llarga, perquè al principis de juny tampoc fa massa calor.
Moltes gràcies.
Miri75

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::