Retenció de llet durant l'embaràs

Salut, dubtes i preparatius.
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Retenció de llet durant l'embaràs

EntradaAutor: GinestaU » dj. març 22, 2018 12:46 pm

Bon dia noies! No se si hi haurà algú en la meva situació o que ho hagi passat, però per preguntar que no quedi aviam si trobo una solució o una millora almenys.

El cas es que estic embarassada de vora 18 setmanes, i des de la 15 estic fent cristallets als mugrons que s'enganxen al sostenidor i al final del dia hi tinc una taqueta (tot sec). Fins aqui bé, però ja m'ha passat varis cops i es va tornant més freqüent que en un dels pits se'm fa una bola sota el mugró com si me l'empenyes cap a fora, vaja que fa "muntanyeta" no se com explicar-ho, i que s'endureix i m'adoloreix el pit. Vaig preguntar a la doctora i em va dir que es llet, que estic començant la producció i no pot sortir, que no es massa comú però que de vegades passa i va torçar el cap com dient "es lo que hay".

Cada cop que em passa faig massatge i escalfor fins que marxa, si be no del tot en gran part, però voldria saber si hi ha alguna cosa que pugui fer perque surti i no es faci la obstrucció. Hauria de tenir mes sortida perque cristalls en faig molts, però es veu que a la hora de la veritat no passa.

Ai, vaig molt perduda... es el segon embaràs que evoluciona, el primer el vaig haver d'interrompre amb 23 setmanes i també vaig fer cristalls havent pres les pastilles per parar la pujada de la llet, però mai em vaig trobar així i reconec que es bastant molest.

Gràcies a totes, aviam si algú em sap dir quelcom i de mentres seguiré amb escalforeta i massatge :-o00m
Petonets!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
valerie
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. set. 22, 2012 10:24 am

Re: Retenció de llet durant l'embaràs

EntradaAutor: valerie » dc. març 28, 2018 11:05 am

Bon dia GinestaU,

Jo tinc dues nenes, una de cinc que ha fet pit fins als 5 anys aprox. i una altra de dos que continua alletant-se, ara mateix estic pendent d'una proba d'embaràs i fa uns dies que em passa el mateix que a tu, al mugró m'ha sortit com un granet molt vermell i inflamat que sobresurt com "una muntanyeta" com comentes, em molesta bastant i sento dolor quan fa les preses, la diferencia amb tu, és que jo també m’extrec la llet quan estic a la feina, no obstant això no fa que se’m calmi, per tant, en el meu cas, penso que no és una qüestió de llet acumulada o obstrucció; m' ha passat en d'altres ocasions i m' acaba marxant. Proba a posar-te fred enlloc de escalfor i si vols hi ha una crema: PURELAND de la marca MEDELA, és lanolina pura i ajuda a hidratar i reparar el pit (mugrons, aureola) quan el tens adolorit, tant durant el procés d'embaràs com durant la lactància. Jo personalment la vaig emprar amb la primera filla i em va anar molt bé, sobretot a l'inici de la lactància, això sí, és molt espessa, precisament per crear una barrera protectora.
Espero que et sigui d'ajuda! Sinó també pots entrar al blog de Lactapp, una web amb aplicació molt complerta, sempre al dia , creada per Alba Padró entre d'altres, on pots consultar si hi ha alguna cosa al respecte o demanar consell.
Ànims que segur que passarà aviat i que vagi molt bé la resta de l’embaràs!! :-()) t-t:-
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: Retenció de llet durant l'embaràs

EntradaAutor: GinestaU » dc. març 28, 2018 4:31 pm

Moltissimes gràcies valerie! Buscare la crema que dius i entrare a la web, aviam com acaba tot això!
Espero que tinguis el positiu si es el que busques i que et vagi molt bé!!
Imatge
Imatge
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Retenció de llet durant l'embaràs

EntradaAutor: shyla » dc. març 28, 2018 9:18 pm

Jo també et recomano que consultis a una assessora de lactancia. L'Alba Padró és una crack, t'ajuda sempre quw pot super rapid, ara està molt liada amb l'app però si fas la consulta segur que et responen!
Imatge Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Retenció de llet durant l'embaràs

EntradaAutor: shyla » dl. abr. 02, 2018 2:05 pm

Bones GinestaU, això de la foto és una perla de llet. Van fer una publicació a edulacta just l'altre dia.
Screenshot_2018-04-02-14-19-08.png
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: Retenció de llet durant l'embaràs

EntradaAutor: GinestaU » dt. abr. 03, 2018 8:59 am

GRàcies shyla!M'he baixat la app que deieu, crec que no m'he vist cap perla fins el moment. He de dir que ahir al matí els tenia mullats i ara m'esta sortint també un liquid transparent, sobretot si apreto. No es massa pero aixo vol dir que te sortida ipotser no sem torni a fer aquella bola no? Gràcies noies!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::