Embarassades amb heparina

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Embarassades amb heparina

EntradaAutor: MiPumky » dg. març 25, 2018 11:05 am

Hola noies!!

En presento, algunes ja les hes conegut al forum de RA, que és d'on vinc. Actualment estic embarassada de 7 setmanes i pren heparina i adiro, entre altres coses. Allà a RA hi havia un post de "El club de la heparina" però he pensat obrir un aqui perque aixi començo a sentir-me que estic embarassada després de la meva trajectoria, i podem compartir experiències , agobios,... angoixes,..

Jo porto punxant-me des de febrer (desde la estimulació) i tinc la panxa amb uns blaus enormes, a vegades no en surt ningú i altres en molesta fins el tot que en toqui el pantaló, així que he decidit anar amb faldilles i xandals. Penso en que quan vagui a la platja que m'encanta, a mès vull apuntar-me a piscina cap al juny, hauré de possar-me banyador ben tapat, i només de nena penso que he portat, je,je,je, en fi, ... coses d'embarassada amb heparina.

Jo vaig anar amb dosis de 40 però quan vaig anar al hematoleg en va pujar a 80, per un moment en vaig espantar, perque veia la dosis molt alta, però al fer-me control d'heparina m'ha sortit bé o sigui que la dosis está bé. En fan control cada 10-15 dies, vosaltres també? i visita hematòleg cada mes. Me la posso al matí.

Capseta, he lleguit que et punxa el teu marit, que valenta jo no sé si en deixaria, je,je,je

Molts ànims amb les punxades!! </;-)
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: evabcnga » dg. març 25, 2018 7:49 pm

Hola mipumky,
Jo vaig enterar-me del meu positiu el día 5 de març....encara no se ni de quan estic.... jeje. També vinc de clínica de fertilitat. Hem van fer la transfer d'un blasto de 6 dies el día 20 de febrer
El que no sabía que s'ha de fer seguiment amb un hematoleg també. Nosaltres vam tenir un problema de compatibilitat (tipajes kir ...) i vaig fer cicle per baixar el tema inmunologic i que el meu cos fos mes receptiu al grup bo. Ho vam fer amb corticoides, adiro i heparina. He de dir que despres de 11 anys buscant embaras (7 de ells amb tractaments de fertilitat) estic que no m'ho crec.... dimarts tinc hora a la clínica per la primera eco.... ja veurem!
A mi l'heparina em treu de polleguera....estic plena de blaus.. ..quin estiu pasaré d'amagar panxa! Hem punxa el meu marit....jo soc incapaç... ho faig a la nit.
Com et fan el seguiment? Et punxes molt a prop del melic? Jo ja no se on posar l'agulla....
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: capseta » dg. març 25, 2018 7:54 pm

Hola!!

Jaja, em fa gràcia que m’has anomenat!! Jijijijiji tinc un trauma amb les xeringues i jo era incapaç de punxar-me, així que m’ho fa ell! De fet ara he estat dos dies que quasi ni em desperto mentre em punxa (ho fa a les 8 del matí).

Jo ara vaig amb dosi de 60 i també em preocupava la quantitat, però llegint articles he vist que pel meu problema i antecedents és la dosi asequada.

Fa poc parlant amb una noia de Huelva resulta que allà els fan controls cada 3-4 setmanes per ajustar les dosis, a mi no me n’han parlat pas! Des fet l’altre dia a la visita d’alt risc em van dir que amb el clexane no és necessari però que si tenia dubtes en parlés amb l’hematòloga. Tinc visita en dues setmanes crec.

A quin hospital et porten? Quines coses et miren per saber com vas de l’heparina?
És que ara m’està entrant paranoia de que no em controlin prou (tot i que la meva hematòloga crec que és bona, i no estem com per jugar-nos-la).


Per cert, a mi els blaus que em surten són molt petits o una vermellor de mig centímetre al voltant de la punxada, però a vegades són doloroses com tu refereixes (que em noto el roce).


:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: MiPumky » dl. març 26, 2018 11:56 am

Holaaaa!!

Evabcnga,pues llavors estem de 7 setmanes totes dues, jo transfer de blasto el 19 >.-<: i beta 5 de març. Avui ja m'han fet eco i es sent cor tot perfecte. Ja veuràs que és molt guay!!! Moltissimes felicitatssss, jo després 5 anys i uns 4 de RA, encara ni m'ho crec.

Capseta, et recordo de " EL club de la heparina" de RA, :***:

Jo vaig al Vall d'hebron, aqui en RA i gine son molt reacis a l'heparina i segueixen controls molt estrictes, per lo que cada 10-15 dies en fan analitica (Factor X ,en van dir) per controlar que la dosis és la correcta i fer variacions si cal i cada mes visita hematòleg, a banda de las de gine d'alt risc.
Suposo que cada hospital té el seu protocol. Si, que és veritat que a mi per àrea en toca vall d'hebron.
Jo la prenc per fallades d'implantació i factor IIX alterat. Suposo que depén del motiu,... a mi en van dir que quan t'embarasses augmenta la coagulació i que si jo la tenia alta era lo que feia que matessi al embrionet. :ufs:

Pues llavors, jo sóc la única que en punxo, jo, je,je,... jo lo que he observat que en un costat surten més blaus que en l'altre i vaig fent, i crema d'arnica per disoldre els blaus abans. Abans m'espantava, ara no tant, aixó si, intento que ningú en miri la panxa, si en canvio a la feina o si vaig de compres, perque la tinc feta un cromo, i mira que sóc moreneta de pell. Millor 2 dits separats del melic, que sino surten més blaus, és lo que he vist jo. Alterno puntets alguns dies amb altres més grossos.

Ahh! i una cosa que per mi és importantíssima, que penso que ja vaig dir a RA, prendre a tope de calci, perque l'hematoleg en va dir que el clexane punxat tant de temps, pot afavorir osteoporosis, aixi que viva el formatge, sèsam, i demès.

Ánims noies, després de tot lo que hem passat, aixó és un paseillo, jo m'ho prenc així,...

Ja anirem comentant models de banyador o tipo burka , je,je :love:
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: capseta » dl. març 26, 2018 2:10 pm

Hola!!

Jo em visito al Trueta de Girona, ara he vist que és la setmana vinent que tinc hematòloga, li comentaré això dels controls. Tot i que realment, no em vindria gens bé anar tant sovint fins allà, quin tostón!!
Suposo que en el meu cas (dèficit proteïna S) no és necessari tant control, no sé... perquè allà fan controls periòdics als del sintron, no seria gaire complicació fer-m’hi anar.

MiPumky, jo vaig mirar-me l’àrnica perquè alguna ho vau comentar a l’altre post, però vaig trobar que està contraindicada si hi ha lesió a la pell (tall, punxada, ferida...).

Jo he augmentat el consum de calci tant com puc, però he llegit alguns estudis mèdics i articles i diuen que les heparines de baix pes molecular com el clexane no tenen tanta afectació pel que fa a l’osteoporosi. De totes maneres és bo que en prenguem molta.


Ahhhh, i jo ja m’he comprat un biquini per les classes de matronatació!! Passo de vergonya! Són les marques de guerra.


:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: evabcnga » dl. març 26, 2018 3:05 pm

Mipumky!! en serio?? ja has pogut escoltar el batec?? ai mare.... quina alegria,no??
Espero jo demà tenir la mateixa sort que tú...tinc una por...i no pensava que estigués de 7...jajaja... Llavors la data probable de part, ja la saps??
No sé tu però jo tinc la panxa super inflada en breu pantalons premama per anar agust.
Estas portant l'embaras a la vall d'hebron ? Jo vaig néixer allà...jajaja
Jo tinc un conflicte...no tinc cap gine de referencia per portar-me l'embaras....i encara no se si parire a la publica o a la privada... tinc mutua pero no se que fer.... fa por tot plegat.....

El tema calci... jo prenc molts iogurts perque la llet no la tasto....no m'agrada gens.... així que iogurts i formatge.

Capseta ja parlaras amb l'hematologa a veure que et diu dels controls,...suposo que cada cas es un món... però sigui com sigui per la nostra panxa es un calvari...jajaja.... haurem de començar a mirar banyadors sencers... tú ets més valenta que vas amb bikini. On compreu la roba premama?? i aquest bikini??
Avatar de l’usuari
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: Rosita15 » dl. març 26, 2018 3:38 pm

Hola noies,

Primer de tot felicitats per les panxus, en especial a Mipumky que et recordo dels foros de RA

Jo estic de 9+5 em toca punxar-me tot l' embaràs fins 6 setmanes post part. Fins ara em punxava Clexane 40, però em van dir que s' està descatalogant. De fet darrerament ja tenia problemes per trobar aquesta heparina a les farmàcies i ara em punxo la Innohep 4500 (aconsellada també per la Inmmunòloga de Madrid)
El meu hematòleg (Dr. Reverter de la Quiron) em va dir que repetís els anàlisis entre la setmana 8-10 gestació i que l' anés a veure, però no tinc hora fins finals d' abril. Argh!

Jo em punxo pel gen de la protrombina. Jo crec que cada noia és un cas, i cadascuna ha de tenir la seva dosis adequada i les seves revisions depenen del que té.

Seguiu trobant clexanne ??

Parleu de panxes inflades, a mi sobretot a la nit. Pel matí podria dir que no estic embarassada i cap al vespre mare meva quina panxa se'm posa.

Tema banyador, osti, la veritat és que jo no penso anar amb bikini... jejeje.
I la veritat, em fa tanta por pensar a llarga distancia, no se, suposo que com m ha costat tant, em costa molt de creure que tot anirà bé. Ja veieu que les pors sobretot quan vens de RA no marxen !!


Ens anem parlant!!!
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: evabcnga » dl. març 26, 2018 4:36 pm

Rosita, jo de moment sí que el vaig trobant. Ja hem van avisar que podría pasar com amb els pegats evopad que va haver-hi una temporada que costava trobar-los .
Gracies per la info de l'hematoleg, es bo saber-ho. Depen del que hem digui la gine igual haig d'acabar buscant algún....
Per cert parles de la inmunologa de Madrid....es la Dra. Alecsandru??? Et porten conjuntament amb un gine d'aqui???
On portes tu l'embaras???

Pero cert noies....aixo de punxar-vos l'heparina al mati....us ho va aconsellar el gine??? Es que a mi hem va dir que donava igual mati o nit.... i ara veig que gairebe us punxeu totes al mati....
Avatar de l’usuari
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: Rosita15 » dl. març 26, 2018 5:23 pm

Evabcnga. Jo em punxo per la nit i a dormir!

La immunòloga és la Dra Sanchez, vaig anar a ella al tenir tants tractaments fallits. I em va deixar les instruccions per a quan em quedes embarassada (que això ha sigut 1 any i mitg més tard).

Trobeu clexanne??? Osti, doncs jo ja no!

Jo faig el seguiment a la Dexeus per mútua ja que sóc alt risc, però també m' he demanat hora amb la llevadora de la S.S.

Demà tens tu eco no? Ja veuràs que emocionant és sentir el cor!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: capseta » dl. març 26, 2018 5:32 pm

Sobre el clexane, a vegades m’he trobat que no hi havia dosponibilitat de la caixa de 30 xeringues fins al cap de vàries setmanes i havia de comprar caixes de 10, però no m’ha dit ningú res de que ho descataloguin.
Quin hematòleg t’ha dit que ho descatalogaran? D’on ha tret la informació?
A mi no me n’han dit res ni a la farmàcia, ni l’hematòloga ni les gines d’alt risc. Crec que si hagués de passar hauria d’haver més informació, no?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: capseta » dl. març 26, 2018 5:36 pm

Buscant a internet en alguns fòrums ja al 2009 i 2016 algunes noies trobaven que en algunes farmàcies estava descatalogat, però a dia d’avui segueix venent-se... què extrany!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: evabcnga » dl. març 26, 2018 7:16 pm

Ai Rosita... ja hem tranquilitza saber que algú es punxa a la nit....jajjaja
Sí, demà tinc eco... a veure que tal... tinc por d'anar i que no hagi tirat endavant..... suposo que en la meva situacio i que encara no m'ho crec és normal aquest patiment....jejej setman
Jo intentaré portar l'embaras pels dos llocs, privat i ss, si no hem faig un embolic amb les proves clar..... Encara no he agafat hora amb cap gine, ni llevadora, ni res de res... quin desastre!! i si estic de 7 setmanes ja puc còrrer...jjajaa, que les 12 es fan aviat.

Capseta, doncs demà li preguntaré a la gine lo de la disponibilitat del clexane.... és més passaré per la farmàcia perque ja hem toca recollir nova caixa...demà us informo si hem diuen algo...
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: MiPumky » dt. març 27, 2018 7:48 pm

Holaaa!!

Que bé ja veig que són unes quantes amb la panxa amb blauets, je,je, je i amb banyador gran aquest estiu, je,je

Rosita, que bé trobar-te, moltes felicitattssss!!
Si jo també et recordo del les proves són importants i jo també fa més d'1 any i mig que vaig anar-hi al Reverter i vaig fer una transfer al mig,... Jo en recordo que ell va ser lo que en va dir lo del seguiment, peró al canviar-me d'hospital (ara he anat per SS) l'hematoleg només en fa seguiment de control d'heparina (que es com lo que tu dius Capseta, de control d'anticoagulant), peró en recordo que ell volia mirar a la setmana 8-10 varies coses. Jo en miraré lo que en diu aquest (el factor X) i no sé si el gine quan en demani l'analitica afegirà més coses.

Suposo que cada metge té el seu protocol i manera de fer i hem de confiar.

Evabcnga, que tal la eco??? Explican's!!! Sentir el cor impacta >.-<:
No t'amoinis jo li he dit avui al meu jefe, que era l'ultim que faltava de la meva feina saber-ho, i encara ni m'ho crec, suposo que les que ens ha costat tant necessitem més motius que una analítca i uns símptomes per fer-nos a la idea.

Jo en punxo al matí, perque a la nit pren el adiro, es veu que es un tema de que els parts són més tarda-nit, i per tema de que com que hem de deixar la medicació 1 -2 dies abans del part doncs perque quadrin dosis o algo asi, en van dir, però jo ho canviareu, no passa res, encara ens quedem mínim 30 setmanes, je,je,je

A mi a vegades lo que en costa és que serveixin les caixes de 30 però en principi no he tingut problemes, planificant i demanant amb antelació la medi ja va bé.

sii, jo també sóc de risc, en principi per la heparina i altres cosetes (eutirox, colestasis,... )

Una abraçada!!! :-())
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: evabcnga » dc. març 28, 2018 2:03 pm

Hola noies!!!

Doncs, si, ahir vaig tenir la eco....i mare meva crec que el meu marit encara segueix plorant....jejee... impresiona escoltar el batec...encara que a mi em va impressionar mes el veure a la pantalla el batec en si, tan minúscul i ahi betegant ben fort. Estic de 7 setmanes (7+3 segons ecògraf). la setmana que bé torno, no hem tocaria fins d'aqui dues setmanes pero la gine diu que vol mimar-me....jejejje asi que m'en portare una foto extra... i ja en dues setmanes hem donaran l'alta de reproducció.

Tema heparina, ahir va dir-me que en el meu cas no cal que la tingui fins el final de l'embaras, que quan la placenta comenci a treballar podria treure-la sobre la setmana 20-21 aixi que un descans per a mí la veritat... Adiro sí que tot l'embaras i els pegats i la proges encara s'ha d'esperar també.

El clexane ja no hi ha problemes de disponibilitat a les farmacies, podeu comprar-lo sense problemes...jo acabo de comprar-lo ara mateix (caixa de 30) Va ser un boom que va haver-hi pero ja esta tot en ordre, aixi que no us amoineu per aixo.
Avatar de l’usuari
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: Rosita15 » dc. març 28, 2018 3:45 pm

Eva, oi que és un moment màgic? Doncs molt millor si et fan tornar altre cop. Perquè d' eco a eco se't fa una eternitat. Jo em desespero ja per l' eco de les 12 setmanes, i encara em queden 2 setmanetes!!!

Doncs està clar que jo amb lo del clexanne deuria agafat un moment que els laboratoris no deurien donar a l' abast per suministrar a totes les farmàcies.

Be guapis, que tingueu uns bon dies de Pasqua!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: MiPumky » dj. març 29, 2018 7:37 am

Holaaa!!!

Com m'alegro Evabcnga!!! A que es un moment flipant??? Nosaltres ho vam sentir a urgències que vaig tenir uns petits sagnats i preferia quedar-me tranquil-la i va ser al.lucinant, i després amb visita de Ra, així que ja tenim 3 ecos, je,je,je

Que bé que et treguin el clexane a la meitat, llavors, jo també he escoltat que depen perquè es possi es treu abans, així que perfecte, ja ens aniràs dient!!

Per lo del proge (jo no prenc evopad, que en sentava fatal) penso que es cap la setmana 10-12 que ho treuen, aixó espero, ...perque amb la proge porto un pringue horrorós, i amb picors, sobretot tarda-nit, que jo acuso al pringue que porto i al fluxe, no sé,... us pasa a vosaltres?, a veure quan en truquen per donar-me hora i els hi pregunto. Jo utilitzo salvaslips de tela perquè els normals en pica més.

Ja et queda menos, Rosita,...?

Una abraçada enorme i bona pasqua!! :***: :-())
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: capseta » dj. març 29, 2018 8:41 am

Hola!!

Eva que bé que sentíssiu el batec >.-<: i mira quina bona notícia el poder deixar l’heparina abans!! Un problema menys.

MiPumky, sobre la progesterona: a mi vaginal m’anava fatal i em feia molta irritació, pensa que m’havia de posar les pastilles amb lubricant perquè sinó impossible!!
Com que estava de baixa per repòs vaig optar per prendre-les oralment, que diferents gines em van dir que cap problema, l’únic handicap és que provoquen més efectes secundaris.

Un altre detall sobre la progesterona: a partir de la 12 la fan baixar o treure, a vegades fan allargar un parell de setmanetes, i depenent del metge us diran que les deixeu de cop o anar deixant a poc a poc.
En el meu cas la vaig deixar a poc a poc, baixant 100mg a la setmana o 5 dies (en prenia 400) i vaig deixar-la definitivament a les 14-15 setmanes.
Amb l’hematoma, tacats i tota la pesca em feia molta por deixar-la més ràpid.

Rosita, gràcies per l’aclariment del clexane! Ja m’havies espantat però m’extranyava que amb toooootes les visites que faig ningú m’hagués dit res! És cert que en els últims 4 mesos hi ha hagut diferents moments en que no dispensaven la caixa de 30 unitats, i potser trigaven 20 dies en tenir-la a les farmacies (problemes des dels proveidors). Però últimament sembla que està més estabilitzat. De totes maneres com quee t punxes una altra heparina no tindras aquest problema, jejeje


Sobre les ecos, és cert que es passa malament entre visita i visita, nosaltres al final vam decidir comprar el doppler fetal, per sentir el batec del cor, i fins i tt ara que fa setmans que noto a la nena tots els dies perfectament de tant en tant me’l poso per quedar-me tranquila.
Vam tenir les nostres reticències a comprar-lo perquè ens semblava que potser m’obsessionaria més, però al final parlant amb la llevadora i el psicòleg vam decidir comprar-lo i tenir molt control de l’ús que en feiem (vam limitar-nos a dues vegades a la setmana).
A partir de les 12 setmanes ja es pot sentir prou bé, si veieu que encara esteu molt angoixades potser us ve bé comprar-ne un, i per un preu econòmic es troben tipus angelsounds.

Una abraçada!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: evabcnga » dj. març 29, 2018 11:53 am

Hola noies,

Ostres capseta! No sabia aixo del doppler a casa... deu ser una passada! On el vas comprar? Jo crec que m'obsesionaria....jajajja
La veritat es que la proges es un coñazo, vas pringada tot el día pero bueno....jo m'he acostumat....Que hi hem de fer!

Bueno guapes, passeu bons dies de festa!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: capseta » dj. març 29, 2018 6:40 pm

Jo el vaig comprar a amazon. A wallapop se’n troben bé de preu també.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
eli_silmarwen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm

Re: Embarassades amb heparina

EntradaAutor: eli_silmarwen » dj. abr. 05, 2018 6:23 pm

Hola noies, jo no estic embarassada però ho vaig estar fa 3 anys, quins records!
A mí em punxava també el meu marit, el truc en el meu cas era fer la punxada ràpida i anar lent (tampoc massa perquè si no fa mal) injectant el líquid, així no em surtien quasi blaus.
Mai em vam fer cap control i finalment al postpart vaig tenir un trombo a la cama i una embòlia pulmonar punxant-me el Clexane...
Ara estic amb Sintrom de per vida. Encara em sobren algunes capses de Clexane, no recordo les quantitats i he de mirar la data de caducitat, però si estàn bé i us interessa us les puc donar sense problemes ;)
Ànims i sort amb l'embaràs!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::