Vacuna tos ferina, si o no?

Salut, dubtes i preparatius.
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Vacuna tos ferina, si o no?

EntradaAutor: LauLau » dc. abr. 04, 2018 10:37 am

Bon dia a totes!

Doncs això....
Que no tinc gaire clar si posar-me la vacuna de la tos ferina.
Ara estic de 30 setmanes, així que em tocaria en 15 dies aprox...

Però pels altres 2 embarassos no me l'he posat. a més, el nen neix al Juny, que és l'època en que hi ha menys refredats i virus.... I als 2 mesos jali fiquen la primera dosis.

He llegit casos que han agafat la malaltia tot i estar vacunats... així que tampoc t'asseguren res..

No sóc partidària de posar-me vacunes i prendre medicaments durant l'embaràs. Crec que com menys química afecti al fetus, millor.


Alguna ha pogut contrastar opinions o rebre alguna informació addicional a més de la que et donen els metges per protocol??

Gràcies!!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Vacuna tos ferina, si o no?

EntradaAutor: crunchi » dc. abr. 04, 2018 10:43 am

Hola! Jo si que me la vaig posar, la vacuna de la grip també. Jo si que soc PRO-VACUNES aixi que no et sé dir més. Aquesta vacuna et protegeix a tu i al bebé un cop neix, aixi que crec que val la pena. Però tot aixo és molt personal.
Molta sort decideixis el que decideixis!!! :ok: i anims amb la recta final :-()-)
Imatge

Imatge
cata11
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 17, 2011 8:55 pm

Re: Vacuna tos ferina, si o no?

EntradaAutor: cata11 » dc. abr. 04, 2018 1:43 pm

Hola! Jo sí que me la posaria i més tinguent 2 fills més.

T'explico, jo me la vaig posar a les 34+4 setmanes i al final vaig tenir cesaria d'urgencia a les 35+4 (una setmana després). AL primer embaras no me l'havia posat pero al segon m'ho van recomanar pel fet de tenir una altra criatura.

Doncs quan la peque tenia 2 mesos, va agafar la tosferina perque no li havia arribat la meva inmunitat. REalment com que va ser agafat tot a temps, amb antibiotic vam passar i ni vam tenir q estar ingressats... pero acolloneix una mica com s'ofeguen...

SAlutacions

Cata11
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: Vacuna tos ferina, si o no?

EntradaAutor: LauLau » dc. abr. 04, 2018 2:37 pm

Cata11, a quin mes va nèixer la teva petita?
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Vacuna tos ferina, si o no?

EntradaAutor: capseta » dc. abr. 04, 2018 2:49 pm

Hola!

L’any passat me la vaig posar sense gaire convenciment. En aquell moment vaig aconseguir diferent informació de diferents fonts, a favor i en contra i bé, vaig acabar accedint més que res perquè en el grup de mares coneixien 3 casos.

Aquest cop he decidit que no me la posaré. Ja no n’estava convençuda el primer cop i a sobre la nena se’ns va morir dies després de posar-me-la. Sé que no és per la vacuna, vaja, no ho sé però sempre ens ho han descartat, però de totes maneres no vull repetir res de l’altre embaràs per paranoia.

Mira, la tosferina pot ser molt greu, però no hi ha tants casos i tractada a temps amb antibiòtic ja es cura. Als 2-3 mesos vacunat el bebé i au! Sempre s’ha dit que millor no vacunar embarassades, no sé... la llevadora em va dir que tampoc passa res, que el risc és poc.

Sé que demanaves per informació de fonts fiables però no en tinc. Ahh, jo l’espero també per l’estiu.

Una abraçada i decideixis el que decideixis serà la millor opció!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: Vacuna tos ferina, si o no?

EntradaAutor: LauLau » dc. abr. 04, 2018 3:26 pm

Moltes gràcies Capseta!
Jo sóc de la teva mateixa opinió! a les nenes les vacuno de tot, però l'embaràs és una altra història....

Potser si naixés a l'hivern m'ho plantejaria més seriosament... però naixent a l'estiu i tenint en compte que ningú amb un refredat se li acosti....

En fi, informació fiable no n'hi ha, perquè tothom parla pel seu interès. En canvi, vivències personals ajuden més.

També acabo de llegir una mare que va perdre el seu fill d'1 mes de via i SI que s'havia vacunat en l'embaràs..

No sé.. de moment tot apunta a que no em vacunaré.

Gràcies bonica!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::