AngelSounds

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

AngelSounds

EntradaAutor: Aneris » dt. maig 29, 2018 12:12 pm

Hola! acabo d'anar a recollir un AngelSounds que m'he comprat per wallapop. Se que és aviat (estic de 9+5) i que a la caixa posa que es pot escoltar el cor a partir de les 12 setmanes, però m'agradaria saber les vostres experiències per si algú l'ha escoltat abans, i si cal realment el gel o es pot fer servir qualsevol crema, o altres consells que em pugueu donar.

Me l'he comprat, primer per mi, no ens enganyarem, perquè aquestes primeres setmanes d'incertesa són terribles, i també perquè tinc dues nenes i he pensat que escoltar el cor els hi agradaria i els hi ajudaria a entendre tot el procés.


merci!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Triu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: AngelSounds

EntradaAutor: Triu » dt. maig 29, 2018 2:15 pm

Hola!

Jo el vaig fer servir a partir de la setmana 12/13...abans no et sabria dir.. Igualment de vegades costa trobar el batec, cal buscar-lo molt a prop de la línia del bikini i el volum molt alt...i paciència jejeje.
Pots fer servir qualsevol crema

A veure si el/la sents ja! >.-<:
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: AngelSounds

EntradaAutor: Blue Moon » dt. maig 29, 2018 2:46 pm

Compte amb la crema, jo he vist opinions diverses a internet, així que li vaig preguntar a la llevadora i em va dir que espatlla l'aparell i no transmet bé els sons segons el tipus de crema... jo utilitzo l'Anagel, a Amazon crec que estava a 7 euros.
I sí, millor espera a la setmana 12, però si vols anar provant... intenta-ho amb la bufeta plena i tal com ha dit la Triu, no puja fins moltes setmanes després jeje. I si no sents res no et preocupis, a la propera visita porta'l i que la llevadora o la gine t'expliquin bé com fer-ho, al principi costa.
Jo la veritat és que des que noto els moviments no l'he usat més apart de per deixar que els familiars l'escoltessin.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: AngelSounds

EntradaAutor: Aneris » dj. maig 31, 2018 10:29 am

Avui he tingut visita amb la llevadora i m'ha dit que es pot fer servir el gel o alcohol directament. I que la bufeta buida -_-'
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: AngelSounds

EntradaAutor: Blue Moon » dj. maig 31, 2018 3:33 pm

Ostres, a mi em va dir que la bufeta plena... bé, pots provar de les 2 formes i a veure quina et va millor jajaja, això és fàcil de solucionar!
La crema t'ha dit que pots usar qualsevol? no totes tenen la mateixa densitat, que estrany...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: AngelSounds

EntradaAutor: Aneris » dv. juny 01, 2018 2:00 pm

La crema no és que em digués que qualsevol, em va dir que es podia fer servir el gel que porta o alcohol sobre la pell directament.

També em va indicar on estava el meu bb ara per buscar.

Total, que ahir ho vaig provar i vaig escoltar el cor, se sentia molt fluixet (és a dir que havia de posar el volum al màxim) però era clarament identificable, un so rítmic i molt ràpid >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: AngelSounds

EntradaAutor: Blue Moon » dv. juny 01, 2018 4:08 pm

Felicitats, és xulo oi??? >.-<: >.-<: >.-<:
Ah, ok, o sigui gel d'ultrasons o alcohol doncs, és que jo li vaig preguntar sobre cremes hidratants i lubricants i em va dir que no jeje, però igual l'alcohol sí funciona bé.
Jaaaa, s'ha de posar el volum al màxim, si no costa moltíssim! Jo al primer intent no ho vaig aconseguir, i estava col·locat tan baixet que no hi havia manera...
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::