Test ADN Fetal. Test no invasiu prenatal. Harmony

Salut, dubtes i preparatius.
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Test ADN Fetal. Test no invasiu prenatal. Harmony

EntradaAutor: puçeta » dl. jul. 30, 2018 4:48 pm

Hola, estic embarassada de 9 semanes i estaria interessada en realitzar-me el test de ADN fetal a partir de la sang materna.
També anomenat Test no invasiu prenatal o Harmony.
Ja que n'he sentit a parlar molt bé. I em sembla molt segura aquesta analítica.

La comadrona em va comentar a la revisió que el nou protocol de l'embarassada es començarà a realizar aquesta analítica a partir de setembre. I només en cas de risc elevat. (aquestes analítiques s'enviaran al H.Clínic).

Alguna em podria donar informació sobre laboratoris privats que la realizin a i que económicament surtin millor de preu.

Gràcies.
Imatge
arantxa77
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 07, 2018 6:26 am

Re: Test ADN Fetal. Test no invasiu prenatal. Harmony

EntradaAutor: arantxa77 » dt. ago. 07, 2018 11:11 am

Hola puçeta!
Enhorabona pel embaràs.
Jo fa dues setmanes em vaig fer el test no invasiu NEOBONA. Em vaig fer el complert, ja que encara que la eco de les 12 i el triple screening van ser molt positius... la vaig fer pq h tingut ja dos avortaments i estava molt neguitosa.
Ha sortit tot perfecte!
El rotllo es q porto gairebé dues setmanes de baixa pq vaig tenir petit hematoma i pèrdues de sang marrons. Van durar 5 dies i ahir em vaig fer eco i en principi havia desaparescut però just avui estic amb petites pèrdues ;-(
Petons
Chapuceta
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:31 am

Re: Test ADN Fetal. Test no invasiu prenatal. Harmony

EntradaAutor: Chapuceta » dc. ago. 08, 2018 10:38 am

Hola!!
Ya me hice el test en los dos embarazos y lo recomiendo 100% ya que no tiene ningún tipo de peligro ni para la madre ni para el bebé. El único inconveniente es el precio jeje.
Ahora hay varias opciones, desde unos 500€ hasta los 700€ aprox. Si vives en Barcelona hay varios laboratorios que lo hacen. Yo lo hice en el laboratorio que el Clinic tiene en el hospital de la maternidad la primera vez y en Echavarne la segunda vez y en ambos casos muy profesionales. Creo que Labco también lo hace.
Que tengas un buen embarazo!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Test ADN Fetal. Test no invasiu prenatal. Harmony

EntradaAutor: Noa78 » ds. ago. 18, 2018 11:11 pm

Bones! Jo m'he fet el test prenatal no invasiu, el bàsic, a travès de Laboratoris Echevarne i m'ha entrat per la mútua (MEDIFIATC).

Ho dic perquè les que ho vulgueu fer i tingueu mútua, intenteu primer de demanar una autorització a veure si us entra, perquè us estalviareu calers.
Imatge
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Re: Test ADN Fetal. Test no invasiu prenatal.

EntradaAutor: puçeta » dt. ago. 21, 2018 5:22 pm

Finalment m'he fet el test d'adn fetal.
Primer vaig intentar a veure si m'entrava per la mútua (adeslas). Però es necessari l'informe mèdic i el triple screening (que surti alterat, es a dir inferior a 275 crec que m'ha dit), I com que encara no ho tenia doncs no m'han fet l'autorització.
Finalment he fet el neobona advanced pagant. Tarda uns 8 dies
Pero m'han comentat el ginecoleg que l'analitica dels laboratoris Echevarne si surt alterat amb el mateix preu t'inclou l'amniocentesi
Imatge
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: Test ADN Fetal. Test no invasiu prenatal. Harmony

EntradaAutor: Egu » dl. nov. 12, 2018 3:29 pm

Hola,

acabo de rebre els resultats del test de ADN que m'he fet a Echevarne i volia compartir la meva experiència (no ho recomanaré cap test de ADN).
Vaig fer-me el test de ADN a la setmana 15, vaig pagar el test ampliat de 750 Euros, la gine no m'havia informat que la mutua Adeslas cobreix si surt un risc alt al TS.

Els resultats m'han arribat avui dilluns, més tard del que em van dir (mai m'havia passat abans amb Echevarne) i a sobre el divendres passat, abans de donar-me els resultats han trucat a la meva gine per explicar-li que hi ha un valor alterat. No em sembla bé que li expliquin a ella en comptes de a mi si soc jo qui pago, si no vaig derivada per la gine, sí que em van preguntar qui era la meva ginecòloga i ho vaig dir pensant que seria només per posar informació.

Doncs la gine em va explicar que al laboratori havien trobat uns cromosomes alterats i que haurem de fer amnio.

Avui quan llegeixo els resultats veig que posa tot Baix risc excepte 2 valors NO CONCLUYENTE, un d'ells el SEXE FETAL!!! :ufs: :ufs: :ufs: Com puc refiar-me d'un test de ADN que no sap si els cromosomes són XX o XY ??? Des de la meva desconeixença em sembla el més fàcil de saber.
Justament avui mateix a la eco s'ha vist >.-<: :love: i amb l'anàlisi de sang fa una setmana no es veu?

Els resultats són 4 fulls dels quals 2 de portada, 1 amb resultats i un altre amb uns valors i explicacions incomprensibles sobre la especificitat i sensibilitat dels resultats. Sort que era el test ampliat!! Ah i molta bibliografia. Un anàlisi de sang normal dona més informació que aquest i més fàcil d'entendre.

De veritat que no m'esperava això. Ara trucaré a Echevarne a preguntar si ho poden repetir perquè em sembla un error d'ells que no sàpiguen el sexe fetal de un test ADN a la setmana 15.

Què farieu amb un resultat així? Faig amnio? Segur que si la faig no ho analitzaran a Echevarne. Intentaré relaxar-me i pensar. :-o00m

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::