viatjar durant l'embaràs

Salut, dubtes i preparatius.
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

viatjar durant l'embaràs

EntradaAutor: Apolonia » dv. ago. 17, 2018 7:22 pm

Hola noies,
estic just de 7 setmanes per embaràs aconseguit per RA. Encara no he anat a cap ginecòleg doncs just ahir em van donar l'alta de la clínica de Reproducció Assistida. Vaig sentir el batec i l'embrió semblava normal.
Volia marxar uns dies de vacances, però em fa una mica de por. Estava pensant agafar un avió, però no molt lluny. Fa un temps ja vaig fer un tractament que va acabar en abort diferit, però allà mai havia sentit batec..

Alguna amb experiència de viatjar durant el primer trimestre? em fa una mica de por patir alguna complicació.. però clar, tampoc puc quedar-me dins d'una urna de cristall. La doctora de la clínica em va dir que sí podia, però...

Aquí estic fent vida normal i de fet he agafat la moto molts dies...

Algún consell?
Gràcies
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: viatjar durant l'embaràs

EntradaAutor: Anna Maria » ds. ago. 18, 2018 2:54 pm

Hola guapa!
Primer de tot, enhorabona per l'embaràs! Les que hem tingut un avortament, sigui de quin tipus sigui i la setmana de gestació, sempre anem amb més por, és molt normal.
Jo com sempre he mirat la pàgina web de l'Hospital Sant Joan de Déu, te'n passo l'enllaç:
https://faros.hsjdbcn.org/ca/articulo/f ... t-lembaras
Si no tens un embaràs de risc i si la doctora que et porta t'ha donat el vist-i-plau, diria que pots estar tranquil·la, però l'última decisió sempre és la teva. De totes maneres, jo et diria que facis el que facis fes-ho convençuda, és a dir, si decideixes viatjar en avió i has de passar molts nervis pensant el que passarà doncs tria un altre tipus de vacances per poder-les gaudir millor.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: viatjar durant l'embaràs

EntradaAutor: Rossinyola » ds. ago. 18, 2018 8:26 pm

Jo he viatjat durant el primer i últim trimestre, i la mar de bé. Penso que si la doctora et diu que ho pots fer no hi ha cap problema. Ara bé, el més important és que tu t'hi vegis en cor i vagis tranquila. Si et neguiteja l'avió pots pensar en altres opcions, com tren o vaixell, així pots satisfer les ganes de viatjar i potser et sents més segura.

Molta sort i molts ànims!
Imatge

Imatge

Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: viatjar durant l'embaràs

EntradaAutor: Apolonia » dv. ago. 24, 2018 6:17 pm

Hola Anna Maria i Rossinyola,
Moltes gràcies pels consells!!!
Crec que no agafaré cap avió...! Em fa una mica de por. Mai he tingut por de res, però encara no he vist cap ginecòleg o comadrona a part de la doctora de la clínica d RA.. i tinc 45 anys.. suficients per a que sigui jn embaràs delicat (de fet, el catalogaràn d’alt risc).
Faré alguna cosa senzilleta i tranquil.la.
Gcies!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::