Decidir interrompre O tirar endavant???

Salut, dubtes i preparatius.
Shizuka
Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 24, 2018 5:46 am

Decidir interrompre O tirar endavant???

EntradaAutor: Shizuka » dl. set. 24, 2018 5:54 am

Hola a tothom!
Sóc nova en això però és que estic passant un molt mal moment vital. Tinc 43 anys i 2 fills de 5 i 7 anys i m'he quedat embarassada inesperadament (fa 3 anys vam estar buscant i no va venir, i ara ja passàvem de tot pensant que això no passaria més)

Estic pensant en avortar, perquè no em sento capaç de donar-li l'atenció necessària, i per altres motius: econòmics, feina, dinàmiques familiars...

Si no tingués costos piscològics ho aturaria segur! Però em fa por si podré superar el que hauré fet... Ara ho veig clar, però d'aquí uns anys????

Algú ha passat per una experiència similar?
Em podeu ajudar?

Gràcies!!
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Decidir interrompre O tirar endavant???

EntradaAutor: Ganga » dl. set. 24, 2018 8:45 am

BOnes!
Hola Shizuka,
doncs primer de tot dir-te que evidentment això és una cosa personal, tant, que al final, per molt que t'aconsellem, tu i la teva parella heu d'enfrontar-vos i decidir què voleu fer.
Jo crec que si no prenieu mesures, tal i com crec que dius, ja saps que et pots quedar embarassada tard o d'hora, per tant, per mi això de "inesperadament" doncs penso que de inesperat res..no sé és la meva opinió personal. Després dir-te que tens dos fills meravellosos i que les edats encara (pel meu parer) són bones per tenir germans i que s'hi facin i comparteixin, per tant per ells sempre és positiu, penso jo.
I com a últim i important penso que avortar et pot portar pitjor mal estar i remordiment que no fer-ho. Em refereixo que si hi dones voltes és que és millor que no avortis, penso que ho arrossegaras sempre..si no ja ho haguessis fet i no tindries el dubte de si fer-ho o no. No sé si m'explico...
És normal que et vinguin pors per la feina, logística, economia..però pensa que al final de tot un se'n surt (bé de quasi tot) i de tirar un fill endavant no t'arrepenteixes mai a la vida.. faràs de més i de menys però de dos a tres fills jo no ho veig un drama..
No vull que pensis ni que t'he escrit amb cap to especial ni donant lliçons de vida ni res per l'estil perquè totes en tenim de dubtes i de pors però penso que si ha vingut és perquè tocava que vingués, així que felicitats per part meva i espero que decidiu el que decidiu pogueu dir després que estàveu convençuts amb el que vau fer.
Un petó, el xoc inicial és fort, però mica en mica tot es posa a lloc. Parleu-ho a casa i decidiu amb tots els ets i uts. :-()-)
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Decidir interrompre O tirar endavant???

EntradaAutor: Dalilala » dl. set. 24, 2018 9:36 am

Quina decisió més complicada... tu ja saps que és tenir un nen. En el fons tens tanta sort de quedar-te a aquesta edat. Si tot tira endavant i tot surt bé seràs una privilegiada des del meu punt de vista.

Que et puc dir... que jo em porto 6 anys amb el meu germà i que ho vaig gaudir tant! La meva mare va tenir el meu germà als 42 de sorpresa i recordo que els primers anys després del seu naixement van ser els meus feliços de la meva mare.

Ho va gaudir molt perquè estava tranquil·la i sabia tot el que havia de fer.

Pensa també que tindràs tots els beneficis econòmics d'una família numerosa. Encara que no ho cobreix tot...
Parla'n amb la teva parella i entorn (els teus pares i sogres) si tens dubtes.

No sé, el que decideixis estarà bé. Llista per exemple com et sentiràs l'any vinent en un cas i altra. I el que facis fes-ho convençuda.
Dalilala l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 24, 2018 9:41 am, en total s’ha editat 2 vegades.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Decidir interrompre O tirar endavant???

EntradaAutor: crunchi » dl. set. 24, 2018 9:38 am

Hola bonica, tot això és molt personal, fa de mal aconsellar. Ningú et pot dir si t'arrepentiràs o no (de tenir-lo o d'avortar), pq ningú està en la teva situació ni sap les teves circumstàncies, ni es pot predir quins sentiments i emocions sentiràs en un futur. Es pot imaginar, però no saber. Jo crec que ho has de pensar primer, tu. I després parlar-ho amb la teva parella.

Jo pensaria si et fa il.lusió tenir un altre fill, si o no. És el que crec que és més important, les ganes. De lo altre crec que de tot se'n surt.

CRec que si fa 3 anys ho buscaveu, poder encara queda algo d'aquell desitj de ser familia nombrosa, no sé. El tema econòmic el puc entendre, que espanta, però al principi no és tant els diners que has de desembolsar per un fill (entent-me, heretant coses, comprant coses de 2a ma, etc). No ho sé, fa de mal dir.

Podries passar-te pel post de "un tercer fill", aviam si alla trob3s respostes.... moltta sort i tant de bo la teva historia tingui final feliç :ok:
Imatge

Imatge
atram86
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. jul. 14, 2018 9:37 pm

Re: Decidir interrompre O tirar endavant???

EntradaAutor: atram86 » dl. set. 24, 2018 9:25 pm

Hola Shizuka,

Tal com t'han dit les altres companyes del foro, és un tema molt personal i de mal aconsellar, perquè aquesta situació unes la viuen d'una manera i d'altres d'una altra.
Jo el primer que em plantejaria és si em fa il·lusió, a tu i a la teva parella, tirar endavant un tercer fill. Si això no us fa il·lusió, per edat, per condicions econòmiques o laborals, etc. no m'ho plantejaria més i no seguiria endavant. Això és la meva opinió. Crec que fer-ho sense fer-vos il·lusió pot fer malbé una relació molt maca i de la que hi ja teniu dos nens preciosos.

Ara bé, si us fa il·lusió, endavant! avui en dia aquesta edat no és cap problema i hi ha molts de controls. I com comenten les companyes, al final fas de més i de menys i ja us en sortiríeu segur.

Crec que qualsevol cosa que decidiu ha de ser des del convenciment. Jo amb aquest tema tinc una mirada molt oberta i sempre he tingut clar que si vull un fill, el tindré, però si em ve per sorpresa per qualsevol circumstància i no em fa il·lusió seguir endavant, no el tindré. Però això també és molt molt personal.

Una abraçada enorme, :-()-)
Shizuka
Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 24, 2018 5:46 am

Re: Decidir interrompre O tirar endavant???

EntradaAutor: Shizuka » dt. set. 25, 2018 12:14 am

Ostres sou molt maques!!!!

Moltíssimes gràcies pels vostres consells i opinions!!!! Totes ho heu fet des del més absolut respecte, i mira que n'hi ha per dir-me de tot: perquè com diu la Ganga, si no preíneu mesures què vols???
I tens tota la raó: saps? tinc la sensació que caminàvem pel precipici per deixar la resposta al destí, i hi hem caigut...

Teniu totes raó en què la decisió rau en la il·lusió: si ens fa il·lusió i l'acollim amb alegria, de tot se'n surt! El tema és si ho veiem com una càrrega o com una alegria...

Gràcies Crunchi! he passat pel post 'un tercer fill', però no m'ha despertat ni el més mínim interès, i també m'he apropat a famílies que acaben de tenir nadons per veure com em sento. I em sento lluny...

Atram86, tens molta sort de ser tan oberta! Si ja ho tens rumiat a priori i mai et passa (desitjo que no), tindràs menys dilemes i això està molt bé! Va bé sentir persones així de serenes en aquestes coses... ajuda molt!

Dalilala, has dit una frase molt interessant: "Llista per exemple com et sentiràs l'any vinent en un cas i altra. I el que facis fes-ho convençuda." Ho faré!!!

Finalment, gràcies a totes per fer-me sentir que les dues opcions són 'correctes' i no jutjar-me!!

Una abraçada!!!
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Decidir interrompre O tirar endavant???

EntradaAutor: petipe » dt. set. 25, 2018 1:52 pm

Hola Shizuka,

volia només fer-te un apunt. Jo en tinc 3 i pel post de mares amb 3 fills les inquietuds que tu comentes " perquè no em sento capaç de donar-li l'atenció necessària, i per altres motius: econòmics, feina, dinàmiques familiars..." són habituals. Vull dir, que fins i tot desitjant i cercant un 3r fill aquestes pors són molt normals, per tant no les pendria com a motiu de no voler el nadó. A més, si no preníeu precaucions crec que hi ha una part dins teu que ho volia i ara et surten les pors que ens surten a totes amb força quan esperem una 3a criatura.

En el meu cas, jo vaig fer el plantejament a l'inversa: volia un tercer però tenia 1000 pors (les inquietuds que tu comentes) i vaig preguntar-me "si no el tinc, me'n penediré en el futur?" i jo sabia que sí, que em penediria i per això vam tirar endavant la cerca.

Crec que un avortament sempre s'arrossega, ara bé, si estàs convençuda la decisió serà més fàcil de portar, imagino. Només vosaltres podeu valorar el que sentiu realment davant d'aquesta situació.

Que tinguis molta sort!
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: Decidir interrompre O tirar endavant???

EntradaAutor: Fosqueta » dl. oct. 01, 2018 5:14 pm

No se si entro tard, o si ja teniu una decisio pressa.
Nomes volia donarte el meu punt de vista. Pero ho fare mes a mode personal.
Esta clar que el que et diuen les companyes tenen raó. Si en teniu ganes trobareu la manera de fer-ho!
Personalment estic esperant el nostre primer fill. 7 anys de busqueda, 6 tractaments de reproducció assitida, i desitjant amb totes les meves forçes llevarme un dia al mati i descobrir que estariem embrassats sense haber de passar per cap d’aquests tractaments.
No va estar així....
sempre habia dit que em faria gracia tenir 3 fills, i ara veig que ni per edat, ni per economia (els tractaments s’enporten molts calers!) podria ser possible.
Per aixo crec que en certa manera, aixo es un regal que t’ha fet la vida! I si, es normal que hi hagin pors, n’hi han amb el primer, imagina’t amb el tercer!
I si fa tant poc temps enrera buscabeu el tercer, plantejat si t’ha canviat tant la vida en 3 anys com que per ara no puguis tirar endevant aquest embras.
Perque el pitjor es quedarse amb el remordiment de que potser la por va fer que desistisiu de tenirlo.
Anims, molts anims preneu la decisió que prengueu.
Pero com diu la meva iaia: val mes un de mes que un de menys.
Per cert, jo si vaig ser un penalti en tota regla! 10 anys menys que els meus germans, aixo si, l’alegria de la casa! I de tot se’n surt!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Decidir interrompre O tirar endavant???

EntradaAutor: crunchi » dj. oct. 04, 2018 9:03 am

Fosqueta m'ha encantat la frase de la teva iaia :-()-) :ok: em fa emocionar i tot jejeje
I entenc perfectament el te punt de vista :ok:

Petipe bonica, jo aquesta frase q dius de arrepemtir-se de no tenir-lo ho he pensat amb el meu possible segon futur embaras. Ho he dit molts cops, que si jo no tinc un segon fill crec que sempre em quedaria l'espineta clavada. :-()-)

Shizuka, poder entres en un post i només veus i inquietuts a priori, però hi ha moltes ganes i il.lusió per tenir un 3r fill. Jo veig lluita i valentia també en elles. Però si, tot és molt complicat, perque cadascú sap lo seu. Aixi que shizuka, molta sort facis el que facis :-()-) ja ens diras si ho vols compartir amb nosaltres la teva decisió!!
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::